KimC Skrevet Februar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 Hej. Mit navn er Kim Christensen, jeg er 45, bor i Sønderborg, og har 4 hunde, som fylder en del i min tilværelse, og en hel del af min seng. Jeg blev inficeret som hundeejer i 1990 da min daværende nabo fik et kuld hvalpe med sin ruhårede hønsehund. Indtil da havde jeg været reservehundefar for naboens hunde i 25år. Men en af hvalpene fra det kuld, Bento, var meget stædig og vedholdende i at flytte ind hos mig, og sådan blev det. 7 år senere dumpede endnu en ruhår ind i min tilværenlse, det er Bjørn og han er her endu, nu i en alder af 13 år. Bento døde i 2003. Senere samme år flytte en spinone, Eye, ind. Han døde i Oktober 2008. og blev desvære kun 5½ år. Jeg har altid været begejstret for mynder, og i 2007 flyttede ulvehunden Happy ind. Det var en stor forandring i forhold til jagthundene. Senere samme år fandt en 2½årig borzoi, Jaroff vej ind i familien. Han er meget meget forskellig fra andre hunde, men for p... hvor har han været spændende at arbejde med. Trekøveret Happy Eye og Jaroff legede fint sammen, gamle Bjørn gider ikke rigtigt mere, menhan lægger af og til Happy (der vejer det doppelte af hamselv) ned, bare for at vise hvem der stadig bestemmer. Da Eye døde viste det sig at Happy og Jaroff var lidt for forskellige til at have nok ud af hinanden, ikke at forstås at de ikke kan enes. Det var min mening på sigt kun at have 3 hunde, altså ingen efterfølger den dag gamle Bjørn ikke kan mere. Lidt ved et tilfælde opstod der kontakt til en opdrætter af skotske hjortehunde, som havde en 5 mdrs. hanhvalp tilbage fra et kuld. Vi snakkede sammen om lille Penticton (ja det hedder han! - ofte forkortet til "lille P.") måske kunne udfylde den tomme plads, og "bygge bro" mellem de to andre mynder. Løsningen var at opdrætteren kom en weekend over, med lille P, samt hans mor og en tante. Hvis han "passede ind" skulle han blive, og ellers ville de tage ham med igen, og vi ville stadig være lige gode venner. Han passede ind...! Ja, det var lige "kort fortalt" hvem jeg er Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Februar 5, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 5, 2009 Velkommen hertil - vi glæder os til at se billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Februar 5, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 5, 2009 Velkommen hertil - vi glæder os til at se billeder Ditto! Det lyder som en skøn familie :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst bibi Besvaret Februar 5, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 5, 2009 Stort velkommen herfra , jeg håber du bliver glad for at være her Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst BongoJungle Besvaret Februar 5, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 5, 2009 Velkommen til. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mk101 Besvaret Februar 5, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 5, 2009 Ja, velkommen til. Herlige racer! Glæder mig til at høre flere fortællinger om dem med tiden. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Februar 5, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 5, 2009 Velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Februar 5, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 5, 2009 Velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret Februar 5, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 5, 2009 Wauw - helt nyt racer på HF.. Dem må vi hellere se mange mange mange billeder af Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret Februar 6, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 6, 2009 Hej og velkommen til Det kan hurtigt blive vanedannende at komme herinde og vi siger aldrig nej til at se billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Februar 6, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 6, 2009 velkommen til vi bliver da NØDT til at se billeder af alle de herlige hunde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret Februar 6, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 6, 2009 Velkommen ! Og billeder af især Borzoi´en bitte ! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Aussies for ever Besvaret Februar 6, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 6, 2009 Hejsa og velkommen til Håber du vil nyde at færdes på H-F som med os andre hunde inficerede freaks Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Februar 6, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 6, 2009 Velkommen til Det lyder til at man KUN kan sove godt om natten Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Februar 6, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 6, 2009 Hej og velkommen Glæder mig til at skifte nærmere bekendtskab med dine hunde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst tanita Besvaret Februar 7, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 7, 2009 hej og velkommen Glæder mig til at hører meget mere om dine hunde (og se flere billeder for havde luret på den anden tråd først:oops:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Februar 7, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 7, 2009 Velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst anne-marie Besvaret Februar 7, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 7, 2009 Velkommen Spændene racer, uha og hønsehunde, de er dejlige Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Freudika Besvaret Februar 8, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2009 Velkommen til dig og dine hunde ... spændende racer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KimC Besvaret Februar 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2009 Velkommen Spændene racer, uha og hønsehunde, de er dejlige Hønsehundene er charmerende, og yderst robuste. Min første ruhår, Bento, ramlede en gang ind i en mur under en forfølgelse, det lød grimt. Af sted til Hills-pusheren, der fandt et lillebitte sår i hovedbunden, som blev renset meget omhyggeligt, bare for at han kunne være bekendt at skrive en regning. Da jeg kom hjem og kiggede på muren, ringede jeg efter en murer. Muren var revnet. Men ruhår er også gudernes hævn for et eller andet. En ung ruhår kan være noget af en prøvelse, de kører på atomkraft! Faktisk er mynderne meget mere stilfærdige på hjemmebane, men de kan godt nok give gas når der virkelig skal ske noget. Hilsen Kim Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ragdoll Besvaret Februar 9, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 9, 2009 Hej Kim Velkommen til Jeg har også en mynde, en 5 mdr gammel greyhound hvalp , jordens dejligste, naturligvis! Jeg bor faktisk også i Sønderborg. Skal vi løb om kap? (Ja, altså hundene, ikke os to:lol:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KimC Besvaret Februar 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 9, 2009 Jeg bor faktisk også i Sønderborg. Skal vi løb om kap? (Ja, altså hundene, ikke os to:lol:) Det må og skal kunne arrangeres! Hilsen Kim Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Maria84 Besvaret Februar 9, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 9, 2009 Velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ragdoll Besvaret Februar 10, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 10, 2009 Det må og skal kunne arrangeres! Hilsen Kim Jubiiii........:klap2: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KimC Besvaret August 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 16, 2009 Og så er jeg skredet igen. Grunden er at HF tillader kommerciel brug på facebook af indlæg som brugere har skrevet i dette forum. http://www.hunde-forum.dk/lost-snak/9233-vordan-pokker-er-det-havnet-pa-fecebug.html Om man vil deltage på facebook må være en personlig sag, og det skal ikke ske ad bagvejen uden skibentens vidende. Slut Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts