Hop til indhold

fast ugentlig gåtur omkring århus??


luckyluna
 Share

Recommended Posts

  • Svar 103
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Rigtig godt initiativ! Jeg vil rigtig gerne med, hvis der stadig er mulighed for kørelejlighed- det er vist lidt langt på cykel, og når man ikke rigtig er helt hård til det med at finde vej :oops::-D

 

Jeg er også frisk på at være på listen over gengangere, og komme når jeg kan :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Rigtig godt initiativ! Jeg vil rigtig gerne med, hvis der stadig er mulighed for kørelejlighed- det er vist lidt langt på cykel, og når man ikke rigtig er helt hård til det med at finde vej :oops::-D

 

Jeg er også frisk på at være på listen over gengangere, og komme når jeg kan :-D

 

joo,indefra århus er der nok lige langt nok på cykel:lol:

 

Men bus 102 går næsten lige der til og den skal jeg også med?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil tro det er der der er flest der kan?

 

Søndag kan jeg så godt pga træning.. men er der mange der kan en søndag eller en anden dag er det da bare at slå til:-D

 

Men måske det bare er nemmere at sige fast dag med tidspunkt, så folkmåske kan huske det??

 

OK, vi skal nemlig træne spor lørdag eftermiddag:-) Men synes det skal være den dag flest kan, og er det lørdag så skal det selvfølgelig være den dag.

Link til indlæg
Del på andre sites

joo,indefra århus er der nok lige langt nok på cykel:lol:

 

Men bus 102 går næsten lige der til og den skal jeg også med?

 

Altså, der er jo ikke så meget "indefra" over at bo i nord ;-) Men skulle jeg stemme på noget, så skulle det nok være riisskoven. Eller tur fra tangkrogen og hvor man måtte lyste (tangkrogen er rent faktisk et sted jeg kender :oops::lol: ).

 

en ved ikke hvad du/ I siger til det? Angående bus 102 mindes jeg ikke nogensinde at have set sådan en :oops: Tror i hvert fald ikke de går herfra.

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså, der er jo ikke så meget "indefra" over at bo i nord ;-) Men skulle jeg stemme på noget, så skulle det nok være riisskoven. Eller tur fra tangkrogen og hvor man måtte lyste (tangkrogen er rent faktisk et sted jeg kender :oops::lol: ).

 

en ved ikke hvad du/ I siger til det? Angående bus 102 mindes jeg ikke nogensinde at have set sådan en :oops: Tror i hvert fald ikke de går herfra.

 

For min skyld kan vi godt gå fra tangkrogen, men der er bare så befolket og svært at parkere??

 

men bliver vi kun os i morgen, så kommer jeg gerne derind, så må du vise mig rundt i mindeparken:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

For min skyld kan vi godt gå fra tangkrogen, men der er bare så befolket og svært at parkere??

 

men bliver vi kun os i morgen, så kommer jeg gerne derind, så må du vise mig rundt i mindeparken:5up:

 

Ja, så kendt er jeg ikke- jeg ved hvor det er :lol: Jeg ved ikke hvor klart det er, men jeg kan ikke finde ud af hvor jeg står på et kort, selvom der er en stor rød cirkel, hvor der står "her står du" :oops: For mig handlede det om, at kunne finde derhen :cool::shock::oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Forresten bør jeg nok bemærke angående det kort du har postet, at jeg ingen anelse har whatsoever, om det er endestationen, eller begyndelsen. Men jeg tænker, at begyndelsen er fra dig af? :oops: Hvis det er sådan, har jeg 15 km. derud, og det er lidt langt på cykel. (Ja, jeg sværger til den cykel :lol:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Forresten bør jeg nok bemærke angående det kort du har postet, at jeg ingen anelse har whatsoever, om det er endestationen, eller begyndelsen. Men jeg tænker, at begyndelsen er fra dig af? :oops: Hvis det er sådan, har jeg 15 km. derud, og det er lidt langt på cykel. (Ja, jeg sværger til den cykel :lol:)

 

nja, det kort jeg har postet er omkring beder..Giver det dig et prej?

 

skal du med bus, sætter du dig bare ind i bussen på rutebilstationen kl 14,30også erdui beder, hvor jeg stiger ind 14,47 og så er vi i skoven kl 15;-):mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

nja, det kort jeg har postet er omkring beder..Giver det dig et prej?

 

skal du med bus, sætter du dig bare ind i bussen på rutebilstationen kl 14,30også erdui beder, hvor jeg stiger ind 14,47 og så er vi i skoven kl 15;-):mrgreen:

 

Okay, jeg prøver igen: Nej til bus fra min side, sry :neutral:

 

Jeg vil gerne cykle til tangkrogen, men allerhelst vil jeg til riisskoven (hedder den ikke det, den ved grenaavej?) Ved ikke om det tiltaler dig, at tage så langt for en gåtur? :( Af personlige årsager, som jeg ikke vil udbassonere yderligere på et åbent forum er jeg ikke så glad for at bevæge mig ud på ukendte kanter just yet. Håber det er ok :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Okay, jeg prøver igen: Nej til bus fra min side, sry :neutral:

 

Jeg vil gerne cykle til tangkrogen, men allerhelst vil jeg til riisskoven (hedder den ikke det, den ved grenaavej?) Ved ikke om det tiltaler dig, at tage så langt for en gåtur? :( Af personlige årsager, som jeg ikke vil udbassonere yderligere på et åbent forum er jeg ikke så glad for at bevæge mig ud på ukendte kanter just yet. Håber det er ok :cry:

 

Ok, den var ikke lige sevet ind:lol:

 

Det er da helt i orden og er der ikke andre der melder ind kommer jeg geren til tangkrogen:)

 

Men hvor bliver Trine med splint og kimmi og therese og king af??

 

hallo derude, skulle i med denne gang eller hvad?:vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ok, den var ikke lige sevet ind:lol:

 

Det er da helt i orden og er der ikke andre der melder ind kommer jeg geren til tangkrogen:)

 

Men hvor bliver Trine med splint og kimmi og therese og king af??

 

hallo derude, skulle i med denne gang eller hvad?:vinken:

 

Helt enig- hallo hallo :lol:

 

Vi må se, hvad der sker i morgen. Jeg sender dig lige mit nr. på pb, hvis nu jeg går glip af en aftale. Så kan du få fat i mig hvis der bliver noget, og jeg ikke lige opfangede det :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ok, den var ikke lige sevet ind:lol:

 

Det er da helt i orden og er der ikke andre der melder ind kommer jeg geren til tangkrogen:)

 

Men hvor bliver Trine med splint og kimmi og therese og king af??

 

hallo derude, skulle i med denne gang eller hvad?:vinken:

 

 

Ja ja - vi kommer da ;o) Men hvor skal vi komme hen, når det nu ikke er til moesgård?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...