Gæst Julius' mor Skrevet Februar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 Nu er ventetiden snart slut, selvom de sidste dage føles meget længere end dage normalt er . Onsdag eftermiddag henter vi Julius. Huset er helt hvalpeklart og seng, mad, line osv. er parat....- vi skal kun sove to gange!! Det er ligesom at være et barn, der venter på juleaften :oops: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Februar 2, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2009 Uha, jeg skulle kun vente 4 dage på min hvalp, og jeg havde nær aldrig overlevet Alt muligt held og lykke med den lille ny! :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Februar 2, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2009 Spændende! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gucci Besvaret Februar 2, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2009 Hvor bliver det bare spændende - husk en masse billeder og historier om ham Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Februar 2, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2009 ja de sidste par dage er næsten de værste... føler med dig :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Februar 2, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2009 Åhr, tillykke med den snart indflyttede hvalp Glæder mig til historier og billeder af den bette Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst anne-marie Besvaret Februar 2, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2009 Glædelig hvalpeventetid Husk at få sovet godt og længe, for nu får du snart afbrudt din nattesøvn i en længere periode:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Imba Besvaret Februar 3, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2009 Uha kan godt forstå du glæder dig. Det er bare så svært at vente, og især når det kommer så tæt på. Husker det alt for tydeligt Men det er bare dejligt, når det så kommer. Men som alle-marie siger, så er det nok en god ide, at få sovet igennem, for der bliver gang i den Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst bibi Besvaret Februar 3, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2009 Tillykke med den lille nye , om 2 dage , og selv om du burde sove , kan jeg forestille mig hvor svært det må være , du er nok alt for spændt :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Imba Besvaret Februar 3, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2009 Ellers kan jeg anbefale hundebøger, og hunde-forum i de sene timer, hvor det er svært at falde i søvn for spænding. Jeg læste mig simpelthen udmattet i hundebøger i sengen, og så sov jeg så længe jeg kunne (havde fri inden vi fik ham også). Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst anne-marie Besvaret Februar 3, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2009 Ellers kan jeg anbefale hundebøger, og hunde-forum i de sene timer, hvor det er svært at falde i søvn for spænding. Jeg læste mig simpelthen udmattet i hundebøger i sengen, og så sov jeg så længe jeg kunne (havde fri inden vi fik ham også). Ja, det er godt at bruge ventetiden til at blive klogere Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stinnemus Besvaret Februar 5, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 5, 2009 altså altså altså lissom: UPDATE!!!! :mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Julius' mor Besvaret Februar 5, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 5, 2009 Undskyyyyld!!! Update kommer nu... Han er DEJLIG!!!! Den første dag er gået over al forventning. Han tog imod os hos sin opdrætter som om han vidste vi var "hans". Køreturen hjem foregik på skødet af min søn og præsentationen for vores to katte tog han stille og roligt. Vores opdrætter har været så sød at bruge hans navn, så han reagerer fint og kommer når vi kalder (så længe det varer...). Hun har også lært ham at tisse på en avis, hvis vi ikke når at forstå hans signaler. Han sov næsten hele natten (i min seng) så jeg er ikke så træt som frygtet. Julius har fået sit eget tæppe med hjem, så han stadig har duften af sin familie med sig. - der er tænkt på alt fra opdrætterens side. Han virker som en meget rolig og harmonisk hvalp. Lige nu er vi kommet ind fra en lille tissetur og Julius ligger under sofabordet og sover.... Jeg skynder mig med nogle billeder... Iben Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Imba Besvaret Februar 5, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 5, 2009 Undskyyyyld!!! Update kommer nu... Han er DEJLIG!!!! Den første dag er gået over al forventning. Han tog imod os hos sin opdrætter som om han vidste vi var "hans". Køreturen hjem foregik på skødet af min søn og præsentationen for vores to katte tog han stille og roligt. Vores opdrætter har været så sød at bruge hans navn' date=' så han reagerer fint og kommer når vi kalder (så længe det varer...). Hun har også lært ham at tisse på en avis, hvis vi ikke når at forstå hans signaler. Han sov næsten hele natten (i min seng) så jeg er ikke så træt som frygtet. Julius har fået sit eget tæppe med hjem, så han stadig har duften af sin familie med sig. - der er tænkt på alt fra opdrætterens side. Han virker som en meget rolig og harmonisk hvalp. Lige nu er vi kommet ind fra en lille tissetur og Julius ligger under sofabordet og sover.... Jeg skynder mig med nogle billeder... Iben[/quote'] Hvor dejligt at høre- det lyder som en super start. Og en super opdrætter for den sags skyld :5up: Glæder mig til flere historier og billeder. Men husker tydeligt fra da jeg selv fik min milo- så er man pludselig meget mere ved hunden, og knap så interesseret i at sidde på forum. Der er jo så meget der skal nås, at man er godt træt når dagen er gået. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gucci Besvaret Februar 5, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 5, 2009 Hvor er det gode nyheder - stort tillykke med ham Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Februar 5, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 5, 2009 Stort tillykke med ham Og det er ok, at du er lidt fraværende, kan jeg godt forstå - bare du husker at update os lidt en gang i mellem - og med billeder; den lille, men meget vigtige, detalje glemte du vist her :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Julius' mor Besvaret Februar 5, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 5, 2009 Næ. Ikke glemt men min datter har kameraet med hos en ven for at vise frem.... imorgen,- jeg lover Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Februar 5, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 5, 2009 Næ. Ikke glemt men min datter har kameraet med hos en ven for at vise frem.... imorgen' date='- jeg lover [/quote'] den holder vi dig op på Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret Februar 6, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 6, 2009 Dejligt at høre at det er gået godt indtil nu.... og harmonisk lyder rigtig godt.... Jeg glæder mig også til at se billederne. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Julius' mor Besvaret Februar 7, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 7, 2009 Billeder.... Julius er stadig meget rolig, - og meget legesyg :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst gadekryds Besvaret Februar 7, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 7, 2009 hvor er han dejlig og tillykke med ham men hvad er han for en rarce Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Julius' mor Besvaret Februar 8, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2009 Storpudel...... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst gadekryds Besvaret Februar 8, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2009 Storpudel...... nåe derfor krøllerne :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gucci Besvaret Marts 3, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 3, 2009 Hvordan går det med krølbamsen ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Marts 3, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 3, 2009 Tænk at jeg har overset denne tråd Pudler Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts