Hop til indhold

Flækket negl - hvad gør jeg?


Hofferne
 Share

Recommended Posts

Det var en god beslutning at besøge dyrlægen! De har beholdt Sinus :megaked: Det er værre end jeg troede.

Det meste af neglen er væk (jeg tror han har hevet den løse del ud når han har slikket), og bruddet går højt op i klosækken, måske helt op i knoglen. Neglen skal fjernes, og så ser de efter om der er skader på knoglen - hvis der er det skal nederste del af tåen fjernes :shock:

 

GYS-GYS! Jeg har det så dårligt med, at han måske har gået med det, og mange smerter, i flere dage uden jeg har opdaget det. Dyrlægen mente nok han burde have haltet når det var så slemt, men jeg ved jo at han er en sej gut :lun:

 

Nu kan jeg så sidde og bide negle ved siden af telefonen, og vente på at de ringer og fortæller hvordan det er gået....

Fy for pokker da.

Det var sørme godt at du kom til dyrlægen med ham. Jeg håber de kan nøjes med at snuppe neglen og så slipper han for mere.

God bedring med ham

Link til indlæg
Del på andre sites

Godt I kom af sted, håber I slipper for større operation - rigtig god bedring med ham og masser af :bighug: til dig.

 

Kan forøvrigt fortælle, at Buster som ung knækkede en negl helt oppe ved roden - neglen blev fjernet, men knoglen var heldigvis ikke beskadiget. Han havde dog en fin forbinding på en lille uges tid samt på antiobiotika for at hindre evt. infektion. Han har ingen mén i dag, men neglen er ikke som de andre, mere skør i det, og nerven er aldrig vokset med ud. Håber det kan give lidt ro.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for alle jeres hilsn'er og krydsede fingre, det hjalp :-D

 

Vi slap med skrækken - han har "kun" fået fjernet neglen og skrabet klosækken fri for rester af den beskadigede negl. Ikke nogen skade på knoglen, heldigvis, men begyndende infektion - sikkert pga. han har slikket så meget...

Nu skal han så på smertestillende og antibiotika de næste dage, og så er han klar igen :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Dejligt at høre at det var så galt igen.

 

Tror dælme aldrig det kunne ske at en af mine Spaniels ikke ville være halt med sådan en klo. Jo, måske på en jagt, men ikke efter. De halter bare der sidder et strå på tværs. Men de er jo også en slags prinsesser:genert: sagde jeg virkelig det:klap:Det må sørme snat være week-end, men jeg har da ikke fået fredags øller endnu.:oops::oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...