Hop til indhold

Hjælp mig...........:-)

Bantus
 Share

Recommended Posts

Bananna og Brutus har fået taget billeder idag ved tosafoto, og nu kan jeg ikke finde ud af hvilke jeg skal vælge:-)

så hvis i kan gå ind på tosafoto.dk og se under kundegalleri og så vælge mette joe, så ville jeg blive glad hvis i ville komme med en mening om dem.

Bantus

Link til indlæg
Del på andre sites

Og så lige et nysgerrigt spørgsmål :mrgreen: : hvor stor er Banana... Manden skyder hende til at være 10 cm højere og længere end Karla....

Karla er 41 cm høj over ryggen, 40 cm lang ryg og vejer 8.2 kg.

hun er 48 cm høj og 53 lang og så vejer hun 12 kg, så hun er lidt kraftigere end karla, men Bananna holdte faktisk først op med at vokse da hun blev 2 år... Jeg synes at hende og Bananna minder en del om hinanden

Ja jeg er også selv mega meget i tvivl om hvilke billeder jeg skal vælge for synes om dem alle men jeg skal i hvertfald have det sidste af Bananna.

Bantus

Link til indlæg
Del på andre sites

Dem allesammen :shock:

eller ... hvor mange har du tænkt dig du skal ha?

jeg vil sige:

nr. 2, 5 og det sidste af Banana

nr. 1, 6 og 7 af Brutus (er noget i tvivl om 4 og 7 - men kan nok bedst li udtrykket på nr. 7) ...

Jeg har købt 6 billeder, men det kan jo godt være at jeg bliver nødt til at købe et eller to mere:-) Tak for din mening:-)

Bantus

Link til indlæg
Del på andre sites