Hop til indhold

tyggeting


Sille12
 Share

Recommended Posts

Hej,

Giver i jeres hunde/hvalpe tyggeting som pandelapper,griseører m.m. når den er alene. Jeg har altid givet min hvalp det når jeg er hjemme, men kunne godt tænke mig at give det som aktivering af og til, når jeg er på arbejde.

Hun har aldrig fået det galt i halsen, men jeg tænker at det vel kunne ske eller er jeg bare pylret ;-) . Det er skisme længe siden jeg har haft hvalp :-) .

V.H. Sille

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har et fast ritual når jeg forlader hunden. Han blir bedt om at lægge sig i sin seng og får så en godbid - for det meste et stykke tørret kylling eller et par af mine hjemmelavede guffer. Jeg går ikke ud af døren før han har spist det (er nemlig også bange for at han får det galt i halsen). Det er signalet til at "nu skal du være alene et stykke tid", jeg synes netop det er med til at signalere ro - hvor han så går hen efter jeg har lukket døren er ligemeget.

Link til indlæg
Del på andre sites

2 timer siden, Sille12 skrev:

Hej,

Tak for svar :-) . Jeg plejer at give lidt tørkost i hendes foderbold og så ved hun at vi tager på arbejde. Tror hun fortsat får tyggeting når vi er hjemme. Tænkte bare at hun ku få lidt mere tid til at gå med en pandelap end sin foderbold ;-) .

V.H. Sille

en kong fyldt med hundemad og så frossent kan give lidt

 

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...