Hop til indhold

ideer til bademuligheder i hundepension


Alfen
 Share

Recommended Posts

Sidste sommer købte jeg en swimmingpool til hundene i zooplus, et fint et i plast med fast kant, det holdt fint i flere timer:damn: gode forslag søges til bademuligheder til mine feriegæster, skal kunne rengøres og være holdbart, skal kunne rumme et par store hunde af gangen ;)

ideer til andre aktiveringsting modtages også gerne ;)

behøves ikke koste 3 bondegårde :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg tror bare det er samme type som den jeg købte sidste år :hmm: Finder lige et link

 

jep http://t.zooplus.dk/shop/hund/hundesport_hundelegetoej/svoemme_legetoej/404822

tror altså det er den samme, den holdt en dags tid til nogle glade labrador

Link til indlæg
Del på andre sites

Den er ellers fin, men jeg tror slet ikke den kan holde til et par glade labrador

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har plastik sandkasser, de der muslingeskaller.

Ved ikke om de er store nok, men shit de er et hit herhjemme.

De er bare så små;) der er ofte et par eller 3 hunde ude og sådan 2-3 meget vandglade hunde er der nok ikke rigtig plads til, men man kunne jo købe nogle stykker ;) hvor er de mon billigst hvis man også vil have dem leveret??

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad med at bygge et selv? Grave et stort hul, noget grus i og så støbe med noget beton.... Så skal du godt nok bruge en pumpe for at tømme det men sådan en kan du sagtens få for den pris det koster at købe de små bassiner som alligevel ikke dur :mrgreen:

Og på den måde kan du få det i lige den facon og størrelse du gerne vil :-D

jeg er ikke helt varm på at have et permanent vandhul;) det kræver en del plads og man vil skulle lukke af i dårligt vejr eller når der er hunde som ikke må/skal bade;) det vil sige jeg skal bruge en del af vores legegård på det også når jeg ikke bruger det;) men vi har faktisk snakket om at lave et, vi har også snakket om at udvide legegården ned til engen, her går en bæk igennem som jeg bruger på vores gåture nu, den kunne man jo hegne et stykke med af ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg er ikke helt varm på at have et permanent vandhul;) det kræver en del plads og man vil skulle lukke af i dårligt vejr eller når der er hunde som ikke må/skal bade;) det vil sige jeg skal bruge en del af vores legegård på det også når jeg ikke bruger det;) men vi har faktisk snakket om at lave et, vi har også snakket om at udvide legegården ned til engen, her går en bæk igennem som jeg bruger på vores gåture nu, den kunne man jo hegne et stykke med af ;)

 

Skulle hilse fra Liva og sige, at hvis bækken bliver en del af legegården, så får du hende aldrig op af bækken igen :mrgreen:

attachment.php?attachmentid=125483&d=1428863944

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var bestemt en mulighed at udvide sådan at et stykke af bækken blev indhegnet :-D

Ellers har jeg set et andet sted at de i perioder med dårligt vejr bare tømte deres bassin for vand og fyldte enten sand, flis eller bolde i. De tømte alligevel bassinet jævnligt for at gøre det rent og sagde at de ikke synes det var et stort arbejde, deres bassin var heller ikke så dybt - måske 50 cm hvor det var dybest og resten var nok kun ca 20 cm.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...