Hop til indhold

Jason i skoven + nyklippet


Gæst Stinnemus
 Share

Recommended Posts

Gæst Stinnemus

Ja, pinpoynter efterlyste jo billeder af tossehunden så here it comes :blink:

 

Vi var på Nørre Vosborg i lørdags for at se det hele og skulle så videre i skoven, men pga jagt så måtte vi køre til Sir Lynbjerg i stedet :roll:

 

Det blev til lidt af en "hvad kan jeg få hunden til at hoppe op på"-tur - væltede træstammer, rødder og lignende blev forceret og så skulle man da liiiiiige tage et par billeder af pudderkvasten også :mrgreen:

 

december08001.jpg

 

december08007.jpg

 

Jeg er lækker - jeg véd det :cool:

december08009.jpg

 

Så lå der lige et væltet træ som vi selvfølgelig skulle vade ud på og så se om jeg kunne få ham til at sit/dæk/stå - ingen problemer - her dæk

 

december08010.jpg

 

"there's a ladybug who's going to die 'cause I have lasereyes":engel:

december08011.jpg

 

og stå kan vi også

december08012.jpg

 

 

og så har jeg vasket og klippet jason i dag - så ser man sådan her ud:

 

december08004.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

langhårede er så 70'er agtig :mrgreen::mrgreen:

 

aii, jason er en flot og stolt hund kan man se :5up:

noget pænere end de 2 gø-monstre mine forældre havde da jeg var knægt :oops::roll: (sorte pudler ved navn Candy, der gøede af alt og altid)

 

Nå men jason er i hvert fald en puddel JEG gerne ville hilse på :mrgreen:

 

Han er en flot dreng/mand.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus

Jason har altså ikke fået ny frisure :blink::lol::lol::lol: JEg har bare klippet ham noget kortere på benene, brystet foran og siderne (opdrætteren er normalt den der klipper ham) :mrgreen:

 

Man kan rigtig se han er klippet af en amatør - det ser frygteligt ud, men ejg tror ike jeg har ødelagt det heeeelt så han kan nok stadig udstilles næste år :rolleyes:

 

Jason har forresten altid været så korthåret som han er på måsen (han skulle fatisk klippes ca. 5 mm kortere på nummeren, men syntes vi havde været i gang længe nok og så ER det jo også lidt køligt nu)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jason har altså ikke fået ny frisure :blink::lol::lol::lol: JEg har bare klippet ham noget kortere på benene, brystet foran og siderne (opdrætteren er normalt den der klipper ham) :mrgreen:

 

Man kan rigtig se han er klippet af en amatør - det ser frygteligt ud, men ejg tror ike jeg har ødelagt det heeeelt så han kan nok stadig udstilles næste år :rolleyes:

 

Jason har forresten altid været så korthåret som han er på måsen (han skulle fatisk klippes ca. 5 mm kortere på nummeren, men syntes vi havde været i gang længe nok og så ER det jo også lidt køligt nu)

Nå, sådan :lol: Men det er da meget pænt alligevel :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...