Hop til indhold

Flexi Vario str. M


 Share

Recommended Posts

Ja de har begge. Bånd og snor-line. Men en medium på 8 meter er kun i snorline, sådan som jeg læser skemaerne.

 

ikke som jeg læser det

 

 

skemaet her er kun til bånd

 

[TABLE=width: 450]

[TR]

[TD=class: c74, width: 87]Størrelse:[/TD]

[TD=class: c74, width: 88]Op ti xx kg.[/TD]

[TD=class: c74, width: 71]Meter.[/TD]

[TD=class: c74, width: 81]Pris:[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: c75, width: 87]XS[/TD]

[TD=class: c75, width: 88]12 kg.[/TD]

[TD=class: c75, width: 71]3 m.[/TD]

[TD=class: c75, width: 81]169 kr.[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: c75, width: 87]S[/TD]

[TD=class: c75, width: 88]15 kg.[/TD]

[TD=class: c75, width: 71]5 m.[/TD]

[TD=class: c75, width: 81]199 kr.[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: c75, width: 87]M[/TD]

[TD=class: c75, width: 88]25 kg.[/TD]

[TD=class: c75, width: 71]5 m.[/TD]

[TD=class: c75, width: 81]229 kr.[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: c75, width: 87]L[/TD]

[TD=class: c75, width: 88]60 kg.[/TD]

[TD=class: c75, width: 71]5 m.[/TD]

[TD=class: c75, width: 81]309 kr.[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: c75, width: 87]L[/TD]

[TD=class: c75, width: 88]50 kg.[/TD]

[TD=class: c75, width: 71]8 m.[/TD]

[TD=class: c75, width: 81]329 kr.[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

 

 

 

skemaet her til snor

[TABLE=width: 450]

[TR]

[TD=class: c74, width: 84]Størrelse:[/TD]

[TD=class: c74, width: 85]Op ti xx kg.[/TD]

[TD=class: c74, width: 78]Meter.[/TD]

[TD=class: c74, width: 80]Pris:[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: c75, width: 84]XS[/TD]

[TD=class: c75, width: 85] 8 kg.[/TD]

[TD=class: c75, width: 78]3 m.[/TD]

[TD=class: c75, width: 80]139 kr.[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: c75, width: 84]S[/TD]

[TD=class: c75, width: 85]12 kg.[/TD]

[TD=class: c75, width: 78]5 m.[/TD]

[TD=class: c75, width: 80]149 kr.[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: c75, width: 84]S[/TD]

[TD=class: c75, width: 85]12 kg.[/TD]

[TD=class: c75, width: 78]8 m.[/TD]

[TD=class: c75, width: 80]199 kr.[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: c75, width: 84]M[/TD]

[TD=class: c75, width: 85]20 kg.[/TD]

[TD=class: c75, width: 78]5 m.[/TD]

[TD=class: c75, width: 80]179 kr.[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: c75, width: 84]M[/TD]

[TD=class: c75, width: 85]20 kg.[/TD]

[TD=class: c75, width: 78]8 m.[/TD]

[TD=class: c75, width: 80]219 kr.[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

 

 

men ellers kan man jo ringe til dem og spørger

 

 

edit jo hvis den skal hedde medium... så ja så den kun i snor... men hvorfor skulle hun ikke kunne bruge den der kaldes large? så kan man da få 8 meter og bånd :blink:

og ellers kan de måske skaffe den, det er de søde til.

Link til indlæg
Del på andre sites

så vidt jeg kan læse flexis hjemme side... er findes bånd linien som 8 m kun i str. large

 

http://www.flexilead.com/en/products/vario/vario-tape-leashes/

 

 

hmm

dette er en medium, flad linie fra flexi på 8 meter.... men ikke en vario

http://www.flexilead.com/en/products/special/giant/

den heder gigant

 

men det så også den eneste 8 m, flad linie og medium jeg kan finde hos flexi....

Link til indlæg
Del på andre sites

Den brede kan ikke fåes i den lange version i de mindre vægtklasser. Det er SÅ irriterende! Jeg gider ikke have de store, men jeg gider heller ikke have 3 eller 5 m flex. Hvis jeg absolut skal have en flex skal den sgu være fuld længde.

 

 

ah de vejer forskelligt.... det er da mega ireterende..... ville også havde en lang hvis jeg brugte flex..... men hmm dilema.... gad vide om de ville begynde at lave en hvis man kontaktede dem

Link til indlæg
Del på andre sites

ah de vejer forskelligt.... det er da mega ireterende..... ville også havde en lang hvis jeg brugte flex..... men hmm dilema.... gad vide om de ville begynde at lave en hvis man kontaktede dem

 

Ja, de er til firskellige vægtklasser og huset / håndtaget bliver større og større alt efter vægtklassen :vedikke: op til 12 kg er alt rigeligt her i hytten...

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, de er til firskellige vægtklasser og huset / håndtaget bliver større og større alt efter vægtklassen :vedikke: op til 12 kg er alt rigeligt her i hytten...

 

hmm så burde de da også lave alle længder i alle klasser.... små hunde vil også løbe langt....

 

jeg ville jo kunne nøjes med small i bånd... og så der altså langt til Large .... specielt hvis der er stor vægt stigning

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, de er til firskellige vægtklasser og huset / håndtaget bliver større og større alt efter vægtklassen :vedikke: op til 12 kg er alt rigeligt her i hytten...

 

Nu har jeg ganske vist kun helt alm. Flexliner, ikke noget med vario eller bånd, men her bliver de nu tungere, efter hvor lange de er (logisk) nok, selvom det er samme vægtklasse. Jeg har både 8 meters og 5 meters flex og de er til samme vægtklasse, men derfor er 8 meteren altså alligevel noget tungere end 5 meteren og håndtaget større, hvilket jo så er logisk nok når de skal indeholde 3 meter line mere.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu har jeg ganske vist kun helt alm. Flexliner, ikke noget med vario eller bånd, men her bliver de nu tungere, efter hvor lange de er (logisk) nok, selvom det er samme vægtklasse. Jeg har både 8 meters og 5 meters flex og de er til samme vægtklasse, men derfor er 8 meteren altså alligevel noget tungere end 5 meteren og håndtaget større, hvilket jo så er logisk nok når de skal indeholde 3 meter line mere.

 

men hvis vægten for kassen basis for medium er mindre end for large... så vejer en large 8 meter vel mere end en medium 8 meter.... :vedikke:

 

ttotal lost

 

 

borts set fra... at den ønskede ikke findes...

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu har jeg ganske vist kun helt alm. Flexliner, ikke noget med vario eller bånd, men her bliver de nu tungere, efter hvor lange de er (logisk) nok, selvom det er samme vægtklasse. Jeg har både 8 meters og 5 meters flex og de er til samme vægtklasse, men derfor er 8 meteren altså alligevel noget tungere end 5 meteren og håndtaget større, hvilket jo så er logisk nok når de skal indeholde 3 meter line mere.

 

Kan godt forstå at de bliver større og tungere, hvis de skal indeholde mere line. Men hvorfor er 8 m til 12 kg mindre end 8 kg til 50 kg? Det giver ikke mening i mit hoved... Jeg hadr i forvejen de store klodsede håndtag, så de skal ikke være større end allerhøjst nødvendigt

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er spolen, selve linen og størrelsen på karabin hagen der skal kunne holde. Længere og tungere line giver større spole og så kan hele snoren holde til flere kilo

 

Jeg tror der er et problem med at få en mindre spole til at kunne klare 8 meter line og derfor laver de brede liner ikke til mindre størrelser.

 

Jeg er sikker på Flex i lavede det hvis de kunne.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...