Hop til indhold

Når hunden spiser afføring.


Ascha
 Share

Recommended Posts

 

p.s. Det lyder underligt at støde på kattelort, da katte altid dækker det til.

Når vores har held med at finde kattelort så er det i højt græs eller i det lille stykke jord der ofte er langs hække. Der er det bare lige dækket til med jord, så hundene kan i løbet af 0,5 snuse sig frem til det og få det gravet fri.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 56
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jeg har haft det samme problem, kun med hundelort. Kaprotabs og ananas havde absolut ingen effekt!

I stedet er jeg på forkant når han snuser til en lort. I samme øjeblik han åbner munden, siger jeg "slip" og kaster godbidder foran ham. Det virker p.t. i 95 % af tilfældene.

 

p.s. Det lyder underligt at støde på kattelort, da katte altid dækker det til.

 

Det er en myte, at kattene altid dækker til efter sig. De gør det kun på eget revir, så snart de når yderkanten og derover dækker de det ikke til.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det gør Oscar - graver det op i løbet af nul komma niks - og så bliver lorten rystet efter alle kunstens regler hvorefter han æder det - altså hvis man ikke er hurtig nok

 

 

Jackie gravede knap nok, stak bare snuden ned i den løse jord/græs/spåner ... haps væk ikke en gang ryste.... man skulle være Jens Lyn for at stoppe det når snuden først var der

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er en myte, at kattene altid dækker til efter sig. De gør det kun på eget revir, så snart de når yderkanten og derover dækker de det ikke til.

Tænkte det nok, for her i "byen" ligger da mængder af kattelorte helt ubedækket!! Til Iso's store glæde... :roll: Jeg har faktisk mere eller mindre opgivet at gøre noget ved det - det eneste der sker er, at jeg bli'r sur og skælder ud, og så er der dårlig stemning på vores gåtur. Jeg tror også Terkel spiser kattelorte, han spiser i hvert fald fårelorte med det største velbehag! :mrgreen: Menneskelorte har jeg heldigvis aldrig oplevet heromkring, tror jeg ville kaste op hvis det skete! Det tætteste på jeg er kommet var da min gamle Frostie rullede sig i menneskelort på en strand... :badr: Men der kunne jeg jo heldigvis vaske hende af i vandet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh her kan jeg også være med......

Gaya er 9 måneder og har fået smag for ...varm mad... Det er simpelthen så klamt, når gårdhunden sætter sig står hun parat til at hapse lorten direkte fra arnestedet, føj!!

 

Jeg kan kalde hende væk når jeg ser det, men hvordan pokker aflærer jeg hende vanen, jeg overvejer at prøve kaprotabs, jeg har dog en mistanke om at det er startet som et måltidssupplement, hun er fuldstændig umættelig og æder alt hun får serveret.

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh her kan jeg også være med......

Gaya er 9 måneder og har fået smag for ...varm mad... Det er simpelthen så klamt, når gårdhunden sætter sig står hun parat til at hapse lorten direkte fra arnestedet, føj!!

 

Jeg kan kalde hende væk når jeg ser det, men hvordan pokker aflærer jeg hende vanen, jeg overvejer at prøve kaprotabs, jeg har dog en mistanke om at det er startet som et måltidssupplement, hun er fuldstændig umættelig og æder alt hun får serveret.

 

Hvis begge hunde er dine kan du jo prøve at kombinere kaprotabs til hende, med ananas til begge hunde + opdragelsen (ikke nemt)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...