Bantus Skrevet Februar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 Bananna og Brutus har fået taget billeder idag ved tosafoto, og nu kan jeg ikke finde ud af hvilke jeg skal vælge:-) så hvis i kan gå ind på tosafoto.dk og se under kundegalleri og så vælge mette joe, så ville jeg blive glad hvis i ville komme med en mening om dem. Bantus Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Februar 10, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 10, 2009 jeg troede det ville være nemt at hjælpe dig med men det er umuligt .... bestil dem alle :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Februar 10, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 10, 2009 Og så lige et nysgerrigt spørgsmål : hvor stor er Banana... Manden skyder hende til at være 10 cm højere og længere end Karla.... Karla er 41 cm høj over ryggen, 40 cm lang ryg og vejer 8.2 kg. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bantus Besvaret Februar 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 10, 2009 Og så lige et nysgerrigt spørgsmål : hvor stor er Banana... Manden skyder hende til at være 10 cm højere og længere end Karla.... Karla er 41 cm høj over ryggen, 40 cm lang ryg og vejer 8.2 kg. hun er 48 cm høj og 53 lang og så vejer hun 12 kg, så hun er lidt kraftigere end karla, men Bananna holdte faktisk først op med at vokse da hun blev 2 år... Jeg synes at hende og Bananna minder en del om hinanden Ja jeg er også selv mega meget i tvivl om hvilke billeder jeg skal vælge for synes om dem alle men jeg skal i hvertfald have det sidste af Bananna. Bantus Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Freudika Besvaret Februar 10, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 10, 2009 Dem allesammen eller ... hvor mange har du tænkt dig du skal ha? jeg vil sige: nr. 2, 5 og det sidste af Banana nr. 1, 6 og 7 af Brutus (er noget i tvivl om 4 og 7 - men kan nok bedst li udtrykket på nr. 7) ... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Februar 10, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 10, 2009 Brutus: 11,14,16 og 20 Banana: 2,4,9 og 10 (men er også helt vild med 5 og 8) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bantus Besvaret Februar 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 10, 2009 Dem allesammen eller ... hvor mange har du tænkt dig du skal ha? jeg vil sige: nr. 2, 5 og det sidste af Banana nr. 1, 6 og 7 af Brutus (er noget i tvivl om 4 og 7 - men kan nok bedst li udtrykket på nr. 7) ... Jeg har købt 6 billeder, men det kan jo godt være at jeg bliver nødt til at købe et eller to mere:-) Tak for din mening:-) Bantus Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bantus Besvaret Februar 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 10, 2009 Brutus: 11,14,16 og 20 Banana: 2,4,9 og 10 (men er også helt vild med 5 og 8) OKay, mange tak for din mening. Det er bare så svært at vælge for synes at de er smukke på dem alle sammen, Bantus Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Februar 10, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 10, 2009 Dejlige billeder!! Skal lige se dme igen i morgen for at give min mening om hvilke du ksal have, er på vej i seng og mine ¢jne er trætte :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst T_Martinsen Besvaret Februar 11, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 11, 2009 Det er da svært. Men tror, at jeg ville vælge 3, 9, 10, 11, 15, 17... hvia jeg skulle vælge 6 ud. Men det er svært, om en time kan det være nogen helt andre. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Februar 11, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 11, 2009 Nu har jeg ikke været inde og se dem, men jeg kunne ikke vælge Lunas ud, da vi fik taget, så jeg købte dem alle *GGG* Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Februar 11, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 11, 2009 (rettet) OKay, mange tak for din mening. Det er bare så svært at vælge for synes at de er smukke på dem alle sammen, Bantus :5up: de er gode allesammen. Er det tre af hver hund, eller 6 af dem hver? Jeg har lige bestilt tid til Groa 20/3. Redigeret Februar 11, 2009 af Gryn Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Februar 11, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 11, 2009 Altså, jeg ville nok personligt ikke kunne styre mig og komme til at vælge alle billederne - men hvis der skal vælges nogle ud, ville jeg sige 2,4,7 og 10 af Bananna og 14,16,17 og 18 af Brutus. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bantus Besvaret Februar 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 11, 2009 :5up: de er gode allesammen. Er det tre af hver hund, eller 6 af dem hver? Jeg har lige bestilt tid til Groa 20/3. Hej Det er kun 3 af hver hund, så det er svært.. Du kan godt glæde dig til at komme der ud, det er rigtig hyggeligt. Bantus Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst deluxious Besvaret Februar 11, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 11, 2009 De er dælme fine alle sammen. Men her er dem jeg synes allersens bedst om Nr. 4 nr. 7 Nr. 9 Nr. 14 Nr. 20 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Februar 11, 2009 Rapporter Share Besvaret Februar 11, 2009 ai hvor er der nogle gode imellem, men jeg syntes altså også der er nogle dårlige. Indtil videre er det 2-8-10 12-14-17 Men altså jeg har også dårlig smag Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts