Hop til indhold

Gadekrydset Alba


MarieF
 Share

Recommended Posts

Hejsa,

 

Hermed en præsentation af vores nye hvalp Alba. Hun er en blanding af 4 racer og vi ved ikke hvilke. Hun er 4 ½ måned og vejer 4.7 kg nu.

Vi ved, at der er terrier i hende, men ellers ikke så meget.

Hun falder mere og mere til herhjemme, men der er en del arbejde endnu, før hun er tryg. Hun har dog kun boet her siden mandag, så det er jo heller ikke så mærkeligt :lol:

 

 

Har I nogle bud på, hvad der er i hende? :vuf:

 

FullSizeRender.jpg

IMG_4071.jpg

IMG_4074.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Min mand har også snakket om papillon, men jeg kan ikke rigtig se det i hende. Tibetansk spaniel er dog et godt bud! Også med hendes ører (tror dog godt, at de kunne rejse sig helt, men det må tiden vise :lol:)

 

Jeg har overvejet:

Corgi

Pomeranian

Andre spidshunde - islandsk fårehund måske?

Kooikerhondje

 

 

Og ja, der er masser af krudt i hende :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Min mand har også snakket om papillon, men jeg kan ikke rigtig se det i hende. Tibetansk spaniel er dog et godt bud! Også med hendes ører (tror dog godt, at de kunne rejse sig helt, men det må tiden vise :lol:)

 

Jeg har overvejet:

Corgi

Pomeranian

Andre spidshunde - islandsk fårehund måske?

Kooikerhondje

 

 

Og ja, der er masser af krudt i hende :lol:

 

Tillykke med hende:-)

 

Corgi tror jeg ikke der er. Corgi har ekstremt korte ben, med en ret karakteristisk bule på forbenene. Og så har de en lang, tung krop og kæmpe stritører. Og så findes der bare ikke særlig mange corgi-blandinger:-) Der er et enkelt kuld corgi/berner, som efterhånden må være 7-8 år. Og enkelte corgier uden tavle.

 

Undskyld for en afstikker:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Tillykke med hende:-)

 

Corgi tror jeg ikke der er. Corgi har ekstremt korte ben, med en ret karakteristisk bule på forbenene. Og så har de en lang, tung krop og kæmpe stritører. Og så findes der bare ikke særlig mange corgi-blandinger:-) Der er et enkelt kuld corgi/berner, som efterhånden må være 7-8 år. Og enkelte corgier uden tavle.

 

Undskyld for en afstikker:-)

 

Jeg stikker også lige af... Har du læst denne her: http://www.dailydogdiscoveries.com/dog-word-day-achondroplasia/ Der står sørme Dorit er en normal hund, bygningsmæssigt altså.. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tillykke med hende:-)

 

Corgi tror jeg ikke der er. Corgi har ekstremt korte ben, med en ret karakteristisk bule på forbenene. Og så har de en lang, tung krop og kæmpe stritører. Og så findes der bare ikke særlig mange corgi-blandinger:-) Der er et enkelt kuld corgi/berner, som efterhånden må være 7-8 år. Og enkelte corgier uden tavle.

 

Undskyld for en afstikker:-)

 

Kender en corgi schæfer blanding den er ca 5 år, og man ser ikke mange mix.

men nej tror heler ikke på corgi

 

Lidt lang er i kroppen er Alba dog, som jeg ser det

men som andre siger svært at se på en hund hvad den er et mix af

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...