Hop til indhold

At knytte halsbånd


Amocca
 Share

Recommended Posts

Jeg har siddet og luret på denne hjemmeside http://dogparacord.dk/ , og de produkter er jo mægtigt fine. Men mon ikke man kan lave dem selv, uden de store kvaler. Om ikke andet, så bare fordi det kunne være hyggeligt at sidde og nørde med.

 

Men er der nogen der ved hvad knyttemetoden hedder der skaber dette mønster (se vedhæftet billede)?

 

IMG_5080.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

De halsbånd er mega fine, dem lurede jeg også på for noget tid siden, og bestemte mig for at når de skal have nye, så skal det være sådan nogle :-D:5up:

 

ja, men så var det jeg tænkte, at det var da et hyggeligt lille regnvejrsprojekt at prøve at lave dem selv! Men, selvom jeg sagtens kan finde fine instruktionsvideoer i at knytte ting, så finder jeg ikke lige dette mønster. Så tænker, det måske hedder et eller andet specielt, den teknik der giver det mønster.

Link til indlæg
Del på andre sites

ja, men så var det jeg tænkte, at det var da et hyggeligt lille regnvejrsprojekt at prøve at lave dem selv! Men, selvom jeg sagtens kan finde fine instruktionsvideoer i at knytte ting, så finder jeg ikke lige dette mønster. Så tænker, det måske hedder et eller andet specielt, den teknik der giver det mønster.

Absolut, så kan man jo også lave dem præcis som man vil med farver, i str og sådan. :-)

Beundre dem som har både tålmodighed og evnerne til sådan noget - jeg bliver helt sikkert nødt til at betale mig fra at få nogen til at lave dem til mig... :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lavet mange af de halsbånd! Det er ganske, ganske let.

 

Det største problem, og det sværeste at lærer at at knytte dem stramt nok, så de ikke "skrider", men forbliver pæne. Der er mange forskellige måder man kan knytte fede halsbånd på.

 

Her er nogle af de jeg har knyttet:

 

paracord.jpg

 

paracord1.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst DorteDK

Rigtig flot Shii ;-)

 

Jeg har også fået lavet et par stykker. Men er ikke særlig god til at lave afslutningen på dem....

Men tror da jeg skal igang igen :-)

 

Dine Shii er meget flotte ;-)

 

Tak for indlægget til Amocca..... det fik måske mig igang igen :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lavet mange af de halsbånd! Det er ganske, ganske let.

 

Det største problem, og det sværeste at lærer at at knytte dem stramt nok, så de ikke "skrider", men forbliver pæne. Der er mange forskellige måder man kan knytte fede halsbånd på.

 

Her er nogle af de jeg har knyttet:

 

[ATTACH=CONFIG]124004[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]124005[/ATTACH]

 

Ihh - måske skal jeg lave sådan nogle til beaglerne. De er rigtig flotte!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...