Hop til indhold

Tøj samt telt


Recommended Posts

Hejsa, da jeg er nybegynder i forhold til udstilling ville jeg gerne hører om sider hvor i køber jeres udstillingstøj og om i kender nogle, som eventuelt sælger et billigt udstillingstelt?

 

Nu spørger jeg nok dumt, men har aldrig selv udstillet. Er det ikke bare, at tage praktisk tøj på? Og telt? Skal man stille hunden til skue i eget telt?

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kommer vel an på hvilken race du skal udstille, ved visse racer synes der at være en vis standard i tøjet. Nederdel, jakke, jakkesæt og pæne sko

 

Jeg har aldrig kunne følge, at det skulle være nødvendigt at være dressed up, det er vel hunden det kommer an på.

Personligt har jeg aldrig gjort det vilde ud af påklædningen, almindeligt praktisk neutralt tøj, så man ikke tager focus fra hunden, og som man kan bevæge sig i, have guffer i, og som kan tåle lidt snask :P

Link til indlæg
Del på andre sites

Og telt? Skal man stille hunden til skue i eget telt?

 

Teltet er nu rart hvis man er afsted i en hel dag/weekend, at have sit eget sted at trække sig tilbage til, have sine ting, et par stole osv. men det er da ikke et must.

I regn er det nu også en fantastisk ting :P

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kommer vel an på hvilken race du skal udstille, ved visse racer synes der at være en vis standard i tøjet. Nederdel, jakke, jakkesæt og pæne sko

 

Jeg har aldrig kunne følge, at det skulle være nødvendigt at være dressed up, det er vel hunden det kommer an på.

Personligt har jeg aldrig gjort det vilde ud af påklædningen, almindeligt praktisk neutralt tøj, så man ikke tager focus fra hunden, og som man kan bevæge sig i, have guffer i, og som kan tåle lidt snask :P

 

Teltet er nu rart hvis man er afsted i en hel dag/weekend, at have sit eget sted at trække sig tilbage til, have sine ting, et par stole osv. men det er da ikke et must.

I regn er det nu også en fantastisk ting :P