Hop til indhold

Agilitytræning 2016


Camilse
 Share

Recommended Posts

Tadaaaaa!!! Så har vi en slalom!!! :banan:

 

 

Det går ikke stærkt. Men det bli'r rigtigt stort set hver gang. Terkel tænker over tingene, og når han er heeeelt sikker, så kommer der mere fart på. Det er også ekstra svært for ham når jeg filmer, og er mere stille end normalt. I det sidste klip står jeg f.eks. helt stille, og så går Terkel nærmest i slow motion! :lol: Men det skal nok bli' helt fint når han bli'r mere sikker. Nu skal vi terpe videre, med fart, indgange og forstyrrelser. Skal lige læse op på 2x2, jeg mener at man nu går lidt tilbage til 6 pinde og får terpet lidt..? :hmm:

 

Hvor er han sød, Korvis :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

[video=youtube_share;hRHfBn8RW3s]

Vi har også godt gang i slalom.

Vi er slet ikke så strukturede, og jeg kan godt se, at han ikke er blevet så selvstændig i det. Men han er tydeligvis ved at knække koden, dog bedst på min venstre side. Den anden dag skulle jeg lige tjekke, om han kunne tage 12 pinde. Han tænker virkelig meget, og det går ikke så stærkt, men det begynder da at ligne noget :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Wille er sød. Hun bliver trænet alt for lidt i agility, men hun vil jo gerne arbejde lige meget hvad vi laver. Hun løber dog enormt "stort" i forhold til hvad jeg er vant til med gårdbanditterne, så det skal jeg lige vænne mig til. Og så låser hun slet ikke på forhindringerne, men kun på mig. Så det er også en voldsom udfordring at løbe med for mig, som er vant til Karla, som låser på alt hun ser. Hun har rigtigt fine felter, men jeg har måttet opgive mit ståfelt på A, da hun styrtdykker på det og jeg bryder mig simpelthen ikke om den voldsomme belastning det er for hendes forben at stoppe. Det bøvler vi dog lidt med, for hun mener stadig hun skal stoppe, så hun blæser ned som jeg beder hende om og så bakker hun op og laver 2o2o :lol::roll:

 

Vi har lidt kvaler med balancefeltet hvis der ligger en tunnel under nedgangen - og idag gjorde hun problemet endnu værre, da hun valgte at springe af oppe fra bommen, (flere gange) fordi jeg trak ud for at komme omkring tunnellen! Yikes. Så får eg altså dårlige nerver! Jeg måtte smide et låg på i bunden til hende og gå frem og tilbage ned til det låg flere gange for at overbevise hende om at hun skulle løbe balancen færdig på trods af at jeg ikke var der. Som sagt, hun låser på mig, ikke forhindringerne!

 

men alt i alt er hun en supersød lille hund at løbe med. God fart og entusiasme. Og hvis jeg en dag får lyst til at løbe agility igen og giver mig til at træne fast med hende, så tænker jeg hun kunne blive en seriøs konkurrent i mellemklassen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Må bare konstatere at jeg har en virkelig sej lille Terkel! :5up: I hvert fald hver anden gang vi træner... :lol: Ej, de sidste par gange har jeg koncentreret mig om at komme videre med selve indlæringen af de 12 pinde, og det gik jo faktisk rigtig fint. Nu skal vi fokusere på fart, indgange, sikkerhed/forstyrrelser. Og når der skal trænes pænt mange repetitioner går Garrett ned på 6 pinde igen. Jeg gik så lige skridtet videre i dag, og lavede en "hurtig gennemgang helt fra scratch". Dvs. at jeg startede med 1 port, hvor han fik 3-4 gentagelser fra hver side, helt op til de helt vilde indgange. Og med masser af fart på, jeg gejlede ham op og sendte ham fra stor afstand, og løb selv hurtigt ved siden af. Så satte jeg 4 lige pinde op, og gjorde det samme. Og så det samme med 6 pinde. Han fik selvfølgelig en lille pause imellem hvert set up (gi'r lidt sig selv, da jeg jo skulle "bygge om"). Han æder bare de sværeste indgange, og han synes det er så sjoooooovt!!! Nu kører jeg på 6 pinde i noget tid, for at terpe forstyrrelser og indgange, og så får han kun lov at prøve en hel slalom en gang imellem, så han ikke glemmer det. Men nu er han træt...

 

IMG_2751.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Elsker altså lidt at ha' vores private "træningsklub", og adgang til bane med alle forhindringer! :lun: Og endda med lys på banen når det bli'r mørkt ude! :5up:

 

"Alle andre" er jo til DcH-DM, og dem der ikke er , de er til fødselsdag eller andet. Men jeg sidder jo bare her og har fri, så jeg smed Terkel i bilen og så kørte vi derud alene. Jeg tog en 2x2-dims med, så jeg kunne træne lidt på en 6-pindes slalom (den er lige til at hægte på en 4-pindes del af en alm. slalom :5up:). Vi trænede også lidt balance, og så fik jeg ham søreme til at helt selv ta' A'et også! Indtil videre går det jo ikke ret stærkt, så det ser ok ud med et 2o2o på A'et for ham. Jeg kunne endda sætte A'et ind i et lille forløb, og det samme med 6-pindes slalom, som han efter hånd er ret sej til! Så til aller sidst havde jeg en lille bane med både balance, A og 6-pindes slalom i, plus en 4-5 spring! Ikke noget svært, virkelig dødnemt og meget ligetil, men han var SÅ dygtig til sin slalom og sine felter! Jeg kan godt sende ham i slalommen fra pæn afstand, og jeg kan også holde afstanden. Jeg kan også løbe tæt på slalommen, og krydse bag slalomen. Men hvis jeg løber alt for underligt, eller løber for meget foran ham, så går han ud. Men jeg er faktisk ret imponeret over hvor dygtig han er blevet til den. Ingen tvivl om at han tænder op på slalommen, den er vildt sjov! Men springene er godt nok kedelige... Og han tænder slet, slet ikke på at løbe stærkt. Han søger ikke forhindringerne (med undtagelse for slalommen), men er helt vildt obs på mig. Fuck, det er noget helt andet end jeg er vant til, og jeg ved ikke helt hvordan jeg skal tackle det... :hmm:

 

Nå, men vi havde en helt vildt hyggelig aften, i det feeeedeste vejr! Og Terkel er virkelig topsej! Det er bare mig der skal finde ud af hvordan jeg får "det" frem i ham... :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ville overføre nogle af elementerne fra 2x2, som han tydeligvis synes er fedt, på springene. Altså lade ham tænke selv og belønne fremad igen og igen, indtil han selv søger springene.

 

 

Dette her gjorde jeg med Johna - som løb udenom alle spring hun så / kun tog de spring hun specifikt fik besked på, ved at jeg stod ved dem. Virkede rigtigt fint med hende. Satte en hel masse spring op, "hulter til bulter" og gik blot rundt imellem dem, animerede hende ikke på nogen måder. Hvis hun valgte at tage et spring blev kastet kiks fremad og rost til skyerne.

 

2 år senere tager hun stadig random spring hvis vi går forbi dem - og leder fremad efter en kiks... På trods af at hun ikke har løbet agility siden hun var 3 år

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg var ude i går igen, og testede lidt forskelligt. Almindelige fremadsendelser fungerer bare ikke helt vildt godt, af én eller anden grund... Jeg skal ligesom helt ned i kernen, og det er at det skal gå op for ham at efter én forhindring kommer der én mere, og at han selv skal søge næste forhindring. Og det er åbenbart ikke det en alm. fremadsendelse siger ham - der løber han kun efter "målet" (udlagt legetøj eller godbid). Det fungerer heller ikke rigtig at jeg kaster legetøj, for så løber han hele tiden og kigger endnu mere på mig, for han ved jo godt at det er mig der kaster det... De her ting har jeg også prøvet før, så det er noget han kender, og det har ikke virket en døjt.

 

Så jeg prøvede noget helt nyt. Han elsker jo sin slalom. Så jeg satte 3 spring op før en 6-pindes slalom, og backchainede. Og det gav faktisk noget! Han fik så lidt for meget fart på ift. slalommen - men min klåge hundehvaps lærte selvfølgelig hurtigt at sætte farten ned lige før slalommen så han kunne lave den rigtigt! :lun: Han er virkelig en tænker!

