Hop til indhold

Hund vs. ejer


Tonks
 Share

Recommended Posts

Gæst The dogfather
[ATTACH]5699[/ATTACH]

 

[ATTACH]5700[/ATTACH]

 

[ATTACH]5701[/ATTACH]

 

Tjaaaah ... Ved ikke hvor meget Hektor og jeg ligner hinanden. Han er en kæmpehund og jeg er en lille lort :lol: Men vi ser søde ud når vi kommer gående sammen i det mindste.

 

 

*Hvisker* Sprøøød...;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 118
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

nu har jeg da lige gennemgået denne tråd og jeg forstår ikke hvordan nogen ikke kan have læst harry potter serien færdig :confused: (og genlæst den igen og igen og igen :oops: )...

 

men ud over det så er her nogle af de få billeder der findes af Karla og jeg sammen... det er praktisk talt altid mig der står bag kameraet... plus jeg hader at blive fotograferet :roll:

karla303.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

[ATTACH]5699[/ATTACH]

 

[ATTACH]5700[/ATTACH]

 

[ATTACH]5701[/ATTACH]

 

Tjaaaah ... Ved ikke hvor meget Hektor og jeg ligner hinanden. Han er en kæmpehund og jeg er en lille lort :lol: Men vi ser søde ud når vi kommer gående sammen i det mindste.

 

F*** hvor du ligner én af mine veninder på det sidste billede :shock: :shock: :shock:

 

Det var fandme skræmmende...! Fik nærmest et chok og tænkte "Har hun fået Grand danois?!" Men nej, det sidste jeg hørte fra hende, var at hun har fået kat, lige her efter nytår, så nej :rolleyes:

 

Og så vil hun også have en chihuahua (eller ville, ikke længere :lol: )

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst K_Pallis
nu har jeg da lige gennemgået denne tråd og jeg forstår ikke hvordan nogen ikke kan have læst harry potter serien færdig :confused: (og genlæst den igen og igen og igen :oops: )...

 

men ud over det så er her nogle af de få billeder der findes af Karla og jeg sammen... det er praktisk talt altid mig der står bag kameraet... plus jeg hader at blive fotograferet :roll:

 

 

Sikke nogle dejlige billeder :lun:.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 8 months later...

Hehe skønne foto og sjov tråd...

Sidder bare lige og overvejer om jeg skal vælge et foto af min yndefulde og smukke colliepige eller den lille tykke fladsnudede Pekingtøz og sætte sammen med mig selv... ??? :slem:

 

Må nok heller lade være ....

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...