Hop til indhold

Agilitykonkurrencer 2015


PinPoynter
 Share

Recommended Posts

Tillykke med de flotte resultater fra jer seje HF'er :hjerte::cool:

 

---------------------

 

Nala og jeg løb DKK stævne hos VEH sidste weekend.

Der var kun 3 deltagere i lille kl3 (helt uhørt!) - vores resultat efter weekend blev: 3 x 1. pladser - 2 x fejlfrie SP3 løb og 1 x AG3 løb med 5 fejl.

Derudover blev vi disket i et AG3, AGÅ og havde en fejl i SPÅ (kender ikke lige placeringen).

 

Vigtigst af alt fik vi 3. SP-cert, så nu er vi SP-champions :vinder:

[ATTACH=CONFIG]128266[/ATTACH]

 

Man skulle tro at jeg ikke ville have AG-certer (mangler 2). I begge løb smider jeg certerne væk på dumme førerfejl! DOH!

 

Næste weekend tager vi til DKK DM og næste weekend igen er vi med i Årets Hund finalerne :cool:

Spændende at se om vi kan være med i det flotte selskab!

 

Tillykke igen med championtitlen :banan:

 

Og så ses vi jo i næste weekend - ih hvor jeg glæder mig!

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 700
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hov, lagde lige mærke til at du løber med solbriller. Det er strengt forbudt her (ikke af AKC men min træner :lol:).

 

Selvom hun prædiker at hunden skal læse førerens bevægelse og retning, skuldre og håndsignaler, så synes hun stadig der skal være mulighed for øjenkontakt. Men det ser jo absolut ikke ud til at være et problem for jer.

 

Nu har vi ingen udendørs stævner her omkring (enten helt indendørs eller overdækket pga varmen) så det er egentlig ikke aktuelt, men vi træner udendørs og jeg har da af og til glemt at tage solbrillerne af, og jeg har ikke bemærket, at det har gjort en forskel for Leah.

 

Det kunne være sjovt at høre hvad I andre tænker.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hov, lagde lige mærke til at du løber med solbriller. Det er strengt forbudt her (ikke af AKC men min træner :lol:).

 

Selvom hun prædiker at hunden skal læse førerens bevægelse og retning, skuldre og håndsignaler, så synes hun stadig der skal være mulighed for øjenkontakt. Men det ser jo absolut ikke ud til at være et problem for jer.

 

Nu har vi ingen udendørs stævner her omkring (enten helt indendørs eller overdækket pga varmen) så det er egentlig ikke aktuelt, men vi træner udendørs og jeg har da af og til glemt at tage solbrillerne af, og jeg har ikke bemærket, at det har gjort en forskel for Leah.

 

Det kunne være sjovt at høre hvad I andre tænker.

Det har jeg hørt folk sige før, men jeg er simpelten så lysfølsom, at det ikke er en mulighed for mig at løbe uden. Jeg bruger dem jo i træning også, og som du kan se, er det ikke et problem for Dexter.

Link til indlæg
Del på andre sites

Til de interesserede kommer lige en DKK DM update!

 

Det var Lunas første DKK DM og vores 3 i alt, så erfarne er vi ikke lige frem, men har dog prøvet det før. Vi skulle løbe både hold og individuelt.

 

Til vores hold leverer Luna 2 fejlfri løb som begge talte til det samlede resutat og med bedste tid i springløbet :banan: Vi endte samlet på en 2 plads, og kom dermed på podiet :vinder:

 

Individuelt starter vi ganske fint med et fejlfrit springløb som giver os en foreløbig 6 plads. Men i agilityløbet søndag går det galt. Først så tyvstarter den lille rod og så flytter jeg ikke min bagdel så tøsen går forkert i slalom - en fejl hun ALDRIG laver :oops: Dum dum fører, men når det er sagt så var Luna virkelig tændt og jeg en anelse nervøs :genert:

 

Først et par billeder af super tøsen :hjerte:

 

10515134_732785386831318_4800638413240911061_o.jpg

Vi gør klar til start i søndagens afgørende agilityløb!

 

11144080_732785396831317_867007095230842040_o.jpg

Og vi er i gang!

 

11922790_732762840166906_930731086318572693_o.jpg

en overspringshandling??

 

11071068_732762853500238_1752516109223480187_o.jpg

Skønne tøs altså!

 

11950321_732774873499036_7975553829285137929_o.jpg

Og fra podiet :-D

 

Sidst en video af de løb vi fik optaget.

 

Link til indlæg
Del på andre sites

Super flot, og langt op til banetiden, kan jeg se :-)

tak, ja.. vi ligger normalt sådan 4-6 sekunder efter vinderen i de klasser vi bliver placeret i. Min træner siger at farten nok skal komme, med erfaringen. Han er hurtig nok hjemme til træning, og han har jo ikke umiddelbart andre problemer på banen (vente ved start/felter/slalom) så jeg er meget tilfreds med ham! :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har været til agilitykonkurrence. Havde både Cassi og Carla med... Og løb fem løb med hver... For Søren kroppen den er øm lige nu...

 

 

Carla var så sød... Og hun blev ikke på noget tidspunkt skræmt. Hun kiggede lidt rundt omkring sig, men tænker hun også skal have en ærlig chance...

 

Cassi irriterede mig gevaldigt i de to første løb. Hun har åbenbart fået en ide om at hun skalstivne helt når hun bliver rettet.

tilgengæld så havde hun KÆMPE fest i tunnelløbet. Vil skyde på hun tog en tunnel ekstra hver eneste gang hun skulle i.

Link til indlæg
Del på andre sites

Egentlig tror jeg at stævnet i går var det jeg indtil nu har kunne tage mest afslappet. Simpelthen fordi vi i år havde hjælpere nok, så jeg ikke skulle være tidstager eller dommersekretærer samtidigt med at jeg også skulle taste resultater OG løbe med hund... Lige nu er jeg så kommet hjem fra den anden konkurrence vi har holdt denne weekend, og er bare en lille smule træt... Må lige tage mig sammen til at få lavet den lasagne jeg har drømt om siden i fredag, tage et langt varmt bad, spise afrtensmad og så ellers lade op til den hårdeste dag rent arbejdsmæssigt. Og til næste uges weekend der byder på holdkonkurrence i lydighed med Cassi lørdag og holdturnering i agility med begge tøser søndag...

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm... :hmm: Sad lige og kiggede på resultatlisterne fra Vordingborg. Iso blev disket i AG2 og i SPÅ. AGÅ gik rigtig godt, men desværre rev hun en pind. Hurtigste tid i klassen. Og så kom jeg til SP2... Her ved jeg at hun havde en vægring (hurtigt rettet) og en nedrivning. Opdager så at hun har... TIDSFEJL...???!!! :shock::vedikke: Det er da godt nok aldrig sket før! :lol: Ser så at alle i klassen har tidsfejl. Tjekker de andre størrelser også - og kun én hund er kommet igennem uden tidsfejl. @Camilse - ved du om de har lavet en fejl, enten med banetiden eller opmålingen..? For det virker jo lidt underligt..?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm... :hmm: Sad lige og kiggede på resultatlisterne fra Vordingborg. Iso blev disket i AG2 og i SPÅ. AGÅ gik rigtig godt, men desværre rev hun en pind. Hurtigste tid i klassen. Og så kom jeg til SP2... Her ved jeg at hun havde en vægring (hurtigt rettet) og en nedrivning. Opdager så at hun har... TIDSFEJL...???!!! :shock::vedikke: Det er da godt nok aldrig sket før! :lol: Ser så at alle i klassen har tidsfejl. Tjekker de andre størrelser også - og kun én hund er kommet igennem uden tidsfejl. @Camilse - ved du om de har lavet en fejl, enten med banetiden eller opmålingen..? For det virker jo lidt underligt..?

 

Sådan var SP2 også til vestfyn. Eneste hund der kom igennem uden tidsfejl var en senior, og de har jo også mere tid :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm... :hmm: Sad lige og kiggede på resultatlisterne fra Vordingborg. Iso blev disket i AG2 og i SPÅ. AGÅ gik rigtig godt, men desværre rev hun en pind. Hurtigste tid i klassen. Og så kom jeg til SP2... Her ved jeg at hun havde en vægring (hurtigt rettet) og en nedrivning. Opdager så at hun har... TIDSFEJL...???!!! :shock::vedikke: Det er da godt nok aldrig sket før! :lol: Ser så at alle i klassen har tidsfejl. Tjekker de andre størrelser også - og kun én hund er kommet igennem uden tidsfejl. @Camilse - ved du om de har lavet en fejl, enten med banetiden eller opmålingen..? For det virker jo lidt underligt..?

 

Ingen fejl... Har ikke set banen, men måske der har været nogle sekvenser der har gjort at der tages lidt fart af hunden :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...