Hop til indhold

Velkommen til mig


Gæst The dogfather
 Share

Recommended Posts

Gæst The dogfather

Ja så fandt jeg sgu også vej til denne side...

 

Jeg kan desværre kun give et sparsomt signalement, af personen som er utroligt irriterende og har en mening om alt...:-P

 

Jeg er 23 år gammel og den lykkelige ejer af Pablo som er min smukke blandingshund...Pablo er 1 år gammel, og hans favorit-træning er weightpull...dog ikke på så højt plan endnu, da han jo ikke er fuldt udviklet..:-D

 

Mit hjerte brænder for kamphunderacerne, med amstaffen som min absolutte favorit...men selvom bølgerne kan gå højt i diskussionerne, så accepterer jeg at andre kan have et andet syn på dem end mig...

 

Jeg er af den opfattelse at alt forandring, starter ved en selv, og hvis man ønsker at ændre verden kan man jo evt. starte med selv at være en god repræsentant. Så kan man også sende sit budskab afsted med god samvittighed...:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

Har parkeret min papkasse udenfor bageren, de har gratis trådløs...:-P

 

billeder er her: http://www.hunde-forum.dk/album.php?albumid=572

 

:-D

 

Weightpull er en hundesport, som er i udvikling, det er oprindeligt en slædehundesport, og selvom mange forbinder det med store overpumpede kamphunde, så er det en sport som alle hunde kan dyrke...Så vidt jeg ved har vi en Chi der dyrker det ovre på sjælland, og en af de rigtigt gode pullere er faktisk en cockerspaniel...

 

Jeg håber på at sporten vil blive udbredt, for hunden har faktisk rigtigt meget glæde af det, og det giver et kanon samspil mellem hund og ejer...hunden arbejder af lyst, og den absolut bedste belønning er ros...:-)

 

Men hvis nogen er interesserede synes jeg i skal kigge på

 

www.weightpull.dk og www.weightpulldanmark.com hvor der er masser af god info...

 

Jeg træner på fyn, men bor i sønderjylland, så hvis nogen skulle have lyst til at prøve enten i Kolding-egnen eller odense-egnen kan i bare kontakte mig...:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja så fandt jeg sgu også vej til denne side...

 

Jeg kan desværre kun give et sparsomt signalement, af personen som er utroligt irriterende og har en mening om alt...:-P

 

Jeg er 23 år gammel og den lykkelige ejer af Pablo som er min smukke blandingshund...Pablo er 1 år gammel, og hans favorit-træning er weightpull...dog ikke på så højt plan endnu, da han jo ikke er fuldt udviklet..:-D

 

Mit hjerte brænder for kamphunderacerne, med amstaffen som min absolutte favorit...men selvom bølgerne kan gå højt i diskussionerne, så accepterer jeg at andre kan have et andet syn på dem end mig...

 

Jeg er af den opfattelse at alt forandring, starter ved en selv, og hvis man ønsker at ændre verden kan man jo evt. starte med selv at være en god repræsentant. Så kan man også sende sit budskab afsted med god samvittighed...:engel:

 

Velkommen til!

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja så fandt jeg sgu også vej til denne side...

 

Jeg kan desværre kun give et sparsomt signalement, af personen som er utroligt irriterende og har en mening om alt...:-P

 

Jeg er 23 år gammel og den lykkelige ejer af Pablo som er min smukke blandingshund...Pablo er 1 år gammel, og hans favorit-træning er weightpull...dog ikke på så højt plan endnu, da han jo ikke er fuldt udviklet..:-D

 

Velkommen til :)

 

Mit hjerte brænder for kamphunderacerne, med amstaffen som min absolutte favorit...men selvom bølgerne kan gå højt i diskussionerne, så accepterer jeg at andre kan have et andet syn på dem end mig...

 

Jeg er af den opfattelse at alt forandring, starter ved en selv, og hvis man ønsker at ændre verden kan man jo evt. starte med selv at være en god repræsentant. Så kan man også sende sit budskab afsted med god samvittighed...:engel:

 

Jeg kan også godt lide de racer, så der kan vi nok ikke komme op at skændes :-D Jeg har dog sommetider lidt fordomme overfor ejerne, navnlig dem, der opkalder deres hund efter ørebidende boksere, gangsterbosser eller dræberhunde fra gyserromaner ;-)

 

Men dem har vi jo ingen af her :mrgreen:;-):mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

Takker mange gange for velkomsten...:-D

 

Nej da...ingen gangsternavne her...Pablo er opkaldt efter Picasso...:engel:...eller...

 

Pablo er min rødbrune..:-)

 

 

Saba er den hvide bulldog...overtog hende da hun var 3år og hun havde masser af problemer...jeg fik rettet rimeligt op på hende, og hun havde en god tid her...men desværre fik hun tilbagefald, og jeg måtte erkende at hun havde bedre af at få fred...

 

Kan se der er en minde-kategori her...skal nok lige skrive hendes historie der...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...