Hop til indhold

Marts Billeder 2009


Amocca
 Share

Recommended Posts

  • Svar 326
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Dumle er godt nok noget særligt :lol::hjerte:

 

Her er vores første marts-billede. Leroy var med mormor og mormorhunden på aftentur ved en lille skovsø, der har ry for at være bundløs. Heldigvis er han stadig vandskræk :lol:

 

umulia-albums-leroy-picture5775-aftentur-ved-skovso.jpg

 

Lige i øjeblikket skifter jeg i øvrigt mellem at synes at han er verdens dejligste, og have lyst til at sætte ham i Guloggratis - sådan er det at have hvalp ;-)

 

 

Dræber hund!

 

:mrgreen: Kanon billed

Link til indlæg
Del på andre sites

Sikke et herligt ansigtsudtryk, der er vist ingen tvivl om at det er en glad hvalp :lol:

 

For at være helt ærlig, så tror jeg faktisk ikke det siger så meget om humøret - snarere noget om hvor løs hans ansigtshud er :hmm:

Når den er på vej op ser han glad ud, men når den er i bund - ser han ud som på vedhæftede billede (beklager fokus ligger det forkerte sted :oops:).

Såååå - når han løber er det "glad/sur/glad/sur/glad/sur" :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Eda i buret på vej til parken :mrgreen: ....hun blev desværre lidt k¢resyg, og kastede op. Men det er jo altsammen brugbar viden for Martin, som han kan videregive til mulige nye hjem.

walkieswithEda09-03-09007.jpg

 

Lidt nerv¢s, omkring alle de store piger

walkieswithEda09-03-09023.jpg

 

Prinsesse Eda :hjerte:

walkieswithEda09-03-09015.jpg

 

walkieswithEda09-03-09018.jpg

 

Men hun kunne godt lide Akita

walkieswithEda09-03-09024.jpg

 

Efter ca en halv time. En meget gladere hund :mrgreen:

walkieswithEda09-03-09026.jpg

 

Tiggeprinsesse

walkieswithEda09-03-09042.jpg

 

Hyggeprinsesse :engel:

walkieswithEda09-03-09027.jpg

 

walkieswithEda09-03-09036.jpg

 

Cirkusprinsesse :cool: (bare rolig, der var ikke frit fald til vandet på den anden side :lol: )

walkieswithEda09-03-09049.jpg

 

Det var så lidt fra Edas store dag, og hun var en meget træt lille hund da vi afleverede hende tilbage på centret :blink: :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Eda i buret på vej til parken :mrgreen: ....hun blev desværre lidt k¢resyg, og kastede op. Men det er jo altsammen brugbar viden for Martin, som han kan videregive til mulige nye hjem.

 

Lidt nerv¢s, omkring alle de store piger

 

Prinsesse Eda :hjerte:

 

Men hun kunne godt lide Akita

 

Efter ca en halv time. En meget gladere hund :mrgreen:

 

Tiggeprinsesse

 

Hyggeprinsesse :engel:

 

Cirkusprinsesse :cool: (bare rolig, der var ikke frit fald til vandet på den anden side :lol: )

 

Det var så lidt fra Edas store dag, og hun var en meget træt lille hund da vi afleverede hende tilbage på centret :blink: :hjerte:

 

Hvor er hun dog smuk :lun: :hjerte: :lun:

 

Det er vist godt jeg ikke arbejder sådan et sted, jeg ville da komme til at tage alle hundene med hjem :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Deaddollface
For at være helt ærlig, så tror jeg faktisk ikke det siger så meget om humøret - snarere noget om hvor løs hans ansigtshud er :hmm:

Når den er på vej op ser han glad ud, men når den er i bund - ser han ud som på vedhæftede billede (beklager fokus ligger det forkerte sted :oops:).

