Hop til indhold

Marts Billeder 2009


Amocca
 Share

Recommended Posts

  • Svar 326
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Hvor er det bare lækkert med alle de billeder du poster.

 

Total nydelse :lun:

¨

Han er simpelthen så skøn :blink:

 

Tak! Jeg kan simpelthen ikke lade være ;-)

 

Nuui, en dejlig hund han er, ham der Sherlock!!

 

Tak :mrgreen:

 

Lidt fra i går:

 

Ups! Mor kigger!

 

 

Sofaen på ovenstående billede er for øvrigt Vinnies nye seng. Den er mindre og lettere end den hun havde før - med det resultat at når de leger i den, vandrer den hen over gulvet, og ender tit i den modsatte ende af stuen...

 

Angrebet af farligt mini-monster!

 

 

Mormor synes snart man er for stor til at lege i møblerne...

 

Hold fast, så mange sjov udtryk, dine hunde kan have :blink: Jeg går ud fra det er alle de rynker. Hvor er Leroy bedårende!

Link til indlæg
Del på andre sites

Men dyam hvor du møbel forkæler din hunde (jeg er slet ikke misundelig et eller andet sted :oops: )

 

Det har selvfølgelig også sin pris (mit hjem kommer aldrig i Bo Bedre :megaked::-P), men det er jo op til en selv hvordan man prioriterer.

Når Vinnie har sin egen sofa skyldes det at en hundekurv i hendes størrelse faktisk fylder lige så meget som en 2-personers, så hellere have hunden liggende et garanteret behageligt og trækfrit sted.

 

Hun er for øvrigt ikke den eneste hund med egen sofa! Jeg besøgte engang et ældre landmandspar, og deres tre jagthunde have en 3-personers i stuen.

Skønt at se at det ikke er alle jægere, der behandler deres hunde som skidt! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det har selvfølgelig også sin pris (mit hjem kommer aldrig i Bo Bedre :megaked::-P), men det er jo op til en selv hvordan man prioriterer.

Når Vinnie har sin egen sofa skyldes det at en hundekurv i hendes størrelse faktisk fylder lige så meget som en 2-personers, så hellere have hunden liggende et garanteret behageligt og trækfrit sted.

 

Hun er for øvrigt ikke den eneste hund med egen sofa! Jeg besøgte engang et ældre landmandspar, og deres tre jagthunde have en 3-personers i stuen.

Skønt at se at det ikke er alle jægere, der behandler deres hunde som skidt! :5up:

 

Nu skrev jeg jo at jeg slet ikke var misundelig eller noget. Jeg ville ønske jeg kunne få gennemtvunget det herhjemme.

 

Mine forældres gamle hund havde en lænestol..........og den var sååååååå glad for den :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

sikke nogle fantastiske billeder af dine smukke hunde :-D her fik vi ikke noget forårssolskin desværre... men et enkelt billede af Karla den flyvende hund kan vi da bidrage med...

 

He he - hvis man kigger godt efter, så kan Splint også flyve på et af billederne ;o) Tror altså de kunne hygge sig meget fint de to... hvor stor (eller lille) er Karla egentlig?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
Mmm... rullebilleder :lun: Nu savner jeg Thor lidt alligevel... mine tøser ruller sig ikke sådan... jo Kimmi gør herhjemme i stuen, når hun virkelig hygger sig.

Ja det er bare så dejligt at se, når de ruller sig, så man rigtig kan hvor meget de hygger. :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...