Umulia Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 Kom hjem med lille Leroy for et par timer siden, og det er faktisk gået rimeligt godt. Vinnie har i hvert fald overrasket positivt :5up: Hun er meget interesseret i ham, og kun på en venlig måde, men han synes godt nok hun er lidt stor. Da han så hende første gang, knurrede han som en hyæne Troede ikke lige det var den lille, der ville spille op, men det var nu kun fordi han var bange Han ligger sammen med sønnen i min seng/sofa, og Vinnie har nu lagt sig i sin egen sofa, efter forgæves at have opfordret til leg. Men mon ikke han får lyst en af dagene - han tog i hvert fald nogle ordentlige ture med sin søster Billeder i nyt album! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Januar 20, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2009 (rettet) Årrrh hvor er han dog skøn :hjerte: Især det her billede viser da rimelig godt at han ikke er helt stolt ved situationen Super godt billede!!! Kæmpe tillykke med ham!!!! Jeg håber at I får det rigtig dejligt sammen:klap: Umulia, nu "snuppede" jeg jo bare billedet fra dit album, sig lige til hvis du vil have at jeg sletter det igen ik'? Redigeret Januar 20, 2009 af Nollike Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mk101 Besvaret Januar 20, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2009 Super billede! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Januar 20, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2009 det er simplethen intet mindre end et pletskud i har fanget der Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Januar 20, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2009 Årh hvor er han nuser:-D Tillykke med ham:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 20, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2009 HAH, hvor ser han genial ud Dejligt at hører at frøkenen finder ham interessant, jeg må indrømme at jeg har tænkt en del på hvordan det ville gå, men nu er han jo også KUN en lille hvalp :blink: Nå. smutter ind i albummet.,.................... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 20, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2009 Øøøøøørj hvor jeg glæder mig til flere billeder af Vinnie og bette mand dejlige billeder du har fået taget Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret Januar 20, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2009 Kom hjem med lille Leroy for et par timer siden, og det er faktisk gået rimeligt godt. Vinnie har i hvert fald overrasket positivt :5up: Hun er meget interesseret i ham, og kun på en venlig måde, men han synes godt nok hun er lidt stor. Da han så hende første gang, knurrede han som en hyæne Troede ikke lige det var den lille, der ville spille op, men det var nu kun fordi han var bange Han ligger sammen med sønnen i min seng/sofa, og Vinnie har nu lagt sig i sin egen sofa, efter forgæves at have opfordret til leg. Men mon ikke han får lyst en af dagene - han tog i hvert fald nogle ordentlige ture med sin søster Billeder i nyt album! Nårh hvor kært... Psstt... måske skulle du fortælle ham, at han selv ender med at være en dejlig dreng på 60+ :blink: Synes stadig navnet er genialt, det har en dejlig klang STORT TILLYKKE MED HAM Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Januar 20, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2009 Tillykke med bettemanden Han ser bare dejlig ud Og kan altså godt forstå, han synes Vinnie er lidt skræmmende :blink: Men det kommer nok inden længe og så glæder jeg mig bare til billeder af de to sammen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Januar 20, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2009 Tillykke med ham. Det er et fantastisk billede. :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Imba Besvaret Januar 20, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2009 Virkelig et godt billede. Det kunne vinde konkurrencer! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Freudika Besvaret Januar 20, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2009 Tillykke med ham - og tak for billederne ... måske jeg tror jeg synes han er lækker nu ... men der må nok liiige lidt flere billeder til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst tanita Besvaret Januar 20, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2009 Tillykke med at han er kommet hjem den lille og vil da straks smutte i album og lurer og se om der skulle være flere af de gode pletskud Selv om der sikkert ikke er nok Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Aussies for ever Besvaret Januar 20, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2009 Tillykke - så fik vi endelig vidunderet at se - han er intet mindre end skøn. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
brigit Besvaret Januar 20, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2009 Tillykke med han, super skøn lille fyr.:5up: har lige tjekket albummet kanon billeder, håber de 2 kommer godt ud af det sammen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret Januar 20, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2009 Kæmpe tillykke med den bette. Hvor er han bare dejlig, men han ser godt nok en anelse betuttet ud ved synet af Vinnie. Nå, det skal nok gå over, når han begynder at føle sig hjemme. Så skal de to nok få sat noget fut i hytten Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Januar 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2009 Her til aften har lillemanden faktisk gjort ansats til at ville lege med Vinnie. Men han bliver stadig lidt skræmt når hun laver sine rejehop. Han har også været ude at tisse - sej lille fyr, han står allerede op og tisser Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Januar 20, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2009 Leroy & Vinnie Jeg glæder mig til maaaaange flere billeder :5up: Tillykke med den lille fyr. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Zarina Besvaret Januar 20, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2009 Til lykke med ham - han ser sød ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Januar 20, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2009 Tillykke med "barnet" oghvor dejligt at Vinnie bare tog det i stiv pote:-D Ih hvor jeg glædermig til billeder, de bliver fantastiske, der er jo løs hud nok på begge, til at få de mest fantastiske grimasser:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Januar 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2009 Lige en update: Det har været en god nat. Leroy sov i min seng, og holdt sig hele natten. Det var som sædvanlig kun Vinnie der vækkede mig for at komme ud at tisse - endda to gange Desværre blev jeg ringet op fra mit arbejde i går, og bedt om at dække et pressemøde i dag. Det tager ca. 40 minutter, og det kommer måske til at betyde at Leroy skal vente i bilen - hvis jeg ikke kan lokke en af kontordamerne til at babysitte Der er en kollega på ferie, og de andre er ude på andre opgaver, så jeg kan ikke rigtig tillade mig at sige nej Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret Januar 21, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2009 TILLYKKE MED DEN BETTE!!!!!!!!!!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret Januar 21, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2009 Tillykke med den "lille" ny og held og lykke med ham Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Januar 21, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2009 Tillykke med den bette fyr! Dejlige billeder af ham og Vinnie! :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Vivi Besvaret Januar 21, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2009 Tillykke med den lille ny, han ser dejlig ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts