Hop til indhold

Gammel med gammel på :(


Umulia
 Share

Recommended Posts

  • Svar 158
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Dejligt tegning

 

Hvordan tager Oluf det nu?

 

Jeg kan stort set ikke mærke forskel på Oluf, bortset fra at han gør lidt mere. Det var Vinnies privilegium at slå alarm når nogen dristede sig til at stå og snakke ude på vejen, og nu er det altså hans.

Han har klaret det rigtigt flot at være helt alene hjemme når jeg er på arbejde. Mandag havde jeg endda en usædvanligt lang dag.

 

Han kom jo løbende hen til hende netop som hun døde, så han må have mærket det på en eller anden måde. Han virker mere afklaret omkring det end jeg er. Jeg tuder stadig flere liter om dagen, og mine øjenlåg føles som skinker :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan stort set ikke mærke forskel på Oluf, bortset fra at han gør lidt mere. Det var Vinnies privilegium at slå alarm når nogen dristede sig til at stå og snakke ude på vejen, og nu er det altså hans.

Han har klaret det rigtigt flot at være helt alene hjemme når jeg er på arbejde. Mandag havde jeg endda en usædvanligt lang dag.

 

Han kom jo løbende hen til hende netop som hun døde, så han må have mærket det på en eller anden måde. Han virker mere afklaret omkring det end jeg er. Jeg tuder stadig flere liter om dagen, og mine øjenlåg føles som skinker :oops:

 

Hvor er det flot af Oluf. Især med alene hjemme.

 

Jeg kan sandelig godt forstå dig. Det skal du bare give plads til:bighug:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det gør mig uendeligt ondt at læse, at Vinnie ikke er her mere :ae:

 

Håber, at I allesammen kommer godt igennem, så minder igen kan bringe glæde og smil, og ikke kun tåre og sorg :ae:

 

If tears could build a stairway

and memories a lane,

I'd walk right up to heaven

and bring you home again

Link til indlæg
Del på andre sites

1000 tak allesammen! Hvor er det godt at have et fristed, hvor folk forstår.

 

Jeg har klaret næsten en hel dag uden at tude, selv om flere har snakket om Vinnie. Jeg har foræret hendes dækken, som hun fik af Doberfan, til en anden gammel grande, der har problemer med gigt. Jeg håber det hjælper ham gennem de kolde måneder.

 

Og så har jeg meldt hende af hunderegisteret og forsikringen.

 

Samtidig tror jeg stadig ikke på at hun er død.

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...