 

Jeg satte også balancen på, den begynder han at kunne ret godt - men den kan også bruge lidt mere "go" (altså det er jo ikke farten jeg søger, som sådan - men at han bli'r lidt mere selvstændig, "slipper mig", og selv ta'r for sig af forhindringerne). Så vi havde en balance, derefter to spring i en blød bue men hvor han skulle lidt ud og hente det første, og så i slalommen. Efter nogle få forsøg fattede han så meget af det, at jeg kunne holde mig lidt tilbage på balancen, sende ham frem/ud til det første spring, og så jernede han ellers over nr. to og videre i slalommen. :5up: Så den skal jeg lige brygge lidt videre på, det er noget i den stil jeg nok skal bruge til ham. Det får ham til at forstå at han godt må selv, uden at han skal ha' "moar" med ved siden. Jeg håber det holder ved, og at vi kan udvikle på den vej... :x:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så har Terledrengen været til sit livs første agilitytræning på hold!! Og han var bare SÅ sej! :banan:

 

Vores onde træner var efter mig heeeele tiden, hun er bare streng!!! :cry: (ej, det er Trixie83 herindefra... :lol: OG Labfan, så det er jo det rene HF-hold! :lol:)

 

Nyt sted, nye hunde (okay, nogle af dem har han jo mødt før), nye forhindringer - men Terle var faktisk rigtig dygtig til at koncentrere sig alligevel, og kunne bl.a. fint ta' slalommen i et forløb! Ja, ikke i de første par forsøg, der var Rikke/Trixie vist ved at omkomme af grin, han så også virkelig sjov ud i hovedet! :lol: Han endte også med at få så meget fart på til sidst, at han røg ud af slalommen, så den med at han trænger til mere tænding, det passede ikke i dag i hvert fald. Men det er jo også lidt typisk Terkel - han er noget af en "hver-anden-dags-hund". Den ene dag løber han som død og helvede, den anden lunter han rundt. Og sådan har det også lidt været med 2x2, hver anden dag fungerer tingene super, hver anden kan han ikke finde ind i slalommen fra den nemmeste indgang. Ikke én gang stak han af fra sin egen banehalvdel (der er to baner i gang samtidigt), en enkelt gang kunne jeg se at han tænkte tanken, men jeg fik RÅBT han fra det... :oops: Iiiiihhh, det her bli'r altså bare så godt for ham! Og for mig! :5up: Glæder mig allerede for vildt til næste gang!!! :ivrig:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så har Terledrengen været til sit livs første agilitytræning på hold!! Og han var bare SÅ sej! :banan:

 

Vores onde træner var efter mig heeeele tiden, hun er bare streng!!! :cry: (ej, det er Trixie83 herindefra... :lol: OG Labfan, så det er jo det rene HF-hold! :lol:)

 

Nyt sted, nye hunde (okay, nogle af dem har han jo mødt før), nye forhindringer - men Terle var faktisk rigtig dygtig til at koncentrere sig alligevel, og kunne bl.a. fint ta' slalommen i et forløb! Ja, ikke i de første par forsøg, der var Rikke/Trixie vist ved at omkomme af grin, han så også virkelig sjov ud i hovedet! :lol: Han endte også med at få så meget fart på til sidst, at han røg ud af slalommen, så den med at han trænger til mere tænding, det passede ikke i dag i hvert fald. Men det er jo også lidt typisk Terkel - han er noget af en "hver-anden-dags-hund". Den ene dag løber han som død og helvede, den anden lunter han rundt. Og sådan har det også lidt været med 2x2, hver anden dag fungerer tingene super, hver anden kan han ikke finde ind i slalommen fra den nemmeste indgang. Ikke én gang stak han af fra sin egen banehalvdel (der er to baner i gang samtidigt), en enkelt gang kunne jeg se at han tænkte tanken, men jeg fik RÅBT han fra det... :oops: Iiiiihhh, det her bli'r altså bare så godt for ham! Og for mig! :5up: Glæder mig allerede for vildt til næste gang!!! :ivrig:

 

 

Terkel var bare en lille stjerne i dag. Fin koncentration og arbejde super fint, når fører fik flyttet bagdelen rigtigt altså :mrgreen:

 

Og fin fin slalom, da han lige huskede den. Han så simpelthen så sød ud. "slalom, yes det kan jeg! Nææ hov et skilt" :sjov:

 

Glæder mig til næste terkeltræning :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi skal til træning i morgen tidlig, og jeg tænker at da Leah lige har været i pension i to uger og derfor ikke har lavet det helt store vil jeg gerne at hun får lov at springe noget lavere end hendes normale springhøjde. Er det for pjattet? Min træner går ret meget ind for at man altid springer sin rette højde, når man altså først har arbejdet sig op til det. Hvad gør i andre efter en pause. Og er to uger nok til at være en reel pause?

