Hop til indhold

Jer med flere hunde af begge køn


Nollike
 Share

Recommended Posts

Åh :oops: jeg kunne jo ikke kende dig;( undskyld, hvor bliver det spændende, især temperamentet er jeg spændt på at høre om ;) jeg ville ønske jeg havde kræfterne til en belgier igen;)

 

Ja det bliver helt vildt spændende og du skal nok komme til at høre om det hele! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Petrine bestemmer alt, selvom hun er ældet og den fysisk mindste og svageste, så skal der blot et blik og evt et lille knur til, så retter alle ind. Tror der altid vil være en dame som leder.

To af drengene er ikke venner, de har lidt skærmydsler (Isak er en lort og Fønix en svans, dårlig kombi), men Petrine stopper dem når det bliver alvor. Er det bare pjat, så blander hun sig ikke.

på gåture er der enorm forskel på dynamikken, afhængig af hvem der går sammen, interessant at observere og vi er gået fra faste luftepar, til at skifte. En han til mange tæver tror jeg ikke vil få travlt med ret meget, slet ikke når de er steriliserede.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er SUPER spændende, jeg glæder mig HELT VILDT :ivrig: Jeg har faktisk ikke set tæven og hvalpene endnu, jeg forelskede mig bare i hanhunden :oops: Men efter opdrætters beskrivelse, så er tæven endnu mere kælen og endnu bedre til andre hunde en far-hunden og andre jeg har talt med som har hunde fra hende siger at de er stabile i temperamentet, så mon ikke det går? :blink:

 

Jeg satser på at give ham en god balast i forhold til andre hunde og så går det sgu nok... Hvis bare han slægter sin far på, så kan det ikke gå helt galt :lun: Det er virkelig rart at høre, at I andre ikke har de store kvaler :5up:

 

Selvfølgelig kommer det da til at gå fint :-D Han vokser jo op med damerne så så længe han får mødt andre hunde sammen med dem og lærer hvordan det foregår, tror jeg altså at damerne nok skal holde styr på ham som han bliver voksen :)

 

Ej håber mine må møde ham. Vi har desværre kun 1 egetkøns aggressiv herude, så mine hader pt alle fra den race :/ De hader selvfølgelig aldrig hvalpe, men vi møder aldrig nogen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Petrine bestemmer alt, selvom hun er ældet og den fysisk mindste og svageste, så skal der blot et blik og evt et lille knur til, så retter alle ind. Tror der altid vil være en dame som leder.

To af drengene er ikke venner, de har lidt skærmydsler (Isak er en lort og Fønix en svans, dårlig kombi), men Petrine stopper dem når det bliver alvor. Er det bare pjat, så blander hun sig ikke.

på gåture er der enorm forskel på dynamikken, afhængig af hvem der går sammen, interessant at observere og vi er gået fra faste luftepar, til at skifte. En han til mange tæver tror jeg ikke vil få travlt med ret meget, slet ikke når de er steriliserede.

 

Fnis, stakkels Fønix :lol:

 

Her har vi Nuser som er betjent :lun: Hun går imellem når der er optræk til ballade (ikke internt længere, det var kun i starten til Freya accepterede Noomi som bare gled af på det hele :hjerte:) men for nyligt havde vi besøg af en rottweiler som ikke er til helt pæn brug og der var Nuser lige inde og lege betjent nogle gange (indtil jeg efter forholdsvis kort tid gjorde kort proces og skilte rotten fra de andre, fordi den lavede skinangreb mod Noomi, så havde jeg sgu ikke nerver til mere :genert:). Også på gåture går Nuser imellem hvis fremmede hunde bliver lidt for "festlige", så mon ikke hun kommer til at passe lidt på den nye også? :lun:

Jeg satser på at han tager det lidt let når nu der ikke reelt er noget at passe på :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Selvfølgelig kommer det da til at gå fint :-D Han vokser jo op med damerne så så længe han får mødt andre hunde sammen med dem og lærer hvordan det foregår, tror jeg altså at damerne nok skal holde styr på ham som han bliver voksen :)

 

Ej håber mine må møde ham. Vi har desværre kun 1 egetkøns aggressiv herude, så mine hader pt alle fra den race :/ De hader selvfølgelig aldrig hvalpe, men vi møder aldrig nogen.

 

Hvis dine to bavianer er søde ved hvalpe, så vil vi meget gerne mødes!!! Jeg er i fuld sving med at samle ind til hundemøder, for min plan med ham er at han hovedsageligt kommer til at tilbringe tid sammen med søde voksne hunde jeg kender i starten så han får en god ballast. Så ja tak, det vil vi rigtig gerne!!! :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis dine to bavianer er søde ved hvalpe, så vil vi meget gerne mødes!!! Jeg er i fuld sving med at samle ind til hundemøder, for min plan med ham er at han hovedsageligt kommer til at tilbringe tid sammen med søde voksne hunde jeg kender i starten så han får en god ballast. Så ja tak, det vil vi rigtig gerne!!! :banan:

 

Det er de :lun: Ih fedt!

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, jeg synes jo så bare, at vi mangler at se mor og far :vedikke: Man kan godt se du ikke har været herinde længe, for du har da helt glemt hvordan tingene fungerer herinde :fyfy: :blink:

 

Haha, nej jeg har ikke helt glemt det, men vi skal ned og hilse på mor og hvalpe i morgen og så skal der nok komme noget derefter. Jeg skal bare lige have helt ro i maven og se tæven for hende har jeg jo ikke set endnu, det var bare faderen jeg blev så forelsket i :hjerte: Hun skulle efter beskrivelsen være endnu bedre end ham, selv om det er meget svært at forestille sig, for han var bare helt i top :lun: Men du ved, det er meget rart at være HELT sikker... :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha, nej jeg har ikke helt glemt det, men vi skal ned og hilse på mor og hvalpe i morgen og så skal der nok komme noget derefter. Jeg skal bare lige have helt ro i maven og se tæven for hende har jeg jo ikke set endnu, det var bare faderen jeg blev så forelsket i :hjerte: Hun skulle efter beskrivelsen være endnu bedre end ham, selv om det er meget svært at forestille sig, for han var bare helt i top :lun: Men du ved, det er meget rart at være HELT sikker... :genert:
Selvfølgelig, det skal du også have lov til :-D Man bliver bare nysgerrig :engel: Men det bliver da super spændende i morgen! Håber du vil opdatere hvordan det gik :-D
Link til indlæg
Del på andre sites

I går var vi nede og se mor og hvalpe og det gik bare super godt :banan: :klap: Mor er en utrolig kærlig mor for hvalpene og var meget tillidsfuld og kontaktsøgende, præcis som jeg gerne ville have det :hjerte: Og så har de mormor... :lun: Og far :lun: + en udstationeret tæve som er hjemme for at få et kuld og hun var lige så kærlig, tillidsfuld og kontaktsøgende :lun: Så jeg har lige indbetalt depositum for min kommende belgierbaby, for bedre bagland kan man vist ikke finde :hjerte: Årrrh jeg glæder mig SÅ meget!!! :ivrig:

Link til indlæg
Del på andre sites

åh hvor bliver det spændende! :hjerte: hvordan går det med epilepsien hos de danske belgiere nu, er der styr på det i avlen?

 

Nu er der jo (desværre) aldrig nogen garantier, men jeg har selvfølgelig spurgt ind til det og fik at vide, at der har været 2 tilfælde i opdrættet, men det blev sporet tilbage til hanhunden og avlen stoppet, så umiddelbart skulle der ikke være noget i de linier min hvalp kommer fra :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...