Hop til indhold

Agilitytræning 2015


PinPoynter
 Share

Recommended Posts

  • Svar 1,1k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vi fik filmet lidt i hallen i går - ikke fordi vi ville filme seriøs træning, men fordi Iso var så sjov! :lol: Det var så tydeligt at se at hun ææælskede hallen, hun kunne slet ikke holde op med at løbe! Jeg havde ingen som helst planer, da Iso bare skulle startes op igen, så jeg havde tænkt at jeg bare skulle sende hende over nogle ganske få forhindringer ad gangen, sådan en 2-3 stykker eller så. "Glem det, moster!", sa' Iso, og blev bare ved med at løbe, medens jeg bare stod og gloede som et fjols! :lol: For fanden, hvor havde hun det bare sjovt. :lun: Til aller sidst fik vi dog kigget lidt på slalomen, bl.a. min yndlingsforstyrrelse, som også er med på videoen... :blink:

 

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var virkelig sjovt at se hende, det var så tydeligt at underlaget var virkelig lækkert for hende at løbe på. Hun studsede nærmest rundt som en lille bold - og hun rev ikke en eneste pind. Hun stod også rigtig godt fast, og det gjorde jeg også, i mine gamle slidte gummisko med nærmest blankslidte såler... Virkelig fedt underlag! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er afsindigt lækkert at løbe på!! Lille Luna kan flyve på det :mrgreen: klasse 3 højde - no problem! og slalom! Sikke en fart hun kan skyde :banan:

 

Ja, Iso fløj også over springene! Virkelig fedt! Næsten lige så fedt som agility matting!

 

-----------------------------

Hold da op, har lige siddet og kigget i kalenderen, og jeg skal vist se at komme i form! Har faktisk en del jeg skal, om ikke ret længe... Først kursus med Rikke W, men det er canine conditioning, så jeg håber :pray: at det ikke involverer fører alt for meget... Jeg er i ELENDIG form!!! Men måske får jeg nogle tips dér, til mig selv også! :lol: Så er der 2-dagesstævne i Højme om et par uger, 2-dages i Vejle senere i februar, 2xNatashakursus i feb/marts, kursus med Rikke W igen i april (dog "kun" springteknik, forhåbentlig ikke så hårdt for fører) og kursus med Zeljko Gora i april. Shitmanner, jeg må oppe mig! :shock: Fra i morgen er det mig der kommer i omdrejninger! :fyfy:

Link til indlæg
Del på andre sites

Og så kom jeg lige til at tænke på en kvinde jeg har set til flere stævner herovre. Hun har MS og bevæger sig rundt med stok. Til konkurrencer sætter hun sin hund af ved første forhindring, og så går hun ind midt på banen og dirigerer hunden banen rundt stort set uden at hun flytter sig, og jeg har endnu ikke set dem få fejl bane. Det er vildt imponerende. Hunden er en BC.

 

Og i lyset af mit tidligere indlæg kunne det tolkes som ønsketænkning :lol: (altså ikke MS men total fjerndirigering) men nej, jeg VIL virkelig løbe hurtigere. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg gider godt komme i form, hvis man bare tog en pille? Og så,vupti... Men ak.

 

Dober, med hensyn til fjerndirrigering. De fleste hunde kan lære det, men for mange hunde vil det koste i fart at løbe så langt fra deres fører. Jeg har dog også en træningskammerat, som er født med gofteskred og dermed løber meget dårligt. Hun fjerndirrigerer også sine BC'ere

Link til indlæg
Del på andre sites

Ihh hvor er jeg spændt på om Viktors fokus bliver ved med at være så super efter han er blevet kastreret. Han var så super fin i dag og gik ikke forkert overhovedet. Jeg var til gengæld tung, træt og langsom efter at have døjet en del med nældefeber de sidste par uger. Så er jeg med på den med at komme i form :-) Jeg har taget sidste antihistamin pille i dag, så hvis nældefeberen bliver væk, så skal til til Højme i weekenden. Dog kun de åbne løb. Så må vi se om det bliver en omgang løveflip igen. Han er ihvertfald glad for at komme ud at løbe

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg gider godt komme i form, hvis man bare tog en pille? Og så,vupti... Men ak.

 

Dober, med hensyn til fjerndirrigering. De fleste hunde kan lære det, men for mange hunde vil det koste i fart at løbe så langt fra deres fører. Jeg har dog også en træningskammerat, som er født med gofteskred og dermed løber meget dårligt. Hun fjerndirrigerer også sine BC'ere

Louise? Hun er fandeme imponerende, og hendes hunde lige så! Har så tit stået og bare beundret, og undret hvordan pokker hun har lært sine hunde alt det de kan... :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Dejlig træning i dag! Synes det er hundrede år siden sidst, da det har været aflyst pga vejr og en lydighedsprøve (som vores klub var vært for).

 

Leah's 2o2o er virkelig ved at være super stabil - vi øvede at lade hende stå der mens jeg lavede alverdens tossede ting, løb væk fra hende osv. Vi øver nu på fuld springhøjde, og det gør ingen forskel, hun rører stort set aldrig en pind.

 

Og så har 4-5 af os på holdet aftalt at skiftes til at komme hjem til hinanden og træne en hverdag i ugen. Det bliver fedt at træne to gange om ugen. :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...