Hop til indhold

tid og Dato for hundetræf


Gæst Dogue1
 Share

Recommended Posts

  • Svar 390
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Okay. Jeg sagde til veninden at det vist kun var for medlemmer, men at jeg ville spørge om tilladelse til at de måtte komme med.

De 3 gange jeg har mødt hunden har den ihvert fald været rigtig sød :blink:

 

Nu ved jeg jo ikke hvad de andre siger, men det kunne være hyggeligt, og måske din veninde får lyst til at være med her inde.:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Helt fint med mig:-D

 

Vi har måske 2 hunde med :-D

Regnede da ikke med jeg skulle spørge om lov til det, men hvis jeg tager fejl så ret mig endelig :-)

 

Jeg har heller ingen problemer med, at der kommer "gæster" med :-D

 

The more the merrier :mrgreen:

 

Dejligt :mrgreen:

 

Så siger jeg de gerne må komme med.

 

Linda - Nej, det var også bare for at være helt sikker, jeg syntes jo ikke det gjorde noget med veninden når hun er medlem herinde og det kun er en, men nu kommer vi jo slæbende en hel flok så jeg tænkte jeg hellere måtte spørge :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Linda - Nej, det var også bare for at være helt sikker, jeg syntes jo ikke det gjorde noget med veninden når hun er medlem herinde og det kun er en, men nu kommer vi jo slæbende en hel flok så jeg tænkte jeg hellere måtte spørge :lol:

 

Jeg syntes det er en fin tanke at spørge, jeg havde bare slet ikke overvejet det :-) Men det siger jo i virkeligheden mere om mig :oops::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er også fint med mig :mrgreen:. - Det bliver da morsomt at mødes med så mange af "hundehovederne" herinde fra :blink:

 

Det bliver da bare super hyggeligt :mrgreen:

Og lad os håbe at vejrguderne er med os - Så vi slipper for at skulle rende rundt i silende regn :badr:

 

 

 

 

Easy og jeg - glæder os MEGET til at se jer alle sammen :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor mange hunde er vi oppe på, og hvor mange store/små er der?

 

Har fornemmelsen af at Groa og Jason er de eneste små.

 

Kali er også lille. Dumle er ikke helt stor, men skal nok ikke rende løs med de små. Øhh... Kom Ekaterina? og ver der noget med en chi? :genert: Må ærligt indrømme jeg ikke har helt styr over det længere :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kali er også lille. Dumle er ikke helt stor, men skal nok ikke rende løs med de små. Øhh... Kom Ekaterina? og ver der noget med en chi? :genert: Må ærligt indrømme jeg ikke har helt styr over det længere :oops:

 

Hvad er Kali for en? Ja undskyld men kan ikke altid finde rundt i de mange dejlige hunde :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kali er også lille. Dumle er ikke helt stor, men skal nok ikke rende løs med de små. Øhh... Kom Ekaterina? og ver der noget med en chi? :genert: Må ærligt indrømme jeg ikke har helt styr over det længere :oops:

 

Det gjorde hun :mrgreen: men kun med den store hund!

 

Jeg tror ikke Stella ville more sig, der er simpelthen for mange store hunde til at hun ville kunne slappe af!

Og Asta er.. ikke ligefrem.. lille! :lol:

 

Hun er nu glimrende med de mindre hunde, og bryder sig ikke om hvis store hunde bliver for voldsomt påtrængende, så vi holder os også fra de helt vilde legeudskejelser.

Tweesa kommer også med Dolph - han må betegnes som værende lille :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...