Hop til indhold

der er dømt hygge!!


PinPoynter
 Share

Recommended Posts

Ååååårrrrhhhh k050.gifk050.gifk050.gif

 

Please, må jeg ikke også kramme hvis I flytter til Danmark??? g020.gif Jeg er i totalt belgier-underskud :cry: og jeg bliver sådan en lille smule misundelig (på den gode måde forstås :blink:) når jeg ser sådan nogle billeder :engel: Hvor er hun bare skøn!!! k050.gif

Alt det du vil, Indy kan ikke krammes nok, hun tror hun er verdens navle :rolleyes::mrgreen:

 

Det er bare livet! :mrgreen: Er især vild med det sidste billede!

Og så er de i øvrigt rigtig pæne begge to ;-)

hehe... jeg er jo tilbøjelig til at give dig ret ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Please, må jeg ikke også kramme hvis I flytter til Danmark??? g020.gif Jeg er i totalt belgier-underskud :cry: og jeg bliver sådan en lille smule misundelig (på den gode måde forstås :blink:) når jeg ser sådan nogle billeder :engel: Hvor er hun bare skøn!!! k050.gif

 

Tror godt du må komme med mig derover og få te :mrgreen: - eller vi kan da sende en forespørgsel :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tror godt du må komme med mig derover og få te :mrgreen: - eller vi kan da sende en forespørgsel :oops:

i kommer bare så mange i har lyst :mrgreen:

 

Ej, nogle dejlige billeder. :-P

 

Sådan ligger jeg også med Tyson i sofaen. Men har en mistanke om, at Indy nok vejer en anelse mere. Din mand ser dog ikke ud til at synes, at hun er det mindste for tung. ;-)

Indy vejer kun ca 27 kilo :engel: det er jo næsten igenting...

 

Stakkels Martin :ae: At han skal tvinges til at ligge under Indy. Kan du ikke se at han lider :?:

Det er bedre at du fluks sender Indy hjem til DK, så kan hun gå på omgang herhjemme :blink:

 

De ser ud til at hygge sig seriøst godt!

hun ville da komme til at savne sin MOAR!! :shock::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...