Hop til indhold

Så er vi fuldtallige!

Umulia
 Share

Recommended Posts

Kom hjem med lille Leroy for et par timer siden, og det er faktisk gået rimeligt godt. Vinnie har i hvert fald overrasket positivt :5up:

Hun er meget interesseret i ham, og kun på en venlig måde, men han synes godt nok hun er lidt stor. Da han så hende første gang, knurrede han som en hyæne :shock:

Troede ikke lige det var den lille, der ville spille op, men det var nu kun fordi han var bange :)

Han ligger sammen med sønnen i min seng/sofa, og Vinnie har nu lagt sig i sin egen sofa, efter forgæves at have opfordret til leg. Men mon ikke han får lyst en af dagene - han tog i hvert fald nogle ordentlige ture med sin søster :-D

Billeder i nyt album!

Link til indlæg
Del på andre sites

Årrrh hvor er han dog skøn :hjerte: Især det her billede viser da rimelig godt at han ikke er helt stolt ved situationen :lol: Super godt billede!!!

ceb2c32d8dd7691570b04512d2d1d0b0_5028.jpg?dl=1232453190

Kæmpe tillykke med ham!!!! Jeg håber at I får det rigtig dejligt sammen:klap:

Umulia, nu "snuppede" jeg jo bare billedet fra dit album, sig lige til hvis du vil have at jeg sletter det igen ik'?

Redigeret af Nollike
Link til indlæg
Del på andre sites

Kom hjem med lille Leroy for et par timer siden, og det er faktisk gået rimeligt godt. Vinnie har i hvert fald overrasket positivt :5up:

Hun er meget interesseret i ham, og kun på en venlig måde, men han synes godt nok hun er lidt stor. Da han så hende første gang, knurrede han som en hyæne :shock:

Troede ikke lige det var den lille, der ville spille op, men det var nu kun fordi han var bange :)

Han ligger sammen med sønnen i min seng/sofa, og Vinnie har nu lagt sig i sin egen sofa, efter forgæves at have opfordret til leg. Men mon ikke han får lyst en af dagene - han tog i hvert fald nogle ordentlige ture med sin søster :-D

Billeder i nyt album!

Nårh hvor kært...

Psstt... måske skulle du fortælle ham, at han selv ender med at være en dejlig dreng på 60+ :blink: :lol:

Synes stadig navnet er genialt, det har en dejlig klang ;-)

STORT TILLYKKE MED HAM :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Lige en update: Det har været en god nat. Leroy sov i min seng, og holdt sig hele natten. Det var som sædvanlig kun Vinnie der vækkede mig for at komme ud at tisse - endda to gange :evil:

Desværre blev jeg ringet op fra mit arbejde i går, og bedt om at dække et pressemøde i dag. Det tager ca. 40 minutter, og det kommer måske til at betyde at Leroy skal vente i bilen - hvis jeg ikke kan lokke en af kontordamerne til at babysitte ;-)

Der er en kollega på ferie, og de andre er ude på andre opgaver, så jeg kan ikke rigtig tillade mig at sige nej :???:

Link til indlæg
Del på andre sites