Gæst The dogfather Skrevet December 10, 2008 Rapporter Share Skrevet December 10, 2008 Ja så fandt jeg sgu også vej til denne side... Jeg kan desværre kun give et sparsomt signalement, af personen som er utroligt irriterende og har en mening om alt... Jeg er 23 år gammel og den lykkelige ejer af Pablo som er min smukke blandingshund...Pablo er 1 år gammel, og hans favorit-træning er weightpull...dog ikke på så højt plan endnu, da han jo ikke er fuldt udviklet.. Mit hjerte brænder for kamphunderacerne, med amstaffen som min absolutte favorit...men selvom bølgerne kan gå højt i diskussionerne, så accepterer jeg at andre kan have et andet syn på dem end mig... Jeg er af den opfattelse at alt forandring, starter ved en selv, og hvis man ønsker at ændre verden kan man jo evt. starte med selv at være en god repræsentant. Så kan man også sende sit budskab afsted med god samvittighed... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret December 10, 2008 Rapporter Share Besvaret December 10, 2008 Velkommen, men pas på, man bliver afhængig ! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst deluxious Besvaret December 10, 2008 Rapporter Share Besvaret December 10, 2008 Ja, velkommen til dig og din hund - Som der blev sagt, så er et vanedannende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret December 10, 2008 Rapporter Share Besvaret December 10, 2008 Velkommen til Også kan vi rigtig godt lide at se billeder af især hunde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret December 10, 2008 Rapporter Share Besvaret December 10, 2008 Velkommen til Og jeps, den med billederne er jeg 100% med på Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret December 10, 2008 Rapporter Share Besvaret December 10, 2008 Jeg siger tak...... Jamen jeg skal lige finde ud af funktionerne....den her side er lidt mere kompliceret end den jeg brugte før...hehe...men der kommer billeder... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
linda-hvid Besvaret December 10, 2008 Rapporter Share Besvaret December 10, 2008 velkommen til Når nu bor i en papkasse på gågaden kommer der så også billeder af det? Smart trådløst internet du har Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret December 10, 2008 Rapporter Share Besvaret December 10, 2008 Velkommen til:vinken: Det er rigtig som andre skriver, vi er glade for billeder.........Vi er rigtig glade for MANGE billeder:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst deluxious Besvaret December 10, 2008 Rapporter Share Besvaret December 10, 2008 Nårh ja. hvad er weightpull egentlig ? Altså, jeg kan godt regne det ud - men altså..er det en officiel hundesport eller hvordan Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret December 10, 2008 Rapporter Share Besvaret December 10, 2008 Har parkeret min papkasse udenfor bageren, de har gratis trådløs... billeder er her: http://www.hunde-forum.dk/album.php?albumid=572 Weightpull er en hundesport, som er i udvikling, det er oprindeligt en slædehundesport, og selvom mange forbinder det med store overpumpede kamphunde, så er det en sport som alle hunde kan dyrke...Så vidt jeg ved har vi en Chi der dyrker det ovre på sjælland, og en af de rigtigt gode pullere er faktisk en cockerspaniel... Jeg håber på at sporten vil blive udbredt, for hunden har faktisk rigtigt meget glæde af det, og det giver et kanon samspil mellem hund og ejer...hunden arbejder af lyst, og den absolut bedste belønning er ros... Men hvis nogen er interesserede synes jeg i skal kigge på www.weightpull.dk og www.weightpulldanmark.com hvor der er masser af god info... Jeg træner på fyn, men bor i sønderjylland, så hvis nogen skulle have lyst til at prøve enten i Kolding-egnen eller odense-egnen kan i bare kontakte mig... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Idaef Besvaret December 10, 2008 Rapporter Share Besvaret December 10, 2008 VELKOMMEN!... ja billeder tak .... flere! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret December 10, 2008 Rapporter Share Besvaret December 10, 2008 Ja så fandt jeg sgu også vej til denne side... Jeg kan desværre kun give et sparsomt signalement, af personen som er utroligt irriterende og har en mening om alt... Jeg er 23 år gammel og den lykkelige ejer af Pablo som er min smukke blandingshund...Pablo er 1 år gammel, og hans favorit-træning er weightpull...dog ikke på så højt plan endnu, da han jo ikke er fuldt udviklet.. Mit hjerte brænder for kamphunderacerne, med amstaffen som min absolutte favorit...men selvom bølgerne kan gå højt i diskussionerne, så accepterer jeg at andre kan have et andet syn på dem end mig... Jeg er af den opfattelse at alt forandring, starter ved en selv, og hvis man ønsker at ændre verden kan man jo evt. starte med selv at være en god repræsentant. Så kan man også sende sit budskab afsted med god samvittighed... Velkommen til! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret December 10, 2008 Rapporter Share Besvaret December 10, 2008 http://www.hundegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=32476 Her er en masse dejlige billeder af Pablo, og min dejlige Saba, som desværre ikke er her mere... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret December 10, 2008 Rapporter Share Besvaret December 10, 2008 Velkommen Det er også sundt nok at have en mening om alt :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret December 10, 2008 Rapporter Share Besvaret December 10, 2008 Ja så fandt jeg sgu også vej til denne side... Jeg kan desværre kun give et sparsomt signalement, af personen som er utroligt irriterende og har en mening om alt... Jeg er 23 år gammel og den lykkelige ejer af Pablo som er min smukke blandingshund...Pablo er 1 år gammel, og hans favorit-træning er weightpull...dog ikke på så højt plan endnu, da han jo ikke er fuldt udviklet.. Velkommen til Mit hjerte brænder for kamphunderacerne, med amstaffen som min absolutte favorit...men selvom bølgerne kan gå højt i diskussionerne, så accepterer jeg at andre kan have et andet syn på dem end mig... Jeg er af den opfattelse at alt forandring, starter ved en selv, og hvis man ønsker at ændre verden kan man jo evt. starte med selv at være en god repræsentant. Så kan man også sende sit budskab afsted med god samvittighed... Jeg kan også godt lide de racer, så der kan vi nok ikke komme op at skændes Jeg har dog sommetider lidt fordomme overfor ejerne, navnlig dem, der opkalder deres hund efter ørebidende boksere, gangsterbosser eller dræberhunde fra gyserromaner Men dem har vi jo ingen af her Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Jane Besvaret December 10, 2008 Rapporter Share Besvaret December 10, 2008 Hej og velkommen.:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret December 10, 2008 Rapporter Share Besvaret December 10, 2008 http://www.hundegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=32476 Her er en masse dejlige billeder af Pablo, og min dejlige Saba, som desværre ikke er her mere... Smukke billeder, og hvor ser dine hunde dejlige ud Hvem af dem var Saba og hvem er Pablo? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret December 10, 2008 Rapporter Share Besvaret December 10, 2008 Hej og velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret December 10, 2008 Rapporter Share Besvaret December 10, 2008 Takker mange gange for velkomsten... Nej da...ingen gangsternavne her...Pablo er opkaldt efter Picasso......eller... Pablo er min rødbrune.. Saba er den hvide bulldog...overtog hende da hun var 3år og hun havde masser af problemer...jeg fik rettet rimeligt op på hende, og hun havde en god tid her...men desværre fik hun tilbagefald, og jeg måtte erkende at hun havde bedre af at få fred... Kan se der er en minde-kategori her...skal nok lige skrive hendes historie der... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snevinter Besvaret December 10, 2008 Rapporter Share Besvaret December 10, 2008 Velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret December 10, 2008 Rapporter Share Besvaret December 10, 2008 Hej og velkommen herind Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret December 11, 2008 Rapporter Share Besvaret December 11, 2008 Nææh men hej, skal jeg nu også døje med dig herinde:mrgreen::lol: Aj pjat.. velkommen til:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret December 11, 2008 Rapporter Share Besvaret December 11, 2008 :vinken: Nu er der ved at være en del mænd herinde:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret December 11, 2008 Rapporter Share Besvaret December 11, 2008 :vinken: Nu er der ved at være en del mænd herinde:5up: Ja og det er skønt :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret December 11, 2008 Rapporter Share Besvaret December 11, 2008 Takker mange gange for velkomsten... Jeanette, du skal da kun døje med mig her...hehe...er ik på den anden side mere...hehe... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts