Hop til indhold

Milos første besøg hos Gudrun


Imba
 Share

Recommended Posts

Det lyder som en rigtig dejlig oplevelse for Milo. Man bliver næsten helt misundelig over at man ikke kan finde en årsag til at tage Bassen med på visit !

 

Det er lige før man ikke behøver en årsag som sådan, men kan nøjes med at "hunden vil helt sikkert have godt af en positiv dyrlæge-oplevelse".

 

Kan lige se det for mig. Folk vælter ind hos Gudrun og hver gang hun spørger, hvad hun så kan gøre for vovse, svarer vovsernes ejer "Øh, ikke noget, Fido kom bare for at sige hej og få en hyggelig oplevelse" :-P

 

He he, Zarina og jeg planlægger en tur til Gudrun uden nogen egentlig grund. :lol: Ej, det passer ikke helt for Zarinas vedkommende, hun vil gerne snakke kost med hende. Men jeg vil bare meget gerne have tjekket Tyson igennem for ubalancer og se, om hun opdager noget, som vores almindelige dyrlæge ikke gør. Det er godt nok en laaang tur fra Frederiksberg, så det er jo nok ikke noget, vi kommer til at gøre tit, mere sådan et enkelt "luksusindslag" på dyrlægefronten.

 

 

Imba, det lyder bare som et rigtig godt besøg, jeg glæder mig lige som de andre til at høre om, hvordan det nye foder påvirker Milo. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

He he, Zarina og jeg planlægger en tur til Gudrun uden nogen egentlig grund. :lol: Ej, det passer ikke helt for Zarinas vedkommende, hun vil gerne snakke kost med hende. Men jeg vil bare meget gerne have tjekket Tyson igennem for ubalancer og se, om hun opdager noget, som vores almindelige dyrlæge ikke gør. Det er godt nok en laaang tur fra Frederiksberg, så det er jo nok ikke noget, vi kommer til at gøre tit, mere sådan et enkelt "luksusindslag" på dyrlægefronten.

 

 

Imba, det lyder bare som et rigtig godt besøg, jeg glæder mig lige som de andre til at høre om, hvordan det nye foder påvirker Milo. :-)

 

I må da sige til, når I kommer forbi. Måske I kan vende i Århus, og vi kan lade hundene mødes? Det kunne da være hyggeligt :-D

 

Jeg er også spændt på det med foderet, og jeg var bare top motiveret da vi kom hjem, så det var bare det store foder-køkken i går :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

I må da sige til, når I kommer forbi. Måske I kan vende i Århus, og vi kan lade hundene mødes? Det kunne da være hyggeligt :-D

 

Ja, det kunne da være hyggeligt. Måske giver du eftermiddagste eller sådan noget. ;-) Det bliver nok en fredag, så jeg kan tage en fridag op til weekenden. Zarina skal dog lige have noget arbejdshalløj på plads, før vi kan bestille tid. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, det kunne da være hyggeligt. Måske giver du eftermiddagste eller sådan noget. ;-) Det bliver nok en fredag, så jeg kan tage en fridag op til weekenden. Zarina skal dog lige have noget arbejdshalløj på plads, før vi kan bestille tid. :-)

 

Kunne vi sikkert godt finde ud af. Skriv endelig når I kender en dato, så må jeg se, om jeg kan :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Det lyder da som en god oplevelse:5up: Sikker på det hjælper på milos øre:-D

 

Og sonja, hvis tyson kommer en tur herop, skal han simpelthen hilse på mysla:mrgreen:

 

Og sacha må da også være med:blink:

 

Jahhhh, Mysla! :banan:

 

Og mon ikke du mener Stasia? Jeg kender ikke nogen hund, der hedder Sascha. :cool::blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Han skal have hjemmelavet mad kombineret med Royal Canin Hypoallergeric.

har fået fo

Virdelingen lagt til ca. 50% ris, 20% grøntsager og 30% kød. Af kød i maden må han få kylling, kalkun og fisk til en start. Derudover må han få en rå knogle, ovntørrede godbidder og kogt kød etc.

 

 

samme sagde hun til forleden i tlf dog skulle jeg købe noget urtehaløj til leveren og c-vitamin

Link til indlæg
Del på andre sites

I Beder :-)

 

 

Hvis Tyson og Stasia kommer til Århus, så vil vi altså gerne melde os til at vende bilen i den retning, så kunne vi evt. arrangere en hyggelig lille fællestur i skoven el. lign?

 

Det synes jeg kunne være hyggeligt, jeg vil meget gerne møde Karla! :-D Men også fint hvis det bare bliver sådan en lille fællestur, ellers kan det godt blive lige lovligt mange hunde for Tyson at forholde sig til uden at gø. :mrgreen:

 

Jeg skal for øvrigt lige have clearet det med Zarina og hendes mor, som vist nok har lovet at agere privatchauffør, så vi kan tage os af vapserne på turen. Jeg kan jo ikke bare lave aftaler på deres vegne. :oops: :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Det synes jeg kunne være hyggeligt, jeg vil meget gerne møde Karla! :-D Men også fint hvis det bare bliver sådan en lille fællestur, ellers kan det godt blive lige lovligt mange hunde for Tyson at forholde sig til uden at gø. :mrgreen:

 

Jeg skal for øvrigt lige have clearet det med Zarina og hendes mor, som vist nok har lovet at agere privatchauffør, så vi kan tage os af vapserne på turen. Jeg kan jo ikke bare lave aftaler på deres vegne. :oops: :blink:

Det er bedst at gå en tur før behandling, efter behandling skal de helst forholde sig roligt så behandlingen kan virke uden stress :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Juhuuu, Zarina og jeg har fået tid hos Gudrun den 24/4. :klap: Der er selvfølgelig aaaal for lang tid til, men så har vi noget at se frem til. :-)

 

Det bliver dog måske lidt svært at arrangere en gå-tur med jer søde jyder og jeres lækre vapser. Vi skal være der kl. 11, og da det tager 3-4 timer for os at køre derover, skal vi i forvejen ret tidligt fra København. Og hvis det som anne-marie skriver er en dårlig idé at gå tur bagefter, går det jo ikke. Øv! :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Juhuuu, Zarina og jeg har fået tid hos Gudrun den 24/4. :klap: Der er selvfølgelig aaaal for lang tid til, men så har vi noget at se frem til. :-)

 

Det bliver dog måske lidt svært at arrangere en gå-tur med jer søde jyder og jeres lækre vapser. Vi skal være der kl. 11, og da det tager 3-4 timer for os at køre derover, skal vi i forvejen ret tidligt fra København. Og hvis det som anne-marie skriver er en dårlig idé at gå tur bagefter, går det jo ikke. Øv! :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Når jeg, hundene og vivi har været hos Gudrun har vi altid gået tur først.

Flaffy får rettet sit bækken og må ikke løbe vildt og spænde op bagefter.;-)

 

Jeg ser det ligesom hvis vi selv har fået behandling, så skal den også have tid til at virke i kroppen, og man skal have ro til at mærke sig selv bagefter.:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Når jeg, hundene og vivi har været hos Gudrun har vi altid gået tur først.

Flaffy får rettet sit bækken og må ikke løbe vildt og spænde op bagefter.;-)

 

Jeg ser det ligesom hvis vi selv har fået behandling, så skal den også have tid til at virke i kroppen, og man skal have ro til at mærke sig selv bagefter.:5up:

Jeg bliver selv behandlet af en McTimoney kiropraktor, og man bliver dr¢n træt bagefter! Der sker virkelig noget inde i kroppen, og den skal have tid til at "rette sig til".

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...