HundePigen10 Skrevet Marts 25, 2017 Rapporter Share Skrevet Marts 25, 2017 Jeg har ønsket mig en hund siden jeg var 1 jeg ønsker mig en livlig og glad hund med stor interesse for børn og en meget legesyg hund. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Niels M Besvaret Marts 25, 2017 Rapporter Share Besvaret Marts 25, 2017 Jeg har ønsket mig en hund siden jeg var 1 jeg ønsker mig en livlig og glad hund med stor interesse for børn og en meget legesyg hund.Er det et spørgsmål om hvilken race du skal anskaffe? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
HundePigen10 Besvaret Marts 26, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 26, 2017 Nej Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Marts 26, 2017 Rapporter Share Besvaret Marts 26, 2017 Nej Nå. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Niels M Besvaret Marts 26, 2017 Rapporter Share Besvaret Marts 26, 2017 NejDet var så bare en konstatering eller? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Beaglepack Besvaret Marts 26, 2017 Rapporter Share Besvaret Marts 26, 2017 Jeg formoder du er et barn? Hvis du ønsker en hund er det jo dine forældre og dermed deres ansvar om du/I skal have hund. Hunde er ikke legetøj - som jeg læser i dit indlæg den skal være. Du må fortælle nærmere hvad du har lavet dit indlæg for?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Marts 26, 2017 Rapporter Share Besvaret Marts 26, 2017 Nok nærmere nu man fortæller, at det kunne være en ide at overveje andre ting som f.eks. størrelse, pelspleje og aktivitetsniveau. Så @HundePigen10, overvej lige det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hofferne Besvaret Marts 26, 2017 Rapporter Share Besvaret Marts 26, 2017 Man har lov til at ønske sig alt muligt - det er bare ikke alting man kan få! 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts