Hop til indhold

Broholmeren er bla kendt for dens snakken..


Aslan
 Share

Recommended Posts

Så den passer egentlig godt med mig :mrgreen:

 

 

Men Aslan har mange mange lyde i sig, jo ældre han bliver, jo mere kan han "sige"

 

Det sidste nye er scoobi doo lyde, som jeg håber jeg en dag kan fange på lyd, selv om det desværre ikke tyder på det. Tror den der har lavet tegnefilmsfiguren havde en broholmer :mrgreen:

 

Nogen gange fortæller han historier, når man ligger på gulvet, ligger han hovedet ved siden af ens øre og begydner at snakke, hvortil man kan sige "er det rigtigt" og han vil svare med en ny "stemme".

 

Jeg har en formodning om at han har sure poter for tiden, han ligger og knurre og skælder ud (brummer) på dem :mrgreen:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Så den passer egentlig godt med mig :mrgreen:

 

 

Men Aslan har mange mange lyde i sig, jo ældre han bliver, jo mere kan han "sige"

 

Det sidste nye er scoobi doo lyde, som jeg håber jeg en dag kan fange på lyd, selv om det desværre ikke tyder på det. Tror den der har lavet tegnefilmsfiguren havde en broholmer :mrgreen:

 

Nogen gange fortæller han historier, når man ligger på gulvet, ligger han hovedet ved siden af ens øre og begydner at snakke, hvortil man kan sige "er det rigtigt" og han vil svare med en ny "stemme".

 

Jeg har en formodning om at han har sure poter for tiden, han ligger og knurre og skælder ud (brummer) på dem :mrgreen:

:lol: tak for en god historie :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Min gamle hund Bo var en krydsning af Labrador, Broholmer og hvid schæfer - de to sidste meget snakkende hunde!

Jeg ville sådan ønske jeg havde optaget hans snakken. Han havde noget at sige til enhver situation :lol:

 

Kender også godt det med "samtale" med hunden - det var så kært.

 

Jeg får aldrig så god en hund igen :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

hvor er det bare hyggeligt :-D jeg ville øsnke karla snakkede.... Mine svigerforældres Sif snakker rigtigt meget.... Karla efteraber hende lidt når hun har været passet derovre :mrgreen: men det går hurtigt i sig selv igen når hun kommer hjem...

 

der er ingen tvivl om at hun lytter når jeg taler til hende, når vi fx tuller rundt og laver mad, gør rent, ordner vasketøj osv... men hun svarer ikke :lol: det kunne jeg godt tænke mig...

 

send os endelig en lydfil af din snakkende hund :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Min gamle hund Bo var en krydsning af Labrador, Broholmer og hvid schæfer - de to sidste meget snakkende hunde!

Jeg ville sådan ønske jeg havde optaget hans snakken. Han havde noget at sige til enhver situation :lol:

 

Kender også godt det med "samtale" med hunden - det var så kært.

 

Jeg får aldrig så god en hund igen :cry:

 

 

Jeg kender ikke så meget til schæfer, men en "brolab"...der kunne man vel egentlig ikke få en bedre kryds.

 

Her til aften lagde han sig OVEN på kærestens mave, og begyndte at snakke, helt vildt humor.

Tror han er igang med at gøre godt for dagen (han har været en pestilens!)

Link til indlæg
Del på andre sites

hvor er det bare hyggeligt :-D jeg ville øsnke karla snakkede.... Mine svigerforældres Sif snakker rigtigt meget.... Karla efteraber hende lidt når hun har været passet derovre :mrgreen: men det går hurtigt i sig selv igen når hun kommer hjem...

 

der er ingen tvivl om at hun lytter når jeg taler til hende, når vi fx tuller rundt og laver mad, gør rent, ordner vasketøj osv... men hun svarer ikke :lol: det kunne jeg godt tænke mig...

 

send os endelig en lydfil af din snakkende hund :5up:

 

 

Vi fører snak "ansigt til ansigt". Vi har egentlig gjort det siden dag 1, det var meget vigtigt for os at vi kunne kramme aslan, og holde om hans ansigt mens vi pludrede til ham, og han begyndte meget tidligt at svare igen.

 

Hvad siger karla til ansigt til ansigt snak? (selv om der er lidt langt derned :mrgreen: )

 

 

Jeg absolut lover at smide lydfil hvis jeg får scoobidoo lyden (der ville være dømt ringetone så :mrgreen: )

Link til indlæg
Del på andre sites

^ Simba har en bror, Laurits, og Laurits´ mor har en hjemmeside, hvor bl.a. balladesiden findes. Der kan man læse om alle Laurits´ udskejelser og det er til stor underholdning for alle, der kommer forbi...jeg ville bare give dig en god ide i fald du føler trang til at holde dig ajour med, hvad Aslan bedriver og nej da, vi der ville kigge forbi kunne da slet ikke drømme om at sidde og gnægge, mens vi læste :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så den passer egentlig godt med mig :mrgreen:

 

 

Men Aslan har mange mange lyde i sig, jo ældre han bliver, jo mere kan han "sige"

 

Det sidste nye er scoobi doo lyde, som jeg håber jeg en dag kan fange på lyd, selv om det desværre ikke tyder på det. Tror den der har lavet tegnefilmsfiguren havde en broholmer :mrgreen:

 

Nogen gange fortæller han historier, når man ligger på gulvet, ligger han hovedet ved siden af ens øre og begydner at snakke, hvortil man kan sige "er det rigtigt" og han vil svare med en ny "stemme".

 

Jeg har en formodning om at han har sure poter for tiden, han ligger og knurre og skælder ud (brummer) på dem :mrgreen:

Haha :D. Det lyder hyggeligt:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...