Hop til indhold

Hvor langt kører I efter konkurrencer?


Camilse
 Share

Recommended Posts

Af ren og skær nysgerrighed. Hvor går jeres smertegrænse, når det drejer sig om at køre til konkurrencer? Og her tænker jeg på "almindelige konkurrencer" og ikke de der specielle lejligheder, som fx deltagelse i et mesterskab.

 

Selv tog jeg en +3,5 timers tur i april måned, og når der skal køres frem og tilbage samme dag, så er smertegrænsen nået der.

Link til indlæg
Del på andre sites

Mit max er på omkring 2½ time.

Det er så også kun når jeg kan starte med to eller tre hunde, at jeg gider køre så langt.

 

Ellers er max omkring en time for en enkelt start og storebælt er en rimelig ultimativ grænse medmindre vi snakker mesterskab eller særlige lejligheder.

Link til indlæg
Del på andre sites

For endags-stævner vil jeg nok helst maks. køre omkring to timer. Men det kommer også an på hvad for et stævne det er. Kører f.eks. til Broager i juni, det er nok ca. to timer - til gengæld et meget lille stævne som forhåbentlig ikke varer hele dagen. Er det et stort stævne, som jeg ved vil vare rigtig længe, vil jeg nok ikke køre så langt. Men vi er godt nok forkælede, agilityfolket her vest for bæltet, vi har virkelig mange stævner at vælge mellem... Turen over bæltet ta'r jeg gerne hvis det er uden campingsssvogn. Med campingsssvogn - not so much. Men det handler mest om at jeg ikke synes det er überfedt at køre over broen med CV hvis der nu skulle blæse...

Link til indlæg
Del på andre sites

Her i NL er det så nemt... Den by der er absolut længst væk fra os her i landet er Maastrict, og det tager lige under 2½ time at køre dertil. Så alt i NL er indenfor vores smerte grænse, udstillingsmæssigt.

 

Jeg forventer om et års tid at vi nok begynder at erobre Belgien også, Bruxelles eller Dusseldorf hvis vi bevæger os i Tysklands-retningen er f.eks. kun 2½ time væk... :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...