Hop til indhold

hvad er din mening om forum, er der....?


Gryn
 Share

Recommended Posts

det kan godt være det bare er mig men jeg syns af dether forum er noget af det beste jeg har veret medlem af ongen sinde er meget posetiv.

men jeg syns det er let grinagtigt af vi har et gd forum som det mest er mig der bruger mens dem som faktisk har GD nesten ikke bruger det.

så til jer med grand danois kom nu igang med af skrive nogle inlæg.

jeg sedder bare og venter.:-D. status er 12 inlæg voraf 8 er startet af mig

 

men ellers super forum der er plas til nesten alt her SUPER.:5up: ADMIN.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 176
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

troede vi var enige om at holde denne tråd fri for spam

 

 

Enighed er en sjov størrelse - du spurgte om vi ikke kunne prøve ... sådan husker jeg det i hvert fald ... det er ikke det samme som enighed ... måske folk prøvede - og fejlede ...

Anyway - så var det måske også lige sent nok at bede folk om at holde tråden fri for spam - efter 5 sider udelukkende med spam ...

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Enighed er en sjov størrelse - du spurgte om vi ikke kunne prøve ... sådan husker jeg det i hvert fald ... det er ikke det samme som enighed ... måske folk prøvede - og fejlede ...

Anyway - så var det måske også lige sent nok at bede folk om at holde tråden fri for spam - efter 5 sider udelukkende med spam ...

 

Undskyld jeg beder om en spamfri tråd som jeg selv har startet, og ja efter 5 sider, har ikke været på før.

 

Jeg ved godt jeg selv er slem til at spamme, men synes det er ved at være for meget, det er så min mening.

Spam i bare løs, jeg er smuttet igen :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Enighed er en sjov størrelse - du spurgte om vi ikke kunne prøve ... sådan husker jeg det i hvert fald ... det er ikke det samme som enighed ... måske folk prøvede - og fejlede ...

Anyway - så var det måske også lige sent nok at bede folk om at holde tråden fri for spam - efter 5 sider udelukkende med spam ...

 

Min far har altid sagt til mig, at man ikke er forpligtet over sine evner :engel:

Jeg forsøgte - jeg fejlede. Errare humanum est :engel::oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Undskyld jeg beder om en spamfri tråd som jeg selv har startet, og ja efter 5 sider, har ikke været på før.

 

Jeg ved godt jeg selv er slem til at spamme, men synes det er ved at være for meget, det er så min mening.

Spam i bare løs, jeg er smuttet igen :vinken:

 

Ihh Gryn :ae: Undskyld altså, men er emnet ikke uddebateret eller?

Jeg skal nok holde mig væk så :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Undskyld jeg beder om en spamfri tråd som jeg selv har startet, og ja efter 5 sider, har ikke været på før.

 

Jeg ved godt jeg selv er slem til at spamme, men synes det er ved at være for meget, det er så min mening.

Spam i bare løs, jeg er smuttet igen :vinken:

 

Jeg synes ikke der er grund til at undskylde - du er da i din gode ret til at bede om en spamfri tråd - men fra at bede om det - og til at antage at der er enighed om det - der er et stykke vej - og ja - du kan ikke be om det før du er her den del forstår jeg udemærket godt ...

Link til indlæg
Del på andre sites

I øvrigt vil jeg lige prøve med et semiseriøst indlæg her midt i al spammet ...

 

Det er helt klart min opfattelse, at selvom en tråd er kørt af sporet udi en masse spam - så kan man sagtens svare på det oprindelige indlæg og få god respons på det ...

 

Hvis jeg ikke havde svaret på det her indlæg tidligere ville jeg skrive noget i stil med, at jeg godt er klar over, at tråden er kørt i en noget anden retning end først planlagt - men jeg vil alligevel forsøge mig med at svare på det oprindelige indlæg: Og ja - jeg synes her er superhygsomt at være - og det er spam-tingen helt klart også en del af - og jeg kan godt li, at jeg får fornuftige svar på mine tiltider sære spørgsmål ...

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Jørgen Larsen

Hej Gryn

Det var ikke lige dig personligt jeg hentydede til,

lavede en fejl ved ikke at få slettet dine informationer,

undskyld fejlen er min og vil gerne vedkende mig det

min kommentar var rettet generelt til alle på HF.

men som ny på HF begik jeg den fejl ikke lige at se mig rigtigt om på skærmen

og emnet jeg komenterede, er fra flere fora, så som fx hvad hundens foder kan være, lineføring osv.

der følte jeg at lige meget hvad jeg skrev og havde fået oplyst gennem min dyrlæge og min klub DCH var forkert og jeg var totalt på gale vegne

men endnu undskyld jeg ikke svarede dig var ved at køre træt i alle agrasionerne der kom andgående HF og var begyndt at overveje at kvitte forane og HF. men har valgt at give det en chanse mere

Men kan kun give dig en stor undskyldning

Redigeret af Jørgen Larsen
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er temmelig modig så jeg kommer med et bud på klikker:

 

Ninjamor, gryn, Freudrika, Annemarie (da hun stadig var meget aktiv) Nolleke hører til den gruppe som er meget hundepædagogiske. altså aktivering og mad og bløde metoder og alt det der og som bestemt ikke er bange for at forsvare det.

 

tanten og lillefod er dem der altid kører tingene af sporet med deres fede humor.

 

Birgitta og Chr(og så vist nogle tal)guanomo er nogle af dem der er meget kontante og "hårde" i deres måde at skrive på. Til gengæld er det så til at forstå.

 

Ascha, mariah og Aslan er mest nogle hyggesnakkere som er gode til at kommentere på alles tråde og som regel også har noget godt at byde ind med.

 

Det er mit bud på hvad der skulle være af klikker. Egentlig er det jo ikke specielt klikkeagtigt. man kan godt mærke herindehvem der kender hinanden godt og derfor kan tillade sig at sige tingene på bestemte måder til hinanden.

 

Til slut vil jeg bare lige sige at jeg er vild med alle klikkerne og når man har været herinde i noget tid så lærer man mere om hvordan den enkelte skriver. det har medført at jeg bla ikke længere tager anstød af Feks birgittas indlæg fordi jeg ved det er hendes måde at skrive tingene på.

 

 

Så må jeg lige til allersidst beklage hvis jeg har trådt nogen over tæerne (det regner jeg med mariah skal hjælpe mig af med næste år) enten fordi de ikke vil være i klikken eller hvis jeg har glemt nogen som gerne vil være i en af klikkerne :-D:mrgreen:

aii, er jeg hård i kanten :roll: :hmm: jeg er nok bare en hård mand med meninger :mrgreen: altid noget folk forstår mig :5up:

jeg synes nu ninjamor også er hård, på den gode måde :ae:men så forskellige som folk er så forskellige opfatter vi også folk.

 

En fin "opdeling" af dem man "kender"som debatøre og ligger mærke til.

 

Udover det giver jeg gryn ret at der gik/går alt for meget spam i denne tråd :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

aii, er jeg hård i kanten :roll: :hmm: jeg er nok bare en hård mand med meninger :mrgreen: altid noget folk forstår mig :5up:

jeg synes nu ninjamor også er hård, på den gode måde :ae:men så forskellige som folk er så forskellige opfatter vi også folk.

 

En fin "opdeling" af dem man "kender"som debatøre og ligger mærke til.

 

Udover det giver jeg gryn ret at der gik/går alt for meget spam i denne tråd :roll:

 

 

Tag ikke fejl af at jeg kan lide at en skovl bliver kaldt for en skovl :-D Så er der ikke så meget at misforstå.

Så opdelingerne er bestemt ikke negativt ment :-D:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Must love dogs

Så vil jeg lige gå imod strømen og påstå der ingen kliker ér herinde :mrgreen: men istedet en kerne af mennesker som skriver mange indlæg, og derfor tit møder hinanden i div. tråde, og måske er der nogle som kender hinanden privat også. Det kan måske virke klike agtigt, men en klike er vel en gruppe som ikke vil have andre med?,..... sådan virker det ihvertfald ikke på mig, mere som om alle er velkomne til at rable med :blink:

 

Og så en anden ting som jeg smilte lidt af her i tråden er at, næsten alle, også de "berømte" debattøre herinde føler sig udenfor, det er åbenbart noget vi næsten alle må kæmpe med herinde.

 

Ellers synes jeg her er hyggeligt, jeg synes der er for mange underforum, men har ingen idéer til at gøre det anderledes, jeg synes det er smadder dejligt at se billederne i toppen (især når det nogle gange er min egen hund :-D), at der er mulighed for at lave fotoalbums, blogs osv.

 

Ehm.... ang. spam, så synes jeg det er ok og hyggeligt med noget spam, bare det ikke dræber tråden. Nu har jeg set et par gange i den her tråd at folk mener at tråden er færdig eller noget, men vi (jeg:blink:) er nogle som er langsomme til at svare i trådene og nogle gange kan det være svært, når det er efter 3 sider med spam at komme med et indlæg.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst lillefod
Enighed er en sjov størrelse - du spurgte om vi ikke kunne prøve ... sådan husker jeg det i hvert fald ... det er ikke det samme som enighed ... måske folk prøvede - og fejlede ...

Anyway - så var det måske også lige sent nok at bede folk om at holde tråden fri for spam - efter 5 sider udelukkende med spam ...

 

Hvilken tråd er det? I denne, er de sidste 5 ikke udelukkende spam

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvilken tråd er det? I denne, er de sidste 5 ikke udelukkende spam

 

Nu har jeg læst igennem - og der er jo slet ikke 5 sider udelukkende med spam i den her tråd - den er en god blanding af spam og alvor mixet godt og grundigt ind i hinanden ... Faktisk var tråden mindre spammet til end jeg huskede det - det kan godt være, at den ikke er en lang stribe af indlæg der svarer på det oprindelige spørgsmål - men det er vel ret naturligt at et emne afleder andre emner ...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har de sidste par dage tænkt over om der virkelig er nogen herinde der har kæmpe problemer i de retninger der hedder spam og kliker :confused:

 

Jeg syntes egentlig ikke der er nogle der har "råbt op" som sådan i tråde hvor der måske skulle være et problem. Hvis der går spam i den syntes jeg da generelt folk er gode til, at minde "synderne" om at man måske lige skal gemme lidt af spamen.

 

Jeg er sådan lidt :confused: til dette emne, og uden at skulle blande andre tråde ind i det som sådan så har jeg det på samme måde (:confused:) med hensyn til hvordan den enkelte bruger TAK og KARMA.

 

Jeg går da ud fra, at hvis jeg spamer for meget, så er der en der (forsøger) at stoppe mig. Og giver jeg et TAK som er uforstående for en eller anden, så regner jeg da med at de kan finde ud af at spørge mig :confused:

 

Nå - jeg trækker følehornene til mig igen - nu kom jeg af med mine tanker :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Jørgen Larsen

Jo mere jeg ser af jeres indlæg, og hvem der komentere dem, ja så begynder jeg at kunne forstå de forskældige's former for svar og små spydigheder, og en egentlig klikedannelse vil jeg ikke sige der er, men snare en homuristisk form for at køre lidt på hinanden, i sær dem der har været her inde længe, men det har taget mig nogen tid at finde ud af jeres klike, klikke, klikker, ( hold da op skal vi ikke starte en klikeklub )

Det kan som ny her på HF, være lidt vanskeligt at følge med i foraen somme tider, da der sker nogle sidespring ind i mellem, det kan være lidt forvirende og må blade lidt tilbage for at komme ind på sporet igen,

er egentlig begyndt at more mig lidt over jeres til nogen tider sorte sarkastiske humor, så lidt har jeg fået ud af og lært ved at være på HF.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...