Hop til indhold

Bevidst forgiftning af hunde på Bornholm?


AnneMangetal
 Share

Recommended Posts

Jeg husker ikke om det var her på H-F eller på et andet forum, da det er flere år siden - men der var en bruger hvis to GD'er var blevet forgiftet i deres egen have, med kød, der var smidt over hegnet.

Historien gjorde stort indtryk på mig, og er en af flere grunde til at mine hunde aldrig er i haven uden opsyn.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja der går desværre nogle mennesker rundt som ikke burde have lov til gå frit omkring. Men den slag sager bunder som regel i noget personligt. Måske en sur og psykopatisk nabo som er træt af hundene eller er utilfreds med noget helt andet.

Jeg tror heldigvis at det er meget usandsynligt at nogle bare smider forgiftet kød ind til en tilfældig hund. Så hvis du ikke er uvenner med nogen psykopater tror jeg ikke der er stor grund til bekymring, men derfor er det selvfølgelig stadig forfærdeligt når det sker.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror at den der "DE SKAL BARE DØ" attitude som især DF turede frem med under debatten om hundeloven for et par år siden har flyttet nogle grænser for hvad folk mener de kan tillade sig over for hunde, når nu en DF politiker ("blev fejlciteret for") at have udtalt i Radioavisen at hvis dyrlægerne ikke ville aflive raske hunde, måtte folk selv sørge for det..

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror at den der "DE SKAL BARE DØ" attitude som især DF turede frem med under debatten om hundeloven for et par år siden har flyttet nogle grænser for hvad folk mener de kan tillade sig over for hunde, når nu en DF politiker ("blev fejlciteret for") at have udtalt i Radioavisen at hvis dyrlægerne ikke ville aflive raske hunde, måtte folk selv sørge for det..

Jeg sidder spændt og venter på hvordan du vil få DF til at være skyld i at samfundet også er blevet mere råt og at folk er blevet mere ligeglade med alle andre end dem selv. Tror egentlig de to ting hænger mere sammen end DF og folks manglende impulskontrol når der er hunde i nærheden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg sidder spændt og venter på hvordan du vil få DF til at være skyld i at samfundet også er blevet mere råt og at folk er blevet mere ligeglade med alle andre end dem selv. Tror egentlig de to ting hænger mere sammen end DF og folks manglende impulskontrol når der er hunde i nærheden.

 

Det kan Kim sagtens få til at hænge sammen. Jeg kan også, men jeg er i godt humør i dag og gider ikke at tænke på landsbytosserne i Folketinget :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Fik i går et link på facebook, fra en bekendt om at nogen havde lagt rottegift i en hundegård ved en kennel på Skanderborg kanten. Ejer opdagede det heldigvis før hundene og fik det fjernet. Ejer havde været væk i 3 timer og så kommet hjem for at lukke hundene ud i hundegården - :shock:

 

Det er den jeg også har set, men det er altså på Fyn, Rudme ved Ringe nærmere bestemt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg sidder spændt og venter på hvordan du vil få DF til at være skyld i at samfundet også er blevet mere råt og at folk er blevet mere ligeglade med alle andre end dem selv. Tror egentlig de to ting hænger mere sammen end DF og folks manglende impulskontrol når der er hunde i nærheden.

 

Det er jo netop egoismen DF bygger deres succes på.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...