Hop til indhold

Om tilskud nok engang - glucosaminsulfat m.m. søges


Trei
 Share

Recommended Posts

min veninde køber via amazon, som klart er de billigste. Hun har noget der vistnok hedder amazon subscription, hvor man får extra rabat, så hun har lige bestilt en pakke med 300 tabletter til mig, for £29.- (til Sally)

Ok, jeg har oplevet de ikke altid vil sende til DK. Tror lige jeg kigger på amazon subscription. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu har jeg købt det Dorte linkede til, men mange tak for alle svar. :-D

 

Vil så bare lige høre ad, hvor meget Ozzie skal have dagligt. Der står på det fra England at en person skal have 3 tabletter om dagen. Ozzie vejer knap 30 kile, så passer det vel meget godt med en pille dagligt? Men skal lige nævne at hun i sit foder også får de tre ting (kan dog ikke gennemskue på deres hjemmeside hvor meget der er i). Så måske hun skal have mindre end en om dagen? Skal man passe på med at overdosere?

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu har jeg købt det Dorte linkede til, men mange tak for alle svar. :-D

 

Vil så bare lige høre ad, hvor meget Ozzie skal have dagligt. Der står på det fra England at en person skal have 3 tabletter om dagen. Ozzie vejer knap 30 kile, så passer det vel meget godt med en pille dagligt? Men skal lige nævne at hun i sit foder også får de tre ting (kan dog ikke gennemskue på deres hjemmeside hvor meget der er i). Så måske hun skal have mindre end en om dagen? Skal man passe på med at overdosere?

 

Hunde skal have mere end mennesker i forhold til kilo. De fleste produkter anbefaler at man de første 14 dage giver dobbelt, så jeg ville starte med at give to dagligt og hvis du så får en fin effekt, prøve at gå ned på en efter 14 dage

 

Ingefær og sådan, kan de måske godt få for meget af, men ellers tror jeg ikke.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu har jeg købt det Dorte linkede til, men mange tak for alle svar. :-D

 

Vil så bare lige høre ad, hvor meget Ozzie skal have dagligt. Der står på det fra England at en person skal have 3 tabletter om dagen. Ozzie vejer knap 30 kile, så passer det vel meget godt med en pille dagligt? Men skal lige nævne at hun i sit foder også får de tre ting (kan dog ikke gennemskue på deres hjemmeside hvor meget der er i). Så måske hun skal have mindre end en om dagen? Skal man passe på med at overdosere?

 

Hunde skal have mere end mennesker i forhold til kilo. De fleste produkter anbefaler at man de første 14 dage giver dobbelt, så jeg ville starte med at give to dagligt og hvis du så får en fin effekt, prøve at gå ned på en efter 14 dage

 

Ingefær og sådan, kan de måske godt få for meget af, men ellers tror jeg ikke.

 

Mine får 2 om dagen.

1 om morgenen bare puttet ned i deres foder og 1 om aftenen i en klat leverpostej

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...
Nu er mine (heldigvis) ikke så hårdt ramt, men specielt Maggie som har problemer med korsbenet kan gå længere tid mellem besøgene hos Magtor og hendes halten er blevet væsentligt mindre.

 

De får en morgen og en aften.

Sjovt, jeg skulle lige til at spørge hvor meget du gav dem, men det svarede du så selv på :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Dosering af grønlæbet musling?

Jeg har købt en portion grønlæbet muslinge pulver. På dåsen står der at hunde på 30-40 kg skal have et bæger pr dag, men bægeret er meget lille ca på størrelse med en teeske, kan det virkelig passe at min hund kun skal have 1 lillebitte bæger pr dag?

Link til indlæg
Del på andre sites

Dosering af grønlæbet musling?

Jeg har købt en portion grønlæbet muslinge pulver. På dåsen står der at hunde på 30-40 kg skal have et bæger pr dag, men bægeret er meget lille ca på størrelse med en teeske, kan det virkelig passe at min hund kun skal have 1 lillebitte bæger pr dag?

 

jeg købte det anne linkede til (athlet), der skal en hund på 40 kg kun have hvad der svare til en spsk, og det er jo en blanding af flere produkter. Så det lyder ikke helt forkert.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...