Hop til indhold

diy til hunden


Anettesb
 Share

Recommended Posts

  • Svar 87
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har vist efterhånden lavet så meget at det grænser til det pinlige :rolleyes::mrgreen: Så istedetfor at poste billeder er det vist nemmere med et link

 

http://karlamalone.weebly.com/paracord.html

 

Super flotte - er lidt misundelig :oops:

Kan ikke lave de lækre ting - og de passer ikke så godt til min store hund (lidt fimsede til stor potent hanhund? :vedikke: ) Men ville vildt gerne ha' forskellige at veksle mellem...

Link til indlæg
Del på andre sites

Super flotte - er lidt misundelig :oops:

Kan ikke lave de lækre ting - og de passer ikke så godt til min store hund (lidt fimsede til stor potent hanhund? :vedikke: ) Men ville vildt gerne ha' forskellige at veksle mellem...

 

Nah, man kan sagtens lave mere "drengede" versioner. Jeg er bare fan af farver :mrgreen:

 

men denne fx i lidt andre farver - den blev lige "julet" nok.

image.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nogen der har en ide til godt knitre legetøj, lidt lige som lemaze til babyer... også ting med andre sjove lyde og teksturer. .. det ok det kun er til under opsyn ... skal mest bruges til at opleve med, stimulering og miljø træning. Men skal jo stadig være sikkert.

 

En tom vandflaske i en sok giver en god knaselyd når man leger med den. Ellers har jeg også haft held med at købe babydimser i min lokale genbrug til stor glæde for køterne. De elsker rangled og knitrebamser

Link til indlæg
Del på andre sites

En tom vandflaske i en sok giver en god knaselyd når man leger med den. Ellers har jeg også haft held med at købe babydimser i min lokale genbrug til stor glæde for køterne. De elsker rangled og knitrebamser

 

Har kikket efter baby ting... ingen Held

flasken kan han ikke bide over... og jeg tænker de bliver skarpe når de går i stykker, og man kan jo ikke se det inde i sokken.

kunne man sy noget ikea pose(eller ligne) ind i stof?

Link til indlæg
Del på andre sites

Har kikket efter baby ting... ingen Held

flasken kan han ikke bide over... og jeg tænker de bliver skarpe når de går i stykker, og man kan jo ikke se det inde i sokken.

kunne man sy noget ikea pose(eller ligne) ind i stof?

 

Har aldrig oplevet nogle af mine har skåret sig på vandflasker og de har haft mange igennem årene. Mener at Chrisco laver flade trækkebamser med knitrestof i, eller er det Best Friend? Har ihvertfald haft nogle af de der flade dyr der knitrede.

 

Men hvis man selv skal lave det, så synes jeg stadig plastflasken er bedst og nemmest. Ellers kan du jo evt trykke den flad selv, så kan hundehvalpe også gabe over den. Det skal helst være de billige vandflasker fx fra Aldi, dem med riller. De er bløde og nemme at kvase.

Redigeret af Amocca
Link til indlæg
Del på andre sites

Har aldrig oplevet nogle af mine har skåret sig på vandflasker og de har haft mange igennem årene. Mener at Chrisco laver flade trækkebamser med knitrestof i, eller er det Best Friend? Har ihvertfald haft nogle af de der flade dyr der knitrede.

 

Men hvis man selv skal lave det, så synes jeg stadig plastflasken er bedst og nemmest. Ellers kan du jo evt trykke den flad selv, så kan hundehvalpe også gabe over den. Det skal helst være de billige vandflasker fx fra Aldi, dem med riller. De er bløde og nemme at kvase.

 

Må se om jeg kan finde en billig flaske.... eller en Christoffer bamse med knitre....

måske bare mig der har været uheldig selv (jeg har skåret mig på en flaske, men det var også hård plast)

Prøver måske også at sy, har plast, og maskinen er fremme

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...