Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

april måneds billedtråd

Featured Replies

Besvaret
Æv, jeg er da bare en nød til det her... :stupid: Men tusind tak for informationen! Jeg har været inde og rette den til offentlig nu, så nu burde den kunne ses. :-D

Nu kan den ses. Det ser godt nok dejligt ud. hvor er det henne?

• Svar 138
  • Visninger 18,5k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Posted Images

Besvaret
Det var godt, at denarrow-10x10.png kunne ses nu. :-) Jeg må desværre skuffe jer begge to og sige, at det ligger i Hundested på Nordsjælland. :mrgreen: Kun fem minutters gang fra vores hjemarrow-10x10.png - lidt privilegeret har man lov at være! :lun:

Så skal vi da helt klart derned næste gang vi besøger min tante på Blåmejsevej. Hvor er det helt nøjagtigt?

Besvaret
Det var godt, at denarrow-10x10.png kunne ses nu. :-) Jeg må desværre skuffe jer begge to og sige, at det ligger i Hundested på Nordsjælland. :mrgreen: Kun fem minutters gang fra vores hjemarrow-10x10.png - lidt privilegeret har man lov at være! :lun:

Lol og jeg var ved at gætte på nord sjælland, nær Rusland. ... så var kun lidt forlangt øst på

Besvaret
Så skal vi da helt klart derned næste gang vi besøger min tante på Blåmejsevej. Hvor er det helt nøjagtigt?

Det kan helt klart anbefales, og det ligger dejlig tæt på Blåmejsevej. :-) I kører op ad Skansevej og fortsætter et godt stykke op ad den. På et tidspunkt ændrer navnet sig til Spodsbjergvej, men det er den samme vej - så hvis I kører efter GPS, ved jeg ikke lige, hvad den vil skrive. :blink: Men I fortsætter bare op ad den vej, indtil I kommer til vejen Dyssebakken. Her kører I op for enden og fortsætter ligeud ned ad en grussti, der fører lige ned til en parkeringsplads - og så er I der. :-D

Besvaret

Min far synes jeg er smuk så I får lige et par modelfotos mere, :vuf: fra Aslan..image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Redigeret af Niels M

Besvaret
Min far synes jeg er smuk så I får lige et par model fotos mere, :vuf: fra Aslan..[ATTACH=CONFIG]132223[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]132222[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]132221[/ATTACH]

Han er dejlig

Besvaret
Bah! Nordsjælland. Det kan vi jo ikke bruge til noget :fornaermet:

:lol:

I må have turen til gode, til hvis I engang kommer op på disse kanter - så mødes vi gerne og viser jer rundt! :mrgreen:

Besvaret
Min far synes jeg er smuk så I får lige et par modelfotos mere, :vuf: fra Aslan..[ATTACH=CONFIG]132223[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]132222[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]132221[/ATTACH]

Wauh en lækker rotte :lun:

Besvaret

I dag fylder min dejlige sjæleven 13 år:lun: Den bedste fødselsdagsgave jeg har givet mig selv:lun: Tillykke tullemus:lun::hjerte:

Lunamarts2016.jpg

Besvaret
I dag fylder min dejlige sjæleven 13 år:lun: Den bedste fødselsdagsgave jeg har givet mig selv:lun: Tillykke tullemus:lun::hjerte:

[ATTACH=CONFIG]132224[/ATTACH]

STORT tillykke til smukke Luna, hvor er hun fiiiin :hjerte:

Besvaret
[ATTACH=CONFIG]132225[/ATTACH]

Jeg har en hund der er exceptionel til at se uintelligent ud.:engel:

Måske mere opgivende med himmelvendte øjne....

Besvaret
[ATTACH=CONFIG]132225[/ATTACH]

Jeg har en hund der er exceptionel til at se uintelligent ud.:engel:

Det er et skalkeskjul! Hun får folk til, at tro hun er dum så hun lettere kan ta' r*ven på dem.. Hold op, hvor er hun dejlig! :lun:

Besvaret
Måske mere opgivende med himmelvendte øjne....

Så er det nok mig øjnene bliver vendt af... ja jeg kan da egentlig godt forstå hende :engel:

Det er et skalkeskjul! Hun får folk til, at tro hun er dum så hun lettere kan ta' r*ven på dem.. Hold op, hvor er hun dejlig! :lun:

Ja det er så smart!! og hun er meget god til at tage r*ven på mig... men jahr jeg synes jo også hun er skøn :lun: moars pige :lun:

Besvaret

Også det ja

Besvaret
Så er det nok mig øjnene bliver vendt af... ja jeg kan da egentlig godt forstå hende :engel:

Ja det er så smart!! og hun er meget god til at tage r*ven på mig... men jahr jeg synes jo også hun er skøn :lun: moars pige :lun:

Ja hvad laver du dog som hun ikke godkender

Besvaret

[ATTACH=CONFIG]132224[/ATTACH]

Stort tillykke til smukke Luna - hun bærer sin alder godt :lun:

Besvaret
Ja hvad laver du dog som hun ikke godkender

Jeg tænker alt der ikke involverer at jeg giver hende en godbid, er ikke godkendt :engel:

Besvaret
Jeg tænker alt der ikke involverer at jeg giver hende en godbid, er ikke godkendt :engel:

Lyder sandsynligt

Jeg fik øjne af Jackie da jeg steget and og ikke gave ved ovnen. ..

Besvaret
Er vild med de her genier:sjov:

Charmerende, eller noget... Tror jeg ville blive sindsyg ret hurtigt! Glad for min "Sound of Silence" rotte! :blink: