Hop til indhold

Januar billeder 2009


Gryn
 Share

Recommended Posts

  • Svar 118
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Dejlige billeder i denne her tråd! :5up:

 

som jeg muligvis kunne deltage i hvis jeg ellers kunne finde kablet så jeg kan få overført de billeder jeg har taget siden nytår til computeren. :damn:

 

De kabler koster ikke så meget i dag :mrgreen:

 

Jeg kunne også sende dig vores, så kandu låne det :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

De kabler koster ikke så meget i dag :mrgreen:

 

Jeg kunne også sende dig vores, så kandu låne det :blink:

 

Hvor er du sød. :-D (har dog en skummel anelse om at det drejer sig om at du så kan få set billeder :mrgreen:) Det lykkedes dog at finde det... en liiiille smule oprydning var alt der skulle til. :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Dejlige billeder i denne her tråd! :5up:

 

som jeg muligvis kunne deltage i hvis jeg ellers kunne finde kablet så jeg kan få overført de billeder jeg har taget siden nytår til computeren. :damn:

 

Det er da utrolig som folk smider deres kabler væk :roll: Vi har en kurv med ladere og kabler, så ved vi altid hvor det er når vi skal bruge det.;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er hun bare sød! Sidder hendes ører altid så sødt som på nr 2 billede eller bare når hun er interesseret i noget?

 

Hun har rigtigt mange øre-stillinger... desto mere opmærksom og interesseret hun er, desto mere fremadastående er de... Når hun bare slapper af hænger de sådan lidt vandret ud fra hovedet :-D og hvis hun er usikker eller meget glad for at se en eller anden hun kender, ,så ryger de lidt baglæns...

 

Hun har 3 forskellige bagudrettede ører... hendes "jeg er sød og venlig og dig kender jeg" ører, hendes "uuuh hvad er nu det her for noget / hvem er du mon?" ører og hendes "nej det her er vist altsammen lidt farligt" ører.... de sidste ser vi heldigvis ikke så tit

 

Når man kender hende er det ret nemt at se forskel på de forskellige :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har en fatboy hundeseng til Karla inde i stuen... Da hun var helt lille brugte hun den af og til, især til at slæbe ting op på for at undersøge... Men efter hun er blevet større bruger hun den meget sjældent... Hun har jo sin kæmpehundeseng aka sofaen derinde :lol:

 

Men jeg synes det ville være rart, om hun ville bruge fatboy'en fx når vi havde gæster, der alle sammen skulle sidde i sofaen..

 

Og nu fandt jeg så endelig løsningen: et lammeskind! :5up: Hun har knapt ligget andre steder siden jeg kom hjem med det i går aftes :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har en fatboy hundeseng til Karla inde i stuen... Da hun var helt lille brugte hun den af og til, især til at slæbe ting op på for at undersøge... Men efter hun er blevet større bruger hun den meget sjældent... Hun har jo sin kæmpehundeseng aka sofaen derinde :lol:

 

Men jeg synes det ville være rart, om hun ville bruge fatboy'en fx når vi havde gæster, der alle sammen skulle sidde i sofaen..

 

Og nu fandt jeg så endelig løsningen: et lammeskind! :5up: Hun har knapt ligget andre steder siden jeg kom hjem med det i går aftes :mrgreen:

 

Hvor er hun sød!

Jeg tror ikke sådan et tæppe kunne holde i 10 minutter, i Sherlocks selskab. Han ville nok hive totterne af :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun har rigtigt mange øre-stillinger... desto mere opmærksom og interesseret hun er, desto mere fremadastående er de... Når hun bare slapper af hænger de sådan lidt vandret ud fra hovedet :-D og hvis hun er usikker eller meget glad for at se en eller anden hun kender, ,så ryger de lidt baglæns...

 

Hun har 3 forskellige bagudrettede ører... hendes "jeg er sød og venlig og dig kender jeg" ører, hendes "uuuh hvad er nu det her for noget / hvem er du mon?" ører og hendes "nej det her er vist altsammen lidt farligt" ører.... de sidste ser vi heldigvis ikke så tit

 

Når man kender hende er det ret nemt at se forskel på de forskellige :blink:

 

Aww hvor sødt! Jeg elsker alle de der øre-udtryk de kan have. :-D Har du ikke sådan en lille smule lyst til at lave en tråd med nogle af hendes forskellige ørerstillinger? :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Aww hvor sødt! Jeg elsker alle de der øre-udtryk de kan have. :-D Har du ikke sådan en lille smule lyst til at lave en tråd med nogle af hendes forskellige ørerstillinger? :mrgreen:

 

det har jeg faktisk vildt meget lyst til, men synes det er svært at fange billeder af... :roll: Når kameraet kommer frem kommer ørene som regel også fremad, fordi hun ved der er 100% opmærksomhed på hende når kameraet er der :lol::lol: lille linselus

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er hun sød!

Jeg tror ikke sådan et tæppe kunne holde i 10 minutter, i Sherlocks selskab. Han ville nok hive totterne af :roll:

 

Hun bed lige lidt i det da jeg kom hjem med det (hun bider også lidt i det på billede 2 ;-) ) men det er åbenbart så lækkert at ligge på, at det er mere fristende end at bide i det...

Link til indlæg
Del på andre sites

det har jeg faktisk vildt meget lyst til, men synes det er svært at fange billeder af... :roll: Når kameraet kommer frem kommer ørene som regel også fremad, fordi hun ved der er 100% opmærksomhed på hende når kameraet er der :lol::lol: lille linselus

 

:lol: en tråd med Karla kun med fremadrettede ører vil nu også være helt okay. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har en fatboy hundeseng til Karla inde i stuen... Da hun var helt lille brugte hun den af og til, især til at slæbe ting op på for at undersøge... Men efter hun er blevet større bruger hun den meget sjældent... Hun har jo sin kæmpehundeseng aka sofaen derinde :lol:

 

Men jeg synes det ville være rart, om hun ville bruge fatboy'en fx når vi havde gæster, der alle sammen skulle sidde i sofaen..

 

Og nu fandt jeg så endelig løsningen: et lammeskind! :5up: Hun har knapt ligget andre steder siden jeg kom hjem med det i går aftes :mrgreen:

 

Ja, det er de underligste ting der skal til nogen gange.

Det tæppe ville heller ikke holde 10 minuter i det her hus :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...