Hop til indhold

Tulle og Bella...


Freudika
 Share

Recommended Posts

Sikke de hygger sig!

Hvad siger Bella (og andre løwchens) egentlig til det kolde vejr vi har i øjeblikket, fryser de ikke om numsen?

 

Bella fryser ikke - det gør Tulle til gengæld ...

 

En dag, hvor jeg lige havde klippet Bimsen og det blæste noget - da fik Bella en trøje på - og det var da fint nok - men jeg tror hun er ret ligeglad - men Gudrun siger, at vi skal passe på de nyrer der ... så derfor har hun haft trøje på et par gange ... Tulle har altid trøje på i det her vejr ...

Link til indlæg
Del på andre sites

Sikke de hygger sig!

Hvad siger Bella (og andre løwchens) egentlig til det kolde vejr vi har i øjeblikket, fryser de ikke om numsen?

Nej besynderligt nok ikke.. Hvalpene på 4½ uge fryser ikke engang når de kommer ud, selvom de er klippet.. Altså så længe de bevæger sig. Så snart de står stille eller sætter sig ned, tager jeg dem ind. De små er nok ude 5-10 min af gangen.. Hvalpene på 6-7 uger klarer snildt en halv time før de kommer ind. Og de voksne fryser aldrig. Men jeg er jo altid med dem ude og jeg fryser sq hurtigt :roll: Jeg håber det bliver bedre til næste år ellers må jeg vel til at løbe rundt når jeg er ude :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er altså pudstigt det der med løwchens. Måske er det mange generationers bare numser der gør at racen er vænnet til det.

 

Jeg husker at du, kennel-løwchen, engang skrev noget med at man ikke kunne regne helt med en løwchens temperatur med et termometer, for den rendte lidt op og ned, frem og tilbage. Gad vide om løwchens kan et og andet med temperaturregulering, som andre racer ikke kan?

 

Det burde der næsten laves studier over :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Dejlige billeder Freudika :lun:

 

Har Tullen fået en mere fyldig pels?

 

Nahhh ... jeg tror det er hele Tullen der er blevet mere fyldig :oops:

 

Den der sterillisation har gjort, at Tulle er sulten hele hele hele tiden ... hun vejer 7.2 kg nu - men Gudrun siger at det er ok ... men tænk - for 2 år siden da hun var syg sagde vægten 4.1 :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Nahhh ... jeg tror det er hele Tullen der er blevet mere fyldig :oops:

 

Den der sterillisation har gjort, at Tulle er sulten hele hele hele tiden ... hun vejer 7.2 kg nu - men Gudrun siger at det er ok ... men tænk - for 2 år siden da hun var syg sagde vægten 4.1 :shock:

 

Gudrun er sød, hun siger osse at Susi skal være rundere end de fleste :lol:

 

Det har hun brug for, men det kan være svært at finde den helt optimale vægt, ligenu mener hun at hun er for tynd:blink:

 

Vidste ikke at hun er blevet neutraliseret :-)

 

Synes nu det klæder Tullepigen at fylde lidt mere :lun:

3 kg mindre, pyha lille pus da:ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Det er egentlig ærgerligt - man kan aldrig få lov at se Bimsens ansigt ... inde under alt det der hår - der har hun det sødeste dukkeansig :mrgreen: ...

Du må så sætte håret op så vi ka se det :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hold da op, man kan godt se Dicke er hendes Mor...

Jeg vidste jo Bimsen havde det bedste hoved jeg nogensinde havde set på en løve(baby).. Det har hun stadig... Hende kan jeg godt være stolt af :mrgreen: host host vi :engel:

 

Og i morgen får du lov at pille-rode-rage og gøre ved ... og klippe ... jeg har godt nok taget det meste - men poter og mellem øjnene har jeg ladet være som en gave til dig ... og så kanterne - jeg tror ikke jeg er langt nok nede ad benene og halen ...

 

Nåja - så er der alt pladefilten ... den får du også for dig selv ... jeg er rætty venly :-X

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...