Hop til indhold

Marts Billeder 2009


Amocca
 Share

Recommended Posts

Sikke nogle smukke forårsbilleder af Elliott i blomsterengen :5up: Jeg forsøgte at tage nogle i samme stil sammen med de andre forårsbilleder af Karla, men de blev alt for mørke grundet modlys.... må prøve igen en anden dag :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 326
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Tak skal I have!:-):-):-)

 

Ha ha, ja ham her er lige nummeret mindre end Sherlock:lol:

 

Det var ellers svært at få ham til at sidde stille på SÅDAN en dejlig solskinsdag. Men resultatet blev fint:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Tyson og Lumi nød rigtig solskinsvejret i dag - og det gjorde Aina og jeg også. :-)

 

Er de ikke bare søde sammen? :lun:

 

Tyson og Lumi_Solbjerg_M.jpg

 

Tyson er bare så glad for det gode vejr og spurter rundt. :ivrig:

 

Jeg overvejede at skifte dette billede ud med det, jeg har lagt ind i "månedens hund"-tråden, da der er mere "kuller" over det. Men desværre ser det jo ikke vildt forårsagtigt ud med det brune græs. :hmm: Hvad synes I?

 

[ATTACH]7495[/ATTACH]

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Han er meget Eda-agtig når han ligger og sover..... viser han også gebis hvis han bliver bedt om at fjerne sin po-po? :rolleyes: (for det g¢r prinsessen.... nogen har vist været en forkælet bette t¢s i sit gamle hjem :lol: ).

 

 

Nej, det gør han godt nok ikke. :lol: Forkælet er han skam, men han ved godt, at han skal flytte sig, hvis mor siger det. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor ser det skønt ud! Sådan en stor, flot dreng der kaster sig frygtløst rundt i vandet. :5up:

 

Var der ikke engang, hvor han var bange for bølger?

 

 

Meget frygtløs (han løb væk fra en farlig sten :mrgreen: )

 

 

I sommers sagde stranden ham ikke rigtig noget, og han ville KUN ud i vandet hvis vi andre gik med:mrgreen:

 

Måske han kunne li det fordi det var ekstremt lavvande, og han TROEDE at vi alle sammen var ude i vandet...........eller noget :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...