Link til indlæg
Del på andre sites

Terkel var bare en lille stjerne i dag. Fin koncentration og arbejde super fint, når fører fik flyttet bagdelen rigtigt altså :mrgreen:

 

Og fin fin slalom, da han lige huskede den. Han så simpelthen så sød ud. "slalom, yes det kan jeg! Nææ hov et skilt" :sjov:

 

Glæder mig til næste terkeltræning :lun:

Ja, han så godt nok sjov ud!! :lol: Men han har jo heller aldrig set et skilt før, så det skulle da undersøges! :mrgreen:

 

Er godt nok imponeret over at han kunne koncentrere sig så godt, håber det holder ved! Og jeg glæder mig for vildt til næste gang!!! :ivrig:

 

Terkel har sovet stort set siden vi kom hjem... :lol:

 

IMG_2763.jpg

 

Vi skal til træning i morgen tidlig, og jeg tænker at da Leah lige har været i pension i to uger og derfor ikke har lavet det helt store vil jeg gerne at hun får lov at springe noget lavere end hendes normale springhøjde. Er det for pjattet? Min træner går ret meget ind for at man altid springer sin rette højde, når man altså først har arbejdet sig op til det. Hvad gør i andre efter en pause. Og er to uger nok til at være en reel pause?

 

Hmm, to uger er vel ikke så længe, når det ikke er tale om en skade eller så, men bare "agilitypause". Men jeg ville nok starte lidt blødt op, ikke nødvendigvis ved at sænke springene - men ikke træne så meget/hårdt/længe. Iso holder jo også agilitypause, pga. sterilisation for snart to uger siden. Jeg planlægger at hun kommer med til træning på mandag, hvor der er gået lige præcis to uger. Så får hun lov at løbe meget lidt, ikke for mange spring og ikke for meget slalom. Gerne lidt træning på balance og vippe. Men hun har så været igennem en kikkertoperation...

Link til indlæg
Del på andre sites

Så har Iso eeeendelig fået lov at løbe lidt agility, efter at hun blev steriliseret! Og hun var lykkelig... :lun: Og totalt vild! :lol: Hun fik lige et par minutter, kun kortere forløb, og det var det. Det så helt fint ud, så næste uge kan hun vist komme til træning på holdet igen.

 

Terkel fik også løbet lidt, og han var så dygtig og helt tændt! Jeg tror virkelig der skete noget i hovedet på ham til træning i lørdags, det var som om han virkelig tændte på agility, sådan helt. Han fik trænet lidt slalom i aften, og den stod virkelig underligt, nærmest helt op ad en væg. Det var lidt svært, men det gik rigtig fint synes jeg. Han kan sagtens ta' den i et forløb nu, men jeg skal virkelig begynde at træne forstyrrelser på den, især i form af mig. Så længe jeg holder mig bag ham kan jeg holde pænt meget afstand til ham til siden. Men kommer jeg for langt frem går han ud, så bli'r det kapløb og han VIL være forrest! Han springer rigtig fint, og tumpe-mig glemte at sætte springene ned så han sprang lige pludselig både 55 og 60 cm... :oops: Men det gik fint, han har ingen problemer med at springe den højde, og det var ikke ret meget han løb i aften. Han skal bare ikke træne på de højder endnu, i hvert fald ikke 60.

Link til indlæg
Del på andre sites

Scoop fik også lov at træne lidt i aftes, bare herhjemme. Han var også helt vild og tilbød alt muligt og umuligt. :lol:

 

Hvis han nogensinde kommer til at løbe stævne, så har jeg mistanke om, at når han ser den første feltforhindring, så vil han bare løbe hen, vende sig om og stille sig i 2o2o. Det tilbyder han bare hele tiden!

Link til indlæg
Del på andre sites

Scoop fik også lov at træne lidt i aftes, bare herhjemme. Han var også helt vild og tilbød alt muligt og umuligt. :lol:

 

Hvis han nogensinde kommer til at løbe stævne, så har jeg mistanke om, at når han ser den første feltforhindring, så vil han bare løbe hen, vende sig om og stille sig i 2o2o. Det tilbyder han bare hele tiden!

Hi hi, det ville da virkelig være kønt! :lol: Det er da super han har det sådan med felterne! :5up: Og dejligt for ham at få lov at træne lidt!

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå, men jeg har åbenbart så meget energi i dag, at jeg udover græsslåning orkede at gå ud og træne lidt med Terkel! :mrgreen:

 

Vi har bl.a. én ting som ikke helt kører for os - hvis jeg skal sende Terkel bag om et spring og jeg... Æh, jeg må vist hellere tegne det, øjeblik!

 

Sådan!

 

Course1.jpg

 

Terkel kan fint gå bag om springet (når han husker det...), men har glemt at det betyder at man også skal TA' springet, bagfra. :roll: Så hvis jeg får flyttet mig for meget/tidligt i sidled, så løber han forbi springet og mødes med mig på bagsiden af springet. Meget hyggeligt, men ikke lige det vi skulle, vel?? :lol: Det fik vi så lige terpet lidt i haven i dag. Og til sidst gik det faktisk rigtig fint.

 

En anden ting vi har terpet lidt er "sit/bliv", i startpositionen. Det aller første han lærte, og som han altid har været SÅ dygtig til! Men nu er han sgu begyndt at tyvstarte, den lille rotte! Jeg varierede det lidt i dag, så han nogle gange fik verbal ros og lov til at starte, og andre gange fik han boldbelønning, og det hjalp vist en del på hukommelsen. :lol:

 

Og så repeterede vi lige lidt balancefelt, og tingene stod tilfældigvis sådan at vi også kunne kombinere balancen med en efterfølgende "den-på-tegningen", og det gik rigtig godt! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gennembrud!!! Terle har i aften taget vippen!!! Helt af sig selv, og af egen fri vilje! Tænk at et "nyt" stykke legetøj kunne få ham til at overvinde sin "skræk"... :lol: Lille fjollerøv, Terkel! Nu ta'r han den rigtig fint, og stopper så fint på feltet.

 

Og han har sgu været mere dygtig end som så! Vi mødtes først med Terkels bror (og hans ejer), for at træne lidt småt med drengene. De kan jo ikke alle forhindringer endnu, så Terkel fik trænet lidt hjul (han fatter det slet ikke, aaarghhh!!!), og vi fik så også vores store succes med vippen. Bagefter kom de andre, og så stod den på fællestræning. Og så blev der sat en VM-bane op... Ikke en hvilken som helst heller, men Den VM-bane. AG individuel stor. :skraek: Ja, ikke den hele, det var de første 11 mener jeg. Jeg havde så tænkt at jeg bare skulle finde nogle egne kombinationer og kortere stræk. Men fandeme om ikke vi kunne løbe de første 8! Ja, nr. 8 var slalommen, med en helt tosset indgang, og den kom vi vist ikke ind i i fuld fart, Terkel stoppede og ventede på mig for han kunne sgutte finde nogen slalom... :lol: Men de 7 første gik fint, og i andet forsøg valgte jeg at ta' slalommen "bagfra", det var nemlig nemmere. Lille dygtige Terle, tænk at nu begynder han allerede at kunne løbe små baner! :lun: Han har også fået sat en del fart på, han er virkelig ved at tænde. Desværre også udenfor banen, så til sidst røg han sgu ud i bilen fordi han teede sig... :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sally springer stort set aldrig fuld højde i træning. Jeg ved hun kan, så det er jo bare slid?

 

Korvis, mht til start position, så har jeg altså haft rigtig stor succes med Dexter, med at varriere hans "stay" med både belønning i position OG belønning for hurtig reaktion på hans release word. Altså det bliver en leg, hvor der kan gives max belønning for begge dele, og han ved ikke hvilken der forventes på et givent tidspunkt. Vi har konkurreret i ca 2 og et halvt år nu, og har en enkelt tyvstart på bagen -og kan ikke mindes at han nogensinde hat tyvstartet i træning.

Alternativt er der mange herovre der bruger at træneren holder hunden ved starten (altså kun i træning) med de meget unge hunde, så du kan arbejde seperat med de to ting, og han kan arbejde med drive og fokus på dig, uden at skulle bekymre sig om starten også.

Link til indlæg
Del på andre sites

Sally springer stort set aldrig fuld højde i træning. Jeg ved hun kan, så det er jo bare slid?

 

Korvis, mht til start position, så har jeg altså haft rigtig stor succes med Dexter, med at varriere hans "stay" med både belønning i position OG belønning for hurtig reaktion på hans release word. Altså det bliver en leg, hvor der kan gives max belønning for begge dele, og han ved ikke hvilken der forventes på et givent tidspunkt. Vi har konkurreret i ca 2 og et halvt år nu, og har en enkelt tyvstart på bagen -og kan ikke mindes at han nogensinde hat tyvstartet i træning.

Alternativt er der mange herovre der bruger at træneren holder hunden ved starten (altså kun i træning) med de meget unge hunde, så du kan arbejde seperat med de to ting, og han kan arbejde med drive og fokus på dig, uden at skulle bekymre sig om starten også.

 

Drive og fokus på mig er vist ikke noget problem mere..!! :shock: Eller, fokus på mig har han jo alt for meget af. Men drive er der så sandelig kommet nu da! Så det er helt basic "bliv i starten" vi skal knokle lidt med. Men han overtænder jo ikke, så jeg regner med at vi skal kunne træne problemet væk. Men det er nok en idé at prøve at belønne både for bliv og for at gå på release... :hmm: Han har jo heller aldrig vidst om jeg skulle belønne ham i position eller om jeg ville gi' ham fri, så jeg ved ikke om det er lidt det samme? At nogen holder hunden bruger vi ikke hos os. Så må vi ta' den "kamp". Forudsat at hunden egentlig kan, selvfølgelig!

Link til indlæg
Del på andre sites

Så har Terkel og jeg været til træning i ridehuset - og jeg har søreme fået lidt af det filmet! :5up: Tak til Trixie83, som er vores træner!

 

Terkel er så artig så det gør ondt... Og jeg sinker ham virkelig, kan jeg se! :oops: Det går jo ikke ret stærkt, men nu synes han i hvert fald at det er skide skægt! Så farten skal nok komme - især når jeg lærer at ikke stå i vejen, vente, nurse og overhandle... :engel::lol: Han går så totalt i koma over slalommen lige her, jeg tror han begyndte at bli' lidt træt. Han husker ikke rigtig at han bli'r nødt til at sætte farten lidt ned og koncentrere sig lidt mere. Men hva' faen, det er jo også kun noget i retning af 4. træningssession han har en fuld slalom med, så det er ikke noget der bekymrer mig endnu. Vi skal gi' den en skalle herhjemme, og begynde at arbejde med lidt forstyrrelser, så skal det nok komme. Det andet klip er lige præcis det "move" jeg tegnede forleden - det fungerede fint i dag! :5up:

 

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvordan h*** lærer man sin hund at de feltforhindringer ikke bare skal angribes? Calle præsterede i dag at tage A'et for fulde drøn, som i han sprang til på opgangssiden med så meget fart og kraft at han lavede en saltomotal og efterfølgende en kolbøtte der han ramte jorden. Han var ikke det mindste påvirker efterfølgende og bare klar til at arbejde videre. Hvor ville det være rart hvis han lige fattede at når den slags ting sker, så var det måske en god ting lige at skrue lidt ned for alt kapow'et...

Link til indlæg
Del på andre sites

Så kom Iso da endelig til træning! :5up: Vi var kun tre på holdet i aften, så vi fik da søreme løbet..! Og det var noget af en løbebane, så jeg fik også løbet virkelig meget - og stærkt! Det var bare desværre ikke stærkt nok... :evil: For fuck, den bane var slem! Men da vi havde prøvet at løbe den 117 gange, og Iso havde løbet det værste første-træning-efter-pause-krudt af sig (og et enkelt spring blev vinklet en smule), så lykkedes det svære afsnit faktisk. Iso rev godt nok, men vi kom igennem! Jeg havde også Terkel med, da han var vældig frisk og kedede sig da vi skulle køre, så jeg tænkte at han kunne komme med ind i vores pauser og hilse lidt på folk og hunde. Men da vi var så få fik han lov at løbe lidt til aller sidst. Det var bare supergodt, for så fik vi prøvet slalommen nogle gange, den havde han jo SÅ svært ved i forgårs til træning. I dag tog han den selvfølgelig bare perfekt, som om han aldrig havde gjort andet... :roll::lol: Også i forløb, og fra et par forskellige vinkler. Jeg tror simpelthen bare han blev træt i hovedet i lørdags, og han har jo slet ingen rutine endnu, så når han bli'r træt kan han bare slet ikke huske hvordan man gør det dér slalom! :lol:

 

Jeg ved ikke om vi får nogen fællestræning i træningsklubben i overmorgen, for de har søreme klippet ledningen til den udendørs belysning... :evil: De har gået og pillet nogle kæmpe drivhuse ned, som står lige ved siden af banen. Og da de har klippet strømmen dertil, så har de åbenbart også klippet den til banen. :damn: Så nu kan vi kun træne medens der er lyst. Det ville ellers ha' været rart at få trænet lidt med Terkel, da vi skal ha' undervisning af vores guru på fredag.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Tilføj...