Hop til indhold

Hvor længe fortsætter drypperiet pga Struvitste


Bellaoganette
 Share

Recommended Posts

Kære jer, jeg har fået en stor blandingshvalp på nu 9 uger. Hun tisser når hun ligger og hviler - hun fik konstateret blærebetændelse og Struvitsten - hun fik det bedre første dag - men nu er forbedringerne stoppet - hun tisser lidt mindre når hun ligger men gær det stadigvæk og tisser også meget når hun er ude! Har I oplevet noget lignede og er det på grund af at Struvitsten tager længere tid at komme over eller? 
mega frustrerende. 
hilsen Bella og Anette 

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for spørgsmålet....😉 Jeg har haft stor glæde af at høre andres erfaringer - som jeg foreløbig kan læse mig til er meget forskellige. Derfor ville det være betrykkende for mig at høre om andre der evt. havde lignende erfaringer.  
 

- Vi skal til dyrelægen igen i næste uge - hvor jeg selvfølgelig også vil høre hende. 

Link til indlæg
Del på andre sites

5 timer siden, Therese skrev:

Det ved jeg faktisk ikke, men rigtig god bedring til hende :) Hvis du er meget bekymret, kan du altid prøve at ringe til dyrlægen og høre om de lige har tid til en hurtig snak. 

Og måske har jeg overset det, men hvor længe har hun været i behandling?

hun har været i behandling i 4 dage - og mangler 2. Dyrelægen har sagt at det burde være over ift blærebetændelse......og tak

 

Tak for spørgsmålet....😉 Jeg har haft stor glæde af at høre andres erfaringer - som jeg foreløbig kan læse mig til er meget forskellige. Derfor ville det være betrykkende for mig at høre om andre der evt. havde lignende erfaringer.  
 

- Vi skal til dyrelægen igen i næste uge - hvor jeg selvfølgelig også vil høre hende. 

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...