Hop til indhold

bæltetaske til godbider m.m.


Anettesb
 Share

Recommended Posts

Nogen der kender til rigtig gode solide og nemme at komme i bæltetasker?

 

den jeg har købt ser ikke ud til at holde alt for godt så skal nok havde en ny på et tidspunkt.... og den må da godt holde lidt bedre.

 

til daglig skal jeg "kun" have guf, mobil, nøgler og prutposer i den..... men ofte vil jeg også meget gerne havde min pung i den (for så er den, den eneste taske jeg behøver havde med) og så er der selvfølgelig fløjten som pt bor i en lomme i tasken..... og det da rart med en ring til at hænge noget i (vand flaske) men ikke så vigtigt, for har jeg den med til hende har jeg nok også med til mig og derfor en rygsæk med.

 

 

det her er den jeg har.... og den er ved at gå (måske) der hvor remmen der skal om bæltet sider fast i selve tasken...

28865dogactivitymaxsnackbag.jpg

 

den passer mig faktisk rigtig godt der udover... med 2 side lommer (mobil, nøgle og pung), net lomme (høm poser) og den lille front lomme (fløjte ) og så stort nem adgang guf pose (som jeg endnu ikke har tabt noget ud af trods jeg næsten stod på hovedet)

Link til indlæg
Del på andre sites

http://dogsrus.dk/godbidder-og-traening-4/clickn-treat-godbidstaske-p162

 

den har jeg, og jeg er super glad for den. Nem at komme i, der er to udtagelige inderlommer med, så de kan vaskes for sig selv og der altid er en klar selvom en er til vask. Rum foran som passer perfekt til tlf ;) og så er der også et lille rum bagpå med lynlås.

Link til indlæg
Del på andre sites

http://dogsrus.dk/godbidder-og-traening-4/clickn-treat-godbidstaske-p162

 

den har jeg, og jeg er super glad for den. Nem at komme i, der er to udtagelige inderlommer med, så de kan vaskes for sig selv og der altid er en klar selvom en er til vask. Rum foran som passer perfekt til tlf ;) og så er der også et lille rum bagpå med lynlås.

 

 

den ser lækker ud, men der er nok ikke plads til pungen :hmm:

hvilket jo er meget rart ... når vi går i hundeskov (pga. buskort)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg havde en bælte pung fra DKK, måske de stadig har den

 

Og så har jeg en taske der kan sidde en vandflaske i til længe ture. Men den har jeg fået, så ved ikke hvorfra. Det er dog ikke en hunde taske, så måske du skal søge i outdoor butikker.

 

 

hmm det var også en ide :hmm:

 

behøves jo ikke være lavet til formålet.... hvis bare den dur

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...