Hop til indhold

Buller har fået bank


Gæst Dogue1
 Share

Recommended Posts

:megaked::megaked:Den sorte lab dreng Buller, som lexus plejer at lege fange-leg med er efter sigende blevet "mishandlet" af indbrudstyve:megaked::megaked::evil::evil::evil::evil:

De kom hjem og buller opførte sig meget underligt så de kørte ham til dyrlæge. De fant så udaf at han er blevet sparket under et indbrud i deres hus:skraek::evil::evil::megaked:.............................

 

Jeg gik ud fra at hunde ville forsvare sig selv og sit overfra fremmede. Men det er så desværre ikke altid tilfældet :(

 

Stakkels buller og familie

Redigeret af Dogue1
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst beagle-lover

Hvor forfærdeligt :ae: :ae: :ae: :ae: :ae:

 

 

Sådan noget kan virke sætte mit p*s i kog :evil: Hader virkelig indbrudstyve og det de gør mod mennesker og tiltidr hunden i huset. Dette er jo desværre ikke første gang man hører om sådan noget - æv æv æv

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, det er ganske modbydeligt at tænke på. Jeg kan da næsten få dårlig samvittighed over at vi ikke hørte noget den aften. Jeg synes ellers vi er rigtig gode til at holde øje med hinandens huse i vores ende af vejen....

 

Jeg bliver også så gal over de skide tyve:evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var dog frygteligt, stakkels Buller :ae: Og hans ejere :ae:

 

Jeg får helt kuldegysninger ved den beretning, for jeg troede ligesom dig, at en hund ville forsvare sit hjem, men har altid haft en formodning om at aslan bare ville logre med halen :roll:

 

Puha, jeg håber ikke det har ramt buller alt for hårdt psykisk :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var dog frygteligt, stakkels Buller :ae: Og hans ejere :ae:

 

Jeg får helt kuldegysninger ved den beretning, for jeg troede ligesom dig, at en hund ville forsvare sit hjem, men har altid haft en formodning om at aslan bare ville logre med halen :roll:

 

Puha, jeg håber ikke det har ramt buller alt for hårdt psykisk :cry:

 

Det er så frygteligt, kan slet ikke finde ord. :cry:

Et er de tager folks ting, men de kunne i det mindste lade hunden være i fred.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var dog frygteligt, stakkels Buller :ae: Og hans ejere :ae:

 

Jeg får helt kuldegysninger ved den beretning, for jeg troede ligesom dig, at en hund ville forsvare sit hjem, men har altid haft en formodning om at aslan bare ville logre med halen :roll:

 

Puha, jeg håber ikke det har ramt buller alt for hårdt psykisk :cry:

 

Det kan den jo også godt have forsøgt :ae: :ae:men de "slog" igen :evil: :evil: :megaked: :megaked:

 

Det er ski' snart sådan, at man ikke tør lade sin hund være ude af syne :( :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kan den jo også godt have forsøgt :ae: :ae:men de "slog" igen :evil: :evil: :megaked: :megaked:

 

Det er ski' snart sådan, at man ikke tør lade sin hund være ude af syne :( :(

 

 

Det er jo rigtigt nok. Dumme tyve, sådan at lade det gå ud over hunden :evil:

 

Men kunne man egentlig forestille sig at hunden var mere sikker i en hundegård? Som sådan er der ikke noget i haverne (i de fleste) som er af værdi?

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er jo rigtigt nok. Dumme tyve, sådan at lade det gå ud over hunden :evil:

 

Men kunne man egentlig forestille sig at hunden var mere sikker i en hundegård? Som sådan er der ikke noget i haverne (i de fleste) som er af værdi?

 

Om en hund er mere sikker i en hundegård :confused: Det håber jeg af hjertet :genert: da Jacki er i aflåst hundegård i løbet af dagen, eller hun i øvrigt er alenehjemme :neutral:

 

Jeg tror/håber, hun er mere sikker derude ved indbrud :-) men nu går hun jo ikke i en hermetisk lukket kasse, så hun kan være nemt offer for anden cikane :( :( ting der bliver kastet derind, sprøjten med vand, hamren på væggene o.s.v.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aktivthundelivdk

Rigtig træls historie.

 

Jeg tør næsten ikke sige, hvad jeg kunne tænke mig og gøre ved disse tyve :evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil:

 

Og jeg kunn næsten tænke mig, at disse tyve ikke havde kunnet gøre det samme, havde det været en dogue i huset :mums:

 

MVH Kim

Link til indlæg
Del på andre sites

ØV hvor synd for buller, jeg kender det kun alt for godt, da jeg har oplevet det samme med mine hunde. En dag vi kom hjem, så rendte Brutus ude på vejen og havde et sår i hovedet, tyvene var stadigvæk i huset, de løb dog, da de hørte bilen, jeg var fuldstændig ligeglad med hvad de havde stjålet, jeg tænkte bare på min lille Bananna som ikke var til at finde nogle steder, hun var kun 6 måneder på det tidspunkt. Til sidst fandt vi hende oppe på øverste etage under en af sengene, hun turde ikke komme ned. :-( I dag er hundene bange over for mænd som kommer ind i huset, men det er da blevet bedre, da vi efter indbrudet øvede rigitg meget at der kom mænd i huset.

 

Håber at buller har det godt

Bantus

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst deluxious

Øv, hvor en oplevelse. Jeg har svært ved at forstå folk der er så afstumpet. Måske er jeg ligeså afstumpet når jeg siger ;

Jeg håber de en dag bryder ind til den "forkerte" hund som går direkte i flæsket på dem :evil:

 

 

 

En helt anden historie ;

Min gamle klasselærer havde en mops. En dag da hun kom hjem fra arbejde fandt hun en skræmt indbrudstyv opppe på køkkenbordet og en sur mops der holdte vagt :5up: - han var åbenbart rædselslagen og ville hellere fanges end at hoppe ned på gulvet til den sure mopse.

Link til indlæg
Del på andre sites

Åhh hvor er det bare en skrækkelig historie :megaked: Stakkels stakkels hund :megaked:

Jeg fatter simpelthen ikke at indbrudstyve ikke bare lokker hunden ind i et rum (badeværelset eller noget hvor de ikke skal have noget fra alligevel) og lukker døren, så har de jo god tid og plads til at tage det de vil...

Hos mig må de sgu løbe med alt hvad de har lyst til, bare de lader hunden være! Alt det andet kan erstattes, det kan hunden ikke! :megaked:

 

Måske man skulle hænge et skilt op eller noget :hmm:Sådan noget "Kære indbrudstyv, jeg er fløjtende ligeglad med hvad du tager, snup gerne det hele, men vil du ikke være sød at lade hunden være i fred? Kast en bamse ud på badeværelset, i soveværelset eller andet og luk døren efter hunden, så har du arbejdsro og hunden, som er det eneste der betyder noget for mig, tager ikke skade. På forhånd tak"

 

Dogue, jeg håber at Buller kommer sig uden alt for mange men, både fysisk og psykisk! :ae: Giver du en update?

Link til indlæg
Del på andre sites

Rigtig træls historie.

 

Jeg tør næsten ikke sige, hvad jeg kunne tænke mig og gøre ved disse tyve :evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil:

Jeg har det på samme måde:evil:*smilytrækkerskelletetud afr''''påenandensmily*

Og jeg kunn næsten tænke mig, at disse tyve ikke havde kunnet gøre det samme, havde det været en dogue i huset :mums:

MVH Kim

Jeg tror ikke rigtig de kunne være dumme nok til at prøve. Men man ved jo aldrig.. Desværre er det nok hunden som betaler prisen under alle omstændigheder hvis den forsvare som den er avlet til:(

Link til indlæg
Del på andre sites

:megaked::megaked:Den sorte lab dreng Buller, som lexus plejer at lege fange-leg med er efter sigende blevet "mishandlet" af indbrudstyve:megaked::megaked::evil::evil::evil::evil:

De kom hjem og buller opførte sig meget underligt så de kørte ham til dyrlæge. De fant så udaf at han er blevet sparket under et indbrud i deres hus:skraek::evil::evil::megaked:.............................

 

Jeg gik ud fra at hunde ville forsvare sig selv og sit overfra fremmede. Men det er så desværre ikke altid tilfældet :(

 

Stakkels buller og familie

 

Eiiii nu sover jeg nok ikke i nat. Det var dog frygteligt. Stakkels Buller. :megaked::megaked:

 

Men han har da sikkert prøvet at forsvare sig, for ellers havde de vel ikke sparket ham.

 

Nogle jeg kender havde to meget store schæfer blandinger. Efter et indbrud i deres hus fandt ejerne begge hunde oppe i sengen. De var tydeligvis skrækslagne og var blevet lukket inde i soveværelset. Tror man undervurderer indbrudstyve. De der bryder ind til hunde er ligeglade med hvad de gør ved dem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...