Gæst Any Skrevet November 26, 2008 Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 Øv bliver så sur over at der findes dumme mennesker i verden. Mødte i dag to unge piger der for en måned siden havde anskaffet sig en lille hundehvalp. Halvt border. Nu er de så flyttet i en lille lejlighed på 5. sal, 2 vær. og hunden er nu 4 mnd. Jeg faldt i snak med dem fordi jeg så at hvalpen selv gik op ad trapperne. Adspurgt svarede de at de ikke gad rende og bære den hele tiden. Den lille hvalp gik op ad trapperne helt til 5. sal. Naboen fortalte at de ikke gad gå ned med hvalpen om natten og at den desuden sad og peb meget af dagen for igerne var sjældent hjemme. Den var typisk alene 4-8 timer om dagen. Desuden var der ofte drukvenner på besøg på både hverdage og i weekender, så der blev holdt mange fester med høj musik. Stakkels lille hvalp. ØV Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Zarina Besvaret November 26, 2008 Rapporter Share Besvaret November 26, 2008 Ja, det er dælme sørgeligt den slags. Men sådan vil det være, så længe en hund bare er en vare, som enhver kan gå ud og købe sig, uden at der bliver stillet nogen krav. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret November 26, 2008 Rapporter Share Besvaret November 26, 2008 Det var dog trist Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret November 26, 2008 Rapporter Share Besvaret November 26, 2008 Øv bliver så sur over at der findes dumme mennesker i verden. Mødte i dag to unge piger der for en måned siden havde anskaffet sig en lille hundehvalp. Halvt border. Nu er de så flyttet i en lille lejlighed på 5. sal, 2 vær. og hunden er nu 4 mnd. Jeg faldt i snak med dem fordi jeg så at hvalpen selv gik op ad trapperne. Adspurgt svarede de at de ikke gad rende og bære den hele tiden. Den lille hvalp gik op ad trapperne helt til 5. sal. Naboen fortalte at de ikke gad gå ned med hvalpen om natten og at den desuden sad og peb meget af dagen for igerne var sjældent hjemme. Den var typisk alene 4-8 timer om dagen. Desuden var der ofte drukvenner på besøg på både hverdage og i weekender, så der blev holdt mange fester med høj musik. Stakkels lille hvalp. ØV Stakkels hvalp Man kunne jo overveje at kontakte dansk dyreværn anonymt og fortælle om hvalpen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret November 26, 2008 Rapporter Share Besvaret November 26, 2008 Hvor henne i landet er det ??? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DKWiechert Besvaret November 26, 2008 Rapporter Share Besvaret November 26, 2008 Hooold da op. Alene hjemme 4-8 timer om dagen Alle med et normalt arbejde er væk 8 timer om dagen. Er vi så også slemme på dén bekostning? :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret November 26, 2008 Rapporter Share Besvaret November 26, 2008 Hooold da op. Alene hjemme 4-8 timer om dagen Alle med et normalt arbejde er væk 8 timer om dagen. Er vi så også slemme på dén bekostning? :blink: Nej, man er ikke nødvendigvis en dårlig hundeejer, fordi hunden er alene hjemme i 8 timer. Men sådan som jeg læste teksten, havde hunden et alene-hjemme problem. Det går jeg i hvert fald udfra den har, når den sidder og piver i lejligheden, når den er alene. Og så er 8 timer rigtig lang tid! Og hvis du ser bort fra det, kan vi vel godt blive enige om, at disse personer ikke skulle have haft hund? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Agnete87 Besvaret November 26, 2008 Rapporter Share Besvaret November 26, 2008 sikke trist læsning, der er ikke mange steder den kan komme han den lille hvalp når den problemer bliver for store til at de magter den... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst misiek Besvaret November 26, 2008 Rapporter Share Besvaret November 26, 2008 Øv bliver så sur over at der findes dumme mennesker i verden. Mødte i dag to unge piger der for en måned siden havde anskaffet sig en lille hundehvalp. Halvt border. Nu er de så flyttet i en lille lejlighed på 5. sal, 2 vær. og hunden er nu 4 mnd. Jeg faldt i snak med dem fordi jeg så at hvalpen selv gik op ad trapperne. Adspurgt svarede de at de ikke gad rende og bære den hele tiden. Den lille hvalp gik op ad trapperne helt til 5. sal. Naboen fortalte at de ikke gad gå ned med hvalpen om natten og at den desuden sad og peb meget af dagen for igerne var sjældent hjemme. Den var typisk alene 4-8 timer om dagen. Desuden var der ofte drukvenner på besøg på både hverdage og i weekender, så der blev holdt mange fester med høj musik. Stakkels lille hvalp. ØV Det var da ikke fair overfor den stakkels hvalp! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret November 27, 2008 Rapporter Share Besvaret November 27, 2008 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret November 27, 2008 Rapporter Share Besvaret November 27, 2008 Åh hvor kan man blive gal over sådan noget. Ja, det er hyggeligt med hund, men disse unge piger har vist ikke forberedt sig nok, inden de købte:cry: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret November 27, 2008 Rapporter Share Besvaret November 27, 2008 Helt enig med Sonja77: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Any Besvaret November 27, 2008 Rapporter Share Besvaret November 27, 2008 Ja og så i dag oplevede jeg at de sparkede til hvalpen fordi den blev ved med at bide i deres fingre og gø ad dem. Men i det mindste havde de da taget den med ud for at gå tur. Det er KBH Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret November 27, 2008 Rapporter Share Besvaret November 27, 2008 Ja og så i dag oplevede jeg at de sparkede til hvalpen fordi den blev ved med at bide i deres fingre og gø ad dem. Men i det mindste havde de da taget den med ud for at gå tur. Det er KBH Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts