Hop til indhold

Dyrefoder!


spangby
 Share

Recommended Posts

Hej!

Jeg studere på KEA og har en opgave fra en kunde der sælger ting til dyr.

Derfor har jeg nogle spørgsmål som jeg ville være super glad for hvis der var nogen der havde lyst til at besvare :-)

De kommer her:
Hvilket kæledyr har du?

Hvor køber du foder til dit dyr?

Hvilket foder køber du? Specialfoder? (hvorfor?)

Kender du nogle steder man kan købe dyrefoder online?
- Kender du AniCura? Hvis ja, hvad tænker du om dem?

Mange tak på forhånd!

Hilsen Mathias og studiegruppen.

Link til indlæg
Del på andre sites

19 timer siden, spangby skrev:

Hej!

Jeg studere på KEA og har en opgave fra en kunde der sælger ting til dyr.

Derfor har jeg nogle spørgsmål som jeg ville være super glad for hvis der var nogen der havde lyst til at besvare :-)

De kommer her:
Hvilket kæledyr har du?

Hvor køber du foder til dit dyr?

Hvilket foder køber du? Specialfoder? (hvorfor?)

Kender du nogle steder man kan købe dyrefoder online?
- Kender du AniCura? Hvis ja, hvad tænker du om dem?

Mange tak på forhånd!

Hilsen Mathias og studiegruppen.

 

1) 4 hunde

2) På nettet, hos min opdrætter, i butikker.  Det afhænger af mange ting.

3) Det varierer.  Lige pt har jeg en seniorhund på 11 der har tendens til overvægt, hun er på enten light eller seniorfoder, en seniorhund på 7 der er svær at holde huld på.  Hun får højaktiv foder eller hvalpefoder for at få ekstra fedt indenbords + fedttilskud, to unge arbejdshunde der spiser normalt voksenfoder eller aktivfoder.

4) Masser

5) Jeg kender Anicura og har lidt lunkne følelser omkring dem.  De overtager mange dyrlæger og umiddelbart ser det ikke altid ud til at det giver goder at de bliver til grupper og filialer.  Men personligt har jeg ingen dårlige erfaringer med dem pt.

Link til indlæg
Del på andre sites

20 timer siden, spangby skrev:

Hvilket kæledyr har du? en hundehvalp

Hvor køber du foder til dit dyr? fysisk via en netbutik, der dog ikke sender foder ud

Hvilket foder køber du? Specialfoder? (hvorfor?) Hvalpefoder til store racer

Kender du nogle steder man kan købe dyrefoder online? Ork ja mange steder
- Kender du AniCura? Hvis ja, hvad tænker du om dem? Jeg kender navnet, men ikke mere end det.

 

Link til indlæg
Del på andre sites

På 24/9/2018 den 14:31 , spangby skrev:

Hej!

Jeg studere på KEA og har en opgave fra en kunde der sælger ting til dyr.

Derfor har jeg nogle spørgsmål som jeg ville være super glad for hvis der var nogen der havde lyst til at besvare :-)

De kommer her:
Hvilket kæledyr har du?

Hvor køber du foder til dit dyr?

Hvilket foder køber du? Specialfoder? (hvorfor?)

Kender du nogle steder man kan købe dyrefoder online?
- Kender du AniCura? Hvis ja, hvad tænker du om dem?

Mange tak på forhånd!

Hilsen Mathias og studiegruppen.

1) to hunde

2) supermarkeder og på nettet

3) Mine hunde får hjemmelavet mad

4) Kender mange steder med online køb af foder

5) Kender navnet - men ikke noget jeg har haft med at gøre

 

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvilket kæledyr har du? to hunde

Hvor køber du foder til dit dyr? på nettet eller hos opdrætter

Hvilket foder køber du? Specialfoder? (hvorfor?) den ene får eukanuba og den anden essentials

Kender du nogle steder man kan købe dyrefoder online? ja mange men bruger mest hundeparadiset. dk og zooplus


- Kender du AniCura? Hvis ja, hvad tænker du om dem? Ja vores dyrlæge er en del af anicura. Jeg ville have større respekt for kæden hvis deres folk stod for noget af det samme. Der er alt for står en forskel og det er ikke nemt at være kunde der. En dyrlæge anbefaler en allergi pille til mennesker til en hund hvis den stikkes af en bi og en anden underviser i hvor meget man kan forgifte hunden med det og hvor livsfarligt det er.  To dyrlæger hos anicura i samme by.
Men de har nogle gode tiltag, desværre nogle høje priser, men så er det jo heldigvis tilladt at have mere end en dyrlæge ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 year later...

Jeg har en labrador - han er sulten må man sige... Derfor er han på skånekost året rundt. Vi køber foderet ved dyrelægen selv. Det er generelt lige en tand mere pebret, men man får et klippekort hvor man får hver tiende gratis. Han spiser dette: https://www.brekz.dk/royal-canin-veterinary-diet-hundefoder/royal-canin-gastro-intestinal-hundefoder-gi-25-.html?gclid=Cj0KCQjwivbsBRDsARIsADyISJ_QkvjLazjhJFvVJ-7klCQL44IGYBrLQioudE_OLWGFqHvRnUm4L9kaAl9bEALw_wcB

 

vh,

Mads fra juleliv.dk

Link til indlæg
Del på andre sites

6 minutter siden, MadsB skrev:

Jeg har en labrador - han er sulten må man sige... Derfor er han på skånekost året rundt. Vi køber foderet ved dyrelægen selv. Det er generelt lige en tand mere pebret, men man får et klippekort hvor man får hver tiende gratis. Han spiser dette: https://www.brekz.dk/royal-canin-veterinary-diet-hundefoder/royal-canin-gastro-intestinal-hundefoder-gi-25-.html?gclid=Cj0KCQjwivbsBRDsARIsADyISJ_QkvjLazjhJFvVJ-7klCQL44IGYBrLQioudE_OLWGFqHvRnUm4L9kaAl9bEALw_wcB

 

vh,

Mads fra juleliv.dk

Er han syg siden han får det?
Altså en labrador er altid sulten. Det handler om at bruge hunden som den skal (ikke bare flade i sofaen og få 2x20 minutters tur omkring blokken) og så skal den fodres med en afmålt mængde af kvalitetsfoder. Så får den hvad den skal. Men at den ligefrem må have skånekost fordi den er sulten, det lyder lidt vildt.
Vær OBS på at andre også sælger det foder og det kan være billigere såsom diverse hjemmesider.

 

Må jeg spørge hvorfor du skal have din hjemmeside nævnt?

Hilsen

Pivpiv fra øøøøhh bøhlandet.dk ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...