Hop til indhold

FIDO & FELIX


lisbeth
 Share

Recommended Posts

PAS PÅ vi er mange som har købt foder der lige efter jul, og betalt for det men intet fået og intet hørt! de svarer ikke på mail ej heller på telefon, der er svarer på , det er et rent fup og fidus foretagende, og deres hjemmeside er stadig åbent, så pas på !! mvh:damn:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har også selv købt for et års tid siden, men men det lader til at han har lukket sit firma, og bare lader pengene gå ind, så jeg tænker om der er flere herinde som ikke har fået deres varer, så kunne vi lave en fælles politi anmeldelse!! er der flere??? :lol:

 

Du har selvfølgelig betalt med dankort, så du beder bare banken om at trække pengene tilbage. Politianmeldelse for hvad?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har også selv købt for et års tid siden, men men det lader til at han har lukket sit firma, og bare lader pengene gå ind, så jeg tænker om der er flere herinde som ikke har fået deres varer, så kunne vi lave en fælles politi anmeldelse!! er der flere??? :lol:

 

der behøves jo ikke flere, hvis varende ikke sendes skal der gøres noget. Evt. forbrugerrådet.

siden er tydeligvis stadig åben, og der et problem hvor er det flot hvis man ikke kun er sig selv nærmest, men prøver at forhindre andre får samme problem.

Derudover kan du nok ganske nemt få dine penge igen ved at kontakte banken, hurtigst muligt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej dsv. lavede jeg en bankoverførsel, da jeg havde handlet der før så jeg ikke det som et problem og som skrevet var der 5 % i rabat ved en sådan, Men desværre er det jo det samme som jeg havde givet ham kontanter, så ingen varer det er øv det var trods alt næsten 700 kr, her lige efter jul!! og ja jeg er utryg ved den åbne hjemmeside,!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej jeg har ikke betalt med Dankort, desværre der var et tilbud om 5 % rabat ved bankovf. og det gjorde jeg som sikkert mange andre også har gjort, jeg efterlyser derfor andre som er i samme bånd om man så kan sige! derfor politianmeldelsen.

 

du kunne stadig kontakte din bank, hvad siger de?

men ja noget skal gøres for at stoppe siden hvis de ikke sender ting mere.

jeg tænker blot at i dette tilfælde ville jeg starte med min bank, derefter forbrugerrådet, sandsynligheden er at banken vil kræve du går til politiet, men tag det et skridt af gangen. desuden behøver du ikke andre for at anmelde hverken hos forbrugerrådet eller politiet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Har længst snakket med banken som sagde det var en politisag og jo flere vi var jo stærkere står vi. Så derfor skriver jeg het. Forbrugerrådet har ikke noget med det at gøre. Og firmaet findes ikke længere i CVR registret. Så nu må vi se :)

 

hvis det beskeden fra din bank syntes jeg ikke du skal vente.... men selvfølig se om der er flere så I står stærkere, folk kan slutte sig til anmeldelsen efterhånden.

så vidt jeg ved er der en del af forbrugerrådet... eller klagenævn... eller lign der også kan hjælpe.... men om det også gælder når det en tysk virksomhed og ikke mere i cvr registret det ved jeg ikke

Link til indlæg
Del på andre sites

du kunne stadig kontakte din bank, hvad siger de?

men ja noget skal gøres for at stoppe siden hvis de ikke sender ting mere.

jeg tænker blot at i dette tilfælde ville jeg starte med min bank, derefter forbrugerrådet, sandsynligheden er at banken vil kræve du går til politiet, men tag det et skridt af gangen. desuden behøver du ikke andre for at anmelde hverken hos forbrugerrådet eller politiet.

 

bankoverførsler er for egen regning! Regel nummer 1 når man handler på nettet! Køb aldrig steder der beder om bankoverførsler!

Link til indlæg
Del på andre sites

bankoverførsler er for egen regning! Regel nummer 1 når man handler på nettet! Køb aldrig steder der beder om bankoverførsler!

 

Enig, men der er overraskende mange, der stadig gør det! Jeg arbejder jo for en webshop, og efter en del bemærkninger, har vi gjort det muligt. Det er skørt, for det andet er jo så meget lettere :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Enig, men der er overraskende mange, der stadig gør det! Jeg arbejder jo for en webshop, og efter en del bemærkninger, har vi gjort det muligt. Det er skørt, for det andet er jo så meget lettere :)

 

Ja lettere hvis man har dankort, men det er det jo ikke alle der har, og nogle steder kan man kun betale med dankort eller bankoverførsel og så har man jo ikke så mange valgmuligheder hvis man ikke ejer et dankort og ikke alle kan få et dankort.. ;-)

 

Personligt betaler jeg altid med dankort, for ja, det er det nemmeste, men igen, det kræver jo at man har et.

 

Og Sorry for OT, jeg kender intet til pågældende forretning, men håber da at det bliver stoppet!

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 months later...

Jeg har for nyligt købt 500 g grønlæbet musling fra fido og Felix. De trak penge fra mit dankort samme dag jeg bestilte. Efter at have ventet ca en måned uden levering eller svar på min mail, bad jeg min bank tilbageføre mine penge. Samme dag modtog jeg produktet og det ser faktisk ud til at hjælpe min hund.

Link til indlæg
Del på andre sites

Bestilte tilbage i januar eller februar et par sække foder + godbidder til hundene hos nævnte firma - de trak godt nok ikke pengene, men fik heller ikke nogen varer.

Læste på andet forum kun kedeligt om dem og valgte derpå at skrive en træls mail med mit sure opstød omkring deres service, og vupti, undskyldning fordi de ikke havde skrevet tilbage at en af mine varer var på restlager osv. Så endte med at få det tilsendt af to omgange..

Men dårlig service og meget laang ventetid.. MEEN fik dog alt hvad jeg havde bestilt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...