Hop til indhold

Februarbilleder '15


Miss_M
 Share

Recommended Posts

Vi har nydt det dejlige solskinsvejr i dag og har været en tur Dyrehaven med Pepper :-D

IMG_3437_zpsaa47db64.jpg

IMG_3488_zpsed49708e.jpg

IMG_3504_zps5016d2bd.jpg

Det var en træt lille vuf vi havde med hjem, som både så heste og dådyr for første gang :5up:

 

Der var godt nok mange dyr - de var nærmest alle samlet et sted

IMG_3464_zps6548324b.jpg

IMG_3461_zps525d0aba.jpg

 

Der var endda nogle hvide nogle - faktisk omkring 10 styk :shock:

IMG_3477_zpsbd320146.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 76
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Her er en lille video hvor Luna og hendes bedste ven graver et mudderhul, hvis I husker lyden, så kan i høre den slubrende lyd når de graver :lol:

 

[video=youtube_share;zxP0tgGsc9A]

 

Til sidst i videoen kan man rigtig se hvor meget mudder der er :mrgreen:

 

Kæft, hun er herlig! :klap:

 

http://i.imgur.com/Iasrjf3.gif

 

 

Lavede lige en gulle-gif :D (ved ikke om det virker)

 

Det virker. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er de søde sammen (og hver for sig) :rolleyes:

 

Og man kan godt nok ikke se at Ozzie er ved at være en ældre dame, hun holder sig godt :hjerte:

 

Tusind tak :bighug:Jeg synes også hun er vældig frisk, det er skønt. :banan:

 

Stort tillykke til Walther, Izzie og ikke mindst Ozzie med de 21 halve år (hun holder sig godt):tillykke:

 

Og så lidt fra vores tur i dag:oops:!

 

en svømmetur..

[ATTACH=CONFIG]124206[/ATTACH]

et blik:lun:

[ATTACH=CONFIG]124207[/ATTACH]

en spejden over søen..

[ATTACH=CONFIG]124208[/ATTACH]

et hvil i en træstub...

[ATTACH=CONFIG]124209[/ATTACH]

og nu snart go`nat..

[ATTACH=CONFIG]124210[/ATTACH]

 

Og mange tak :bighug:

 

Og som altid dejlige billeder af hende - er helt forelsket i sovebilledet - lige til at kramme :lun:

 

Super godt billed

 

Mange takker :bighug:

 

Kim: som altid flotte billeder af meget smukke Luffe :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Mine elskepiger :hjerte:

 

image.jpg

Camy ligger i buret med en pivering, som hun leger med. Liva vil altid have det legetøj der bruges af andre, også selvom vi har andre af samme slags til at ligge fremme, men det dur ikke. Så her har Liva stillet sig i kø, og ja der blev hun stående indtil Camy var færdig. Og Camy leger altid længere tid end normalt med det, når Liva stiller sig op på den måde og venter :sjov: de er fandme underholdende!

 

 

image.jpg

Camy der var gået kold i aftes :lun:

 

 

image.jpg

På tur et nyt sted i går. Smukt med søen foran pigerne :hjerte:

 

 

image.jpg

Den meget afslappet og hovedløse hund aka Liva - ja hun sov sådan der :lol:

 

 

image.jpg

Tre af de smukke tøser :hjerte:

 

 

image.jpg

Zazu og Liva der putter :hjerte:

 

 

image.jpg

Zazu i går morges der IKKE havde planer om at stå op da vi andre havde :lol::lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvordan går det med hendes ben?

 

Vi har fundet ud af at operation slet ikke er nødvendig :D Hun skal selvfølgelig stadig tages hensyn til og får ikke længere ture end max. 500-1000 m ad gangen, hun får ikke lov til at lege med andre (men hun leger/bliver aktiveret på andre måder hver dag 1-1,5 timer med os), og vi har rampe til når hun skal i sofa/seng. Men vi snakkede med dyrlægen og forklarede hvor godt hun klarede sig efter der var gået den der måned, han sagde at han stadig gerne ville se hende, hun blev tjekket igennem og han konstaterede at hvis vi bare fortsatte med det vi gjorde, så kunne han ikke se hvorfor hun skulle gå igennem en operation. Hendes muskulatur i låret/benet er simpelthen så stærk at det holder knæet på plads :) Hvis hun begynder at halte igen eller viser det mindste tegn på smerter, bliver hun selvfølgelig opereret, men ligenu er det sat i bero. Hun får gigtmedicin og selvfølgelig masser af glukosamin og chondroitin.. Det er så dejligt og hun er meget :mrgreen: tilfreds med bare at være endnu mere sofahund :lun:

 

[ATTACH=CONFIG]124403[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er hunde og jeg lige hjemvendt efter en 2 timers tur, bare ud i det blå.

 

Det blev til 9 km, kunne jeg ikke mærke da vi gik, men det kan jeg godt nok nu :oops:

 

Råkoldt i dag igen, men det var en dejlig tur, nu vil vi flade ud foran brændeovnen.

 

Walther er bare gået kold, mens Zeus fiser rundt og leger med bamser, han må da snart være træt :shock:

 

Walther gider altså virkelig ikke fotograferes, enten vender han siden eller numsen til eller kinden, det er der foto noget er noget opreklameret halløj tror jeg, han mener.

 

Zeus skulle lige se den anden vej da jeg tog billedet (læg mærke til hans sele, jeg har testet den der WGV bælte/sele her de sidste dage og den er faktisk god, han går pænt på kendte områder, men når vi kommer nye steder hen så skal der fares afsted for der skal bare snuses, det er ikke så nemt når man har dem begge med, men i dag hørte han godt nok godt efter synes jeg, dygtige drenge!)

 

 

IMG_1664.jpg

IMG_1657.jpg

IMG_1658.jpg

IMG_1660.jpg

IMG_1661.jpg

IMG_1662.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...