Imba Skrevet December 13, 2008 Rapporter Share Skrevet December 13, 2008 Ja, det er jo ved at være lidt sent... Og her er så, hvad der kom ud af det Den kommer 2 vers ad gangen, for at kunne få bilederne med :blink: mel: Se hvilken morgenstund Min lille Milo-mand Har han mon set en and? [ATTACH]4488[/ATTACH] Milo har fået et bad så blir' han tynd og flad [ATTACH]4489[/ATTACH] Milo er ikke det værste man har Hvis han var, var man en nar! Sikken et mærkli' vejr Milo fik kolde tær' [ATTACH]4490[/ATTACH] Milo er gået i seng Han sover rigtig læng' [ATTACH]4491[/ATTACH] Milo er ikke det værste man har Hvis han var, var man en nar! 2 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Imba Besvaret December 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 13, 2008 Græsset er grønt og vådt Milo han har det godt [ATTACH]4492[/ATTACH] Milo er glad for lidt leg og han kan løbe fra dig! [ATTACH]4493[/ATTACH] Milo er ikke det værste man har Hvis han var, var man en nar! Milo- det vilde dyr Let gennem luften flyr [ATTACH]4494[/ATTACH] Og han vil vinke til dig Hvis du er klar på leg! [ATTACH]4495[/ATTACH] Milo er ikke det værste man har Hvis han var, var man en nar! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret December 13, 2008 Rapporter Share Besvaret December 13, 2008 fantastisk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret December 13, 2008 Rapporter Share Besvaret December 13, 2008 Åh, hvor er det dog rart at vide, at min søn og jeg ikke er de eneste, der er tossede nok til at lave sange om vores hund! :lol: Den er bare herlig :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret December 13, 2008 Rapporter Share Besvaret December 13, 2008 Sødt med både sang og billeder. Han er bare kær ham Milo. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret December 13, 2008 Rapporter Share Besvaret December 13, 2008 Ha ha, hvor genialt fundet på :5up: Skønne billeder, jeg kan især godt lide det af den "flyvende Milo" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret December 13, 2008 Rapporter Share Besvaret December 13, 2008 Hvor er det genialt fundet på:5up: SO FUNNY:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret December 13, 2008 Rapporter Share Besvaret December 13, 2008 Genialt :blink: Du får lige 7 GB billeder af aslan og så vil jeg gerne bestille en sang Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Imba Besvaret December 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 13, 2008 Genialt :blink: Du får lige 7 GB billeder af aslan og så vil jeg gerne bestille en sang Haha Det er lige før, det er en god udfordring. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Freudika Besvaret December 14, 2008 Rapporter Share Besvaret December 14, 2008 Fantastisk :love: ... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret December 14, 2008 Rapporter Share Besvaret December 14, 2008 Ej, hvor fint! :klap2: Jeg er også helt vild med "flyvende Milo". Og din sang er altså noget bedre end den, jeg synger til/om Tyson: (Mel. Den lille Ole med paraplyen) Den lille musling med paraplyen han kender alle små muss i byen. Hver lille musse, hver lille mus der sover sødt i sit lille hus. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Imba Besvaret December 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 14, 2008 Ej, hvor fint! :klap2: Jeg er også helt vild med "flyvende Milo". Og din sang er altså noget bedre end den, jeg synger til/om Tyson: (Mel. Den lille Ole med paraplyen) Den lille musling med paraplyen han kender alle små muss i byen. Hver lille musse, hver lille mus der sover sødt i sit lille hus. Den er da også sød Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret December 14, 2008 Rapporter Share Besvaret December 14, 2008 Hvor er i dygtige. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret December 15, 2008 Rapporter Share Besvaret December 15, 2008 Ej, hvor fint! :klap2: Jeg er også helt vild med "flyvende Milo". Og din sang er altså noget bedre end den, jeg synger til/om Tyson: (Mel. Den lille Ole med paraplyen) Den lille musling med paraplyen han kender alle små muss i byen. Hver lille musse, hver lille mus der sover sødt i sit lille hus. Nååååååårh Jeg gad godt være lige så kreativ, det tætteste jeg kommer for at synge for aslan er "du er min øjesten" :blink: Men den er jo ligesom opfundet You Rock :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret December 15, 2008 Rapporter Share Besvaret December 15, 2008 Nååååååårh Jeg gad godt være lige så kreativ, det tætteste jeg kommer for at synge for aslan er "du er min øjesten" :blink: Men den er jo ligesom opfundet You Rock :5up: Den nynner jeg for Groa, vil ikke udsætte hende for min "sang":-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret December 15, 2008 Rapporter Share Besvaret December 15, 2008 Nååååååårh Jeg gad godt være lige så kreativ, det tætteste jeg kommer for at synge for aslan er "du er min øjesten" :blink: Men den er jo ligesom opfundet You Rock :5up: Jeg synes nu ikke, at det er så kreativt, det er bare sådan noget vrøvl, der af sig selv kommer ud af min mund, når jeg cykler med ham i cykelkurven. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts