Hop til indhold

Cecar Milan go home


Gæst Priceman
 Share

Recommended Posts

Aj - Hvor er det altså fantastisk dejligt at se - eller at høre. :5up:

 

Det vil jeg altså prøve næste gang vi har vapser. For det lader til at at de små nyder det :mrgreen:

 

Herligt klip - tak for det :vinken:

 

Jeg har faktisk en sang jeg nynner for Pelle, som han har erfaret hænger sammen med ro og fred.

 

Det samme med min datters hund.

 

Du kan sagten starte med en voksen hund, associationen kan startes når som helst i hundens liv :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har faktisk en sang jeg nynner for Pelle, som han har erfaret hænger sammen med ro og fred.

 

Det samme med min datters hund.

 

Du kan sagten starte med en voksen hund, associationen kan startes når som helst i hundens liv :-)

 

Ja du har ret :5up:

 

Når jeg og Kazan feks sidder i sofaneseren og hygger, kan jeg godt finde på, at nynne en lille sang, samtidig med at jeg nusser ham. :lun:

 

Og det virker faktisk som om han slapper mere af. For han kan komme med et meget dybt suk - og så kan jeg mærke at han falder fuldstændig til ro. :lun:

 

Tror egentlig at både vi mennesker og hunde har nemt ved at falde til ro i hinandens selskab. :-D

 

Mener at have læst noget om, at der var foretaget en undersøgelse omkring dette. Og at man fandt frem til at mennesker der er i fysisk kontakt med en hund har en lavere puls, og derfor er mere rolig denne sitiaution. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...