Hop til indhold

første hvalpe sele


Anettesb
 Share

Recommended Posts

Da jeg ikke vil på lang tur for at prøve sele med min kommende hvalp, vil jeg gerne købe en hjem jeg kan indstille, så kan vi altid købe den næste på en lang tur til maxizoo.

 

Så nogle anbefalinger?

han er en dværgschnauzer og 12 uger når jeg får ham.

tænker jeg kan måle ham hos opdrætter 2 uger før jeg får ham, så der tid til at bestille.

men også rart at havde ideer om mærke og hvor fra

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 92
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Bilka har faktisk nogle rigtig gode Y-seler. De ligner meget Hurtas Y seler.

Jeg kan så bedre lide dem fra Bilka, da de både kan reguleres på brystremmene og maveremmen. Og så generer "lukke" spændet ikke albuen som de gør ved Hurta.

Prisen er kun 79 kr.

 

Det lyder godt.... men jeg har mega langt til Bilka

er faktisk nød til at købe på nettet...... dyre butik er en dagtur .... Bilka en laaaaaaaang dagtur hvor jeg skal finde nogen med en bil.

har måske en Føtex i normal dagtur længde

men bor altså på landet.... uden bil

Link til indlæg
Del på andre sites

I mener en sele der skubber til bene kan gi skader.... der gælde det vel om at prøve når alle hunde er forskellige

 

Har set på Hurta. .. overvejer, men tænker lige nu på den til de første uger.

 

Åh ja krybe ud af selen, Jackie kunne komme ud af alle seler vi prøvede.... godt hun ikke ville det

 

Hos hende var jeg glad for treponti.

 

Nå må også tale med opdrætter måske har hun en ide.... måske der en baby sele med, så kan jeg jo bruge den når vi går ud og køber ind.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu ved jeg ikke hvordan en schnauzer er bygget, men da Johna var en bitte en, var Puppia selerne for brede mellem hendes forben. Så selvom de er i blød bomuld, så skarvede de.

 

de eneste seler jeg umiddelbart turde købe til en hvalp uden at prøve dem på først var nok step in selerne. Fx fra Trixie. De er billige, kan indstilles og er lette at få på.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu ved jeg ikke hvordan en schnauzer er bygget, men da Johna var en bitte en, var Puppia selerne for brede mellem hendes forben. Så selvom de er i blød bomuld, så skarvede de.

 

de eneste seler jeg umiddelbart turde købe til en hvalp uden at prøve dem på først var nok step in selerne. Fx fra Trixie. De er billige, kan indstilles og er lette at få på.

 

Lyder smart

 

Det jo netop Ideen, at jeg vil købe en god lille sele til de første uge, også når han er faldet lidt til tager vi til maxizoo og prøver sele.

Link til indlæg
Del på andre sites

men step er bare så skidt et design! De sidder ofte langt nede foran, og over skuldrene.. det bryder jeg mig ikke om til hvalpe. Og så synes jeg altid at spændet på ryggen ser ud som om det bare må genere hunden, hvis den trækker lidt, for det vender sig altid og gnaver ned i ryggen.

Her er en type H sele, som jeg talte om først:

 

http://www.ebay.co.uk/itm/Trixie-XS-S-Orange-Padded-Nylon-Dog-Harness-16580-/351505753707?hash=item51d760266b:g:sSsAAOSwHnFVnXoP

Link til indlæg
Del på andre sites

men step er bare så skidt et design! De sidder ofte langt nede foran, og over skuldrene.. det bryder jeg mig ikke om til hvalpe. Og så synes jeg altid at spændet på ryggen ser ud som om det bare må genere hunden, hvis den trækker lidt, for det vender sig altid og gnaver ned i ryggen.

Her er en type H sele, som jeg talte om først:

 

http://www.ebay.co.uk/itm/Trixie-XS-S-Orange-Padded-Nylon-Dog-Harness-16580-/351505753707?hash=item51d760266b:g:sSsAAOSwHnFVnXoP

 

Det var sådan noget jeg brugte til Oscar

Link til indlæg
Del på andre sites

men step er bare så skidt et design! De sidder ofte langt nede foran, og over skuldrene.. det bryder jeg mig ikke om til hvalpe. Og så synes jeg altid at spændet på ryggen ser ud som om det bare må genere hunden, hvis den trækker lidt, for det vender sig altid og gnaver ned i ryggen.

Her er en type H sele, som jeg talte om først:

 

http://www.ebay.co.uk/itm/Trixie-XS-S-Orange-Padded-Nylon-Dog-Harness-16580-/351505753707?hash=item51d760266b:g:sSsAAOSwHnFVnXoP

 

Dem der synes jeg bare altid sidder helt oppe i halsen på dem? Anyway... Der er en grund til at mine ikke går med sele :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...