Hop til indhold

Rie & Rico. :)


Gæst MissRiie
 Share

Recommended Posts

Gæst MissRiie

Heej.

 

Så vil jeg da gerne fortælle lidt om hvem jeg er.

 

Jeg hedder Rie, er 17 år gammel, og bor ved Hillerød i nordsjælland.

Jeg har haft hund hele livet, først en labrador formel 1, som desværre blev kørt ned, da han var 8 år. (Jeg var 2), så fik jeg en golden retriever, som blev aflivet i maj måned i år, han blev næsten 15 år gammel. Nu har jeg så fået mig en dejlig blandingshund, blanding af collie og japansk spids, som hedder Rico. :)

 

Jeg har også haft mange andre dyr, og har pt:

4 heste, 15 kaniner, 1 hamster & 3 katte. :)

har dog også haft undulater, høns, og marsvin.

 

Billeder af mig & Rico. :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst MissRiie

Tak alle. :)

 

Ja, han bliver kaldt ræven herude. :)

Jamen han er fra februar, så omkring 10 mdr. ;)

 

Hans temperament syntes jeg er helt fint, altså, han har meget fart over feltet, og utrolig meget energi, men også en rigtig hyggehund. :) Så egentligt syntes jeg kun det er positivt, at han ikke bare er en sofavarmer, men også kan tage med ud, og løbe en heel dag. :)

 

& ja, hans pels er bare helt igennem fantastisk. :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst MissRiie
Hej og velkommen til :vinken:

 

Hold da op, din Golden blev gammel :shock: Var han frisk og rask lige til det sidste eller blev han syg?

 

Han blev rigtig gammel.

Han begyndte at få nogen "skavanker", da han blev 10+ f.eks. gigt, men ellers var han frisk.

Ca. en uge før vi valgte at aflive ham, blev han træt af livet, og så var der ingen grund til at han skulle blive her mere.. men gal jeg savner ham.

 

& tak til jer alle for velkomst. :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Han blev rigtig gammel.

Han begyndte at få nogen "skavanker", da han blev 10+ f.eks. gigt, men ellers var han frisk.

Ca. en uge før vi valgte at aflive ham, blev han træt af livet, og så var der ingen grund til at han skulle blive her mere.. men gal jeg savner ham.

 

& tak til jer alle for velkomst. :)

Ja, det er forståeligt at du gør det.. :ae: Men det er rigtigt hvad du siger. Man skal ikke holde liv i en hund, der er træt og mæt af dage, selvom det er benhårdt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst MissRiie
Ja, det er forståeligt at du gør det.. :ae: Men det er rigtigt hvad du siger. Man skal ikke holde liv i en hund, der er træt og mæt af dage, selvom det er benhårdt.

 

Netop.

han blev aflivet dagen efter min brors konfirmation, da min bror gerne ville have ham med, på en af hans "største" dage i hans liv.. & en dag fra eller til, er jo ikke det vigtigste - især når han ikke var syg, bare ikke var så glad mere.

 

Men ja, det var utrolig hårdt, især når han havde været der siden jeg var 2, men han var fantastisk dejlig - og har det godt nu.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...