Såååå - når han løber er det "glad/sur/glad/sur/glad/sur" :lol:

 

 

Haha, det der glad/sur/glad/sur/glad/sur .. Det er sjovt.. :lol:

Hvor er hun dog smuk :lun: :hjerte: :lun:

 

Det er vist godt jeg ikke arbejder sådan et sted, jeg ville da komme til at tage alle hundene med hjem :lol:

 

Enig, hun er godt nok smuk.. :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er Eda en smuk hund. :lun: Sender du hende ikke til DK? Hun må gerne komme hjem til Tyson og mig og bo. :-P

Tro det eller lad være Sonja, jeg tænkte på dig mange gange på den tur :lol: :blink:

Men de vil kun lade hende gå til et hjem uden anden hund, eller en ældre, meget rolig og selvsikker hund, da hun jo er temmelig nerv¢st anlagt. Men ellers bad jeg gerne Martin pakke hende i en kuvert og sendte hende til DK :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun er nu en smuksak :lun:

 

Sikke et herligt ansigtsudtryk, der er vist ingen tvivl om at det er en glad hvalp :lol:

 

 

 

Hvor er hun dejlig :lun:

 

Hun er en charmebøf :5up:

Men jeg undrer mig nu over at I har valgt at klippe hendes ører. Det har jeg aldrig før set hos en Pudel. Fik hun meget snask i dem?

 

Jeg bruger Photoshop, men noget af det er noget af det samme, så du skal bare spørge :)

 

Hvor er hun bare en fin hund :lun:

 

Tak :kys:

Har fundet ud af man bedre kan se hende rigtigt på s/h

 

Umulia: Vi holder ørerne korte da hun bader året rundt. Hun havde øreproblemer, men det er ovre for nu kan vi holde dem tørre. I Pudelklubben kalder det "sporty-klip" :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Glemte at sige at Martin smed mig og Lex af nede på mit arbejde på vej hjem, og jeg fik hende vasket og t¢rret.... hun var begyndt at lugte lidt af muggen hund :lol:

Men nu er hun ren og dufter deeeeeeejligt :hjerte: :mrgreen:

 

Ren, f¢nt¢rret, gennemredt Lexi

walkieswithEda09-03-09051.jpg

 

Årrhhh ... hun ligner sådan en jeg får lyst til at bore hele ansigtet ned i pelsen på :lun: ...

Link til indlæg
Del på andre sites

Her til morgen var Leroy for første gang med på "Bos strand". Det var en fin tur, og jeg fandt mit livs første stykke silkespat :ivrig:

- hvilket selvfølgelig ikke siger én en fis med mindre man er sten nørd :oops:

 

Fin dreng:

umulia-albums-leroy-picture5787-img-5968.jpg

 

Mere fin:

umulia-albums-leroy-picture5786-img-5957.jpg

 

Det der "hav" er altså dybt suspekt!

umulia-albums-leroy-picture5788-img-5952.jpg

 

Er det ikk' oss' mor?

umulia-albums-leroy-picture5789-img-5951.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Dumle er godt nok noget særligt :lol::hjerte:

 

Her er vores første marts-billede. Leroy var med mormor og mormorhunden på aftentur ved en lille skovsø, der har ry for at være bundløs. Heldigvis er han stadig vandskræk :lol:

 

umulia-albums-leroy-picture5775-aftentur-ved-skovso.jpg

 

Lige i øjeblikket skifter jeg i øvrigt mellem at synes at han er verdens dejligste, og have lyst til at sætte ham i Guloggratis - sådan er det at have hvalp ;-)

 

Hvordan kan du andet end at syntes han er verdens dejligste, det var dog det mest fantastiske ansigtsudtryk :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Han ser godt nok skeptisk ud her :-D

 

 

Ja, men vi skal nok få gjort en vandhund ad af ham til sommer :lol:

 

Mht. verdens dejligste, så er han naturligvis det - når han ikke lige skider på min søns sækkestol, stjæler en nylavet ribbensteg fra komfuret eller skaber sig i timevis fordi, selv om huset flyder med tyggeben, så er det kun det, Vinnie har, der dur :roll::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...