Gæst Chika Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 (rettet) Hej... jeg hedder Jeanette, er 21 år, bor sammen med min kæreste i kbh. Har lige fået min første hvalp(efter at mine forældre skulle af med deres 3 hunde da jeg var lille) hun hedder Chika og hun er en rottweiler og 25% schæfer, er bare så sød og dejlig, lidt fræk men sådan er det jo bare i starten. er ny her inde så syns lige at jeg ville præsentere os herinde. :blink: Chika, Flemming og Jeanette Redigeret November 16, 2008 af Chika Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret November 9, 2008 Rapporter Share Besvaret November 9, 2008 Hej og velkommen til Bliver da lige nød til at spørge, om du ikke har nogle billeder af den bette skønhed? :engel: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret November 9, 2008 Rapporter Share Besvaret November 9, 2008 velkommen til og ja vi kan godt lide billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chika Besvaret November 9, 2008 Rapporter Share Besvaret November 9, 2008 her er der lige de to bedste... kunne ikke lige finde ud af at få billederne på før, hehe... og mange tak:D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret November 9, 2008 Rapporter Share Besvaret November 9, 2008 her er der lige de to bedste... kunne ikke lige finde ud af at få billederne på før, hehe... og mange tak:D Åhr, hvor er hun da bare for nuser! Og tillykke med hende forresten! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Jane Besvaret November 9, 2008 Rapporter Share Besvaret November 9, 2008 Velkommen. Din hund ser bare rigtig sød ud. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret November 9, 2008 Rapporter Share Besvaret November 9, 2008 Årh hun er kær Velkommen herind Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret November 10, 2008 Rapporter Share Besvaret November 10, 2008 Velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret November 10, 2008 Rapporter Share Besvaret November 10, 2008 Velkommen til Hun er sku en lækre "lille" hvalp :5up: Håber du kommer til at føle dig velkommen herinde, og ellers er du velkommen til at spørge om alt mellem himmel og jord :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret November 10, 2008 Rapporter Share Besvaret November 10, 2008 Stort Tillykke med hende:blink: Hvor er hun da bare lækker:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret November 10, 2008 Rapporter Share Besvaret November 10, 2008 Hej og velkommen til dig og din smukke nuser hvalp Hvor gammel er hun Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Pia G Besvaret November 10, 2008 Rapporter Share Besvaret November 10, 2008 Velkommen til Hun er rigtig sød. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret November 10, 2008 Rapporter Share Besvaret November 10, 2008 her er der lige de to bedste... kunne ikke lige finde ud af at få billederne på før, hehe... og mange tak:D Velkommen Ai hvor lækre billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret November 10, 2008 Rapporter Share Besvaret November 10, 2008 Velkommen til Hun er da :lun: Og som A9 skrev hvor gammel er Chika ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chika Besvaret November 14, 2008 Rapporter Share Besvaret November 14, 2008 mange tak... ja det er hun, vi er også bare så glade for hende!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chika Besvaret November 14, 2008 Rapporter Share Besvaret November 14, 2008 hun er lige blevet 12 uger! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret November 14, 2008 Rapporter Share Besvaret November 14, 2008 Velkommen til dig din lækre vaps. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chika Besvaret Juni 27, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2010 jeg er ikke lige så skrap til at finde rundt herinde, så jeg ved ikke rigtig hvor jeg skal skrive om spørgsmål osv. så jeg prøver lige her.. her igår var min kæreste og jeg ude og spille basket og fodbold, og havde vores dejlige hund Chika med, men da vi kom hjem så jeg at hun have fået en slags hudafskrabning på alle trædepuderne, så der hang noget hud... ved bare ikke rigtig hvad man lige kan gøre ved det.... og kan ikke rigtig få fat på dyrelægen idag... Hilsen Jeanette håber nogen kan hjælpe mig lidt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Maustique Besvaret Juni 27, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2010 jeg er ikke lige så skrap til at finde rundt herinde, så jeg ved ikke rigtig hvor jeg skal skrive om spørgsmål osv. så jeg prøver lige her.. her igår var min kæreste og jeg ude og spille basket og fodbold, og havde vores dejlige hund Chika med, men da vi kom hjem så jeg at hun have fået en slags hudafskrabning på alle trædepuderne, så der hang noget hud... ved bare ikke rigtig hvad man lige kan gøre ved det.... og kan ikke rigtig få fat på dyrelægen idag... Hilsen Jeanette håber nogen kan hjælpe mig lidt Prøv at starte dit spørgsmål i en ny "tråd". Ellers opdager folk det sjældent. Klik oppe på hundeforum og vælg den kategori du synes spørgsmål bedst passer i. Derefter klik "start ny tråd" og så begynd at skrive. Jeg har ikke lige svar på dit spørgsmål - men hvis du gør sådan så skal der nok komme nogle kloge hoveder på banen... :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Drentsche Besvaret Juni 27, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2010 jeg er ikke lige så skrap til at finde rundt herinde, så jeg ved ikke rigtig hvor jeg skal skrive om spørgsmål osv. så jeg prøver lige her.. her igår var min kæreste og jeg ude og spille basket og fodbold, og havde vores dejlige hund Chika med, men da vi kom hjem så jeg at hun have fået en slags hudafskrabning på alle trædepuderne, så der hang noget hud... ved bare ikke rigtig hvad man lige kan gøre ved det.... og kan ikke rigtig få fat på dyrelægen idag... Hilsen Jeanette håber nogen kan hjælpe mig lidt Det har nok været for varm astfalt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chika Besvaret Juni 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 28, 2010 nååh okay... mange tak!!! jeg prøver mig lidt frem så... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mosgaard Besvaret Juni 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 30, 2010 velkommen:vinken: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts