Hop til indhold

Endnu en præsentations tråd ;o)


Tjeaz
 Share

Recommended Posts

Hej - Ja, jeg kommer så også ovre fra HG af, som alle de andre ;-) Nå, men jeg vil da også lige være med og lave en præsentations tråd :-D

 

Jeg er 27 år, hundetosset, ja vel næsten på grænsen til gal ;o) Jeg bor i Viborg, og nærmest alt indenfor hunde verden har min interesse :-) Avl, træning, adfærd mm. Der er snart ikke den ting der ikke interessere mig, når det kommer til hunde --> Som sagt, er en smule hundetosset ;-)

 

Jeg har desværre ikke selv hund, men er opvokset med hund, og havde hund i mine yngre dage, men det er ved at være en 8-9 siden. Jeg savner det utrolig meget, men desværre har jeg hverken råd eller mulighed til at have hund i mit liv lige pt. pga. uddannelse og en bolig hvor dyr ikke er tilladt :-)

 

Så jeg nøjes med at savle over jeres hunde, og i ny og næ, er jeg også så heldig at komme på udstilling, hvor jeg får stillet lidt af min hunde "trang" ;-)

 

Jeg drømmer selvfølgelig om at få egen hund igen, og ind til den tid kommer, forsøger jeg at lære så meget som muligt, og finde ud af hvad næste hund skal være for en :o)

 

Hvilket altså ikke er helt nemt, da der står flere kandidater på den liste ;o)

 

Nå, men det var vist det :-)

 

Nå, ja. Jeg har som sagt ikke hund, men jeg har i stedet en pony blanding :-)

 

Ja, et billede skal I da ikke snydes for :o)

 

12687852_10208861656847016_3592515627007484013_n.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det gør det hvertfald lidt nemmere synes jeg at udholde den lange vente tid ;-) Men jeg savner nu stadigvæk en hund at stå op til, men der er ret lange udsigter til jeg får mulighed for at få hund igen, men heldigvis så kan jeg bruge tiden på at lære en masse, og måske endda finde ud af, hvilken race den næste hund skal være :-)

 

Og super tak, for den varme velkomst :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor hyggeligt, at du er her også :-D

 

Du er velkommen til at gramse lidt på mine uopdragne bøllevovser, næste gang vi kommer til Viborg - så kan du sikkert få stillet din "hundetrang" for et stykke tid :blink::slem:

 

 

Åhh, det vil jeg da hvertfald mægtig gerne! :-D Siger aldrig nej tak til lidt "hundsk" ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Super hyggeligt, at du også er her, Tjeaz.

Hvilke racer har du pt. i tankerne?

 

Åhhh, det er faktisk en del, hvilket sgu gør det lidt svært, da de er ret så forskellige, og at være på udstilling har altså ikke hjulpet på det problem, tværtimod ;-)

 

Men jeg drømmer lidt om en DDB, men tør sgu ikke købe sådan en pga. deres helbred. Det er sgu godt nok trist, for sikke da en skøn hund!

Så er der en bull mastif. MUMS! Siger jeg bare :-D

 

Men er også ret så lun på staffen, rottweiler og dobermannen :-) Ret så forskellige racer både i udseende, størrelse og akviteringsniveau :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Åhhh, det er faktisk en del, hvilket sgu gør det lidt svært, da de er ret så forskellige, og at være på udstilling har altså ikke hjulpet på det problem, tværtimod ;-)

 

Men jeg drømmer lidt om en DDB, men tør sgu ikke købe sådan en pga. deres helbred. Det er sgu godt nok trist, for sikke da en skøn hund!

Så er der en bull mastif. MUMS! Siger jeg bare :-D

 

Men er også ret så lun på staffen, rottweiler og dobermannen :-) Ret så forskellige racer både i udseende, størrelse og akviteringsniveau :-)

 

Jeg RÅBER rotte! :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Lige et hurtigt spørgsmål.... Skal man abonnere på sin egen tråd, for at få meldinger om når der sker noget i den? Det er lykkes mig at slippe for alle de mails der tikkede ind, ved at sige noget med kontrol panel? Men nu får jeg bare kun meldinger om når der er nogen der "liker" mine indlæg, men ikke når der sker noget i trådene :-) Hvad har jeg gjort forkert? :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Lige et hurtigt spørgsmål.... Skal man abonnere på sin egen tråd, for at få meldinger om når der sker noget i den? Det er lykkes mig at slippe for alle de mails der tikkede ind, ved at sige noget med kontrol panel? Men nu får jeg bare kun meldinger om når der er nogen der "liker" mine indlæg, men ikke når der sker noget i trådene :-) Hvad har jeg gjort forkert? :-D

Må være dig svar skyldig. Jeg vælger bare, at modtage mails og tømmer min indbakke jævnligt. Vi må ha' en af de gamle proffer på sagen.. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Rotten er også en super skøn hund! :-) Voksede op med en rotte, og hun var sgu min bedste ven da jeg var barn. Kæft en skøn hund. Møder aldrig en lige så skøn og fantastisk som hende <3 :-)

 

Børn og rotter er også et perfekt match. Vores datter, Emilie har også sin bedste ven i pelsdyret.. Billedet jeg har linket til, hvis det ellers virker er vores forrige, men ham vi har nu og hende er lige så uadskillelige.

http://www.hunde-forum.dk/members/niels-m-albums-aslan-picture129205-vores-nu-afdode-kaere-dreng-caesar.html